| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Krampe Junior
|
Posted: 01.08.2005 15:22 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Så dere tror Rosenborg-spillerne bevisst valgte å ikke prestere bedre mot Bodø/Glimt? |
FULLT så enkelt er det ikke. Det virker som om store deler av laget har resignert før dommeren blåser i gang kampen. Hele laget må "pushe" for å få resultatene og selvtilliten tilbake. Ikke bare Strand og Helstad. Hvis ikke det skjer så vil disse tilslutt også slutte å løpe. Det er dette som kalles en ond sirkel. Den sirkelen må snus. Du må jobbe for å få selvtilliten tilbake. Den kommer ikke rekandes på ei fjøl. Med mindre den fjøla frakter med seg Tom Nordlie som banker dette inn i hodet på spillerne.
Krampe _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.08.2005 15:24 Post subject: |
|
|
| Synes også nyervervelsene Lago og Eguren må trekkes frem for innsats. Eguren hadde en del Strand-takter, synes jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 01.08.2005 15:29 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Synes også nyervervelsene Lago og Eguren må trekkes frem for innsats. Eguren hadde en del Strand-takter, synes jeg. |
Helt enig. De gjør, som Harald nevner, endel merkelige feil. Det tror jeg kommer av omstillingen fra Uruguaysk fotball til skandinavisk. Jeg tror de vil spille seg mesterlig opp. Noe som jeg synes Lago gjorde utover i kampen i går. De virker innstillt på å gi jernet.
Kræmps _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.08.2005 15:32 Post subject: |
|
|
| Jeg har også trua. Må være vanskelig å spille med "munnbind" og "dotter" i ørene i tillegg. |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 01.08.2005 15:39 Post subject: |
|
|
| Quote: | Sølve wrote:
Alt som skulle til var at Frode tok ein tur til frisøren...
|
Hehe. Da får vi håpe at frk. Hoseth holder seg unna frisøren. Så har vi fortsatt en sjangs på medalje i år  _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 01.08.2005 15:43 Post subject: |
|
|
| Vi får sende e-post med komplimenter om at han er fin på håret, da.... |
|
| Back to top |
|
 |
Krampe Junior
|
Posted: 01.08.2005 15:52 Post subject: |
|
|
En kritthvit løgn, så hvorfor ikke  _________________ - Det er ikke enkelt å spille på et lag i krise.
Ã….Hareide |
|
| Back to top |
|
 |
ktt Junior
|
Posted: 01.08.2005 16:23 Post subject: |
|
|
Endelig en seier! Digg! _________________ Ingen banker RBK!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Vajp Junior
|
Posted: 02.08.2005 01:36 Post subject: |
|
|
Det er voksne profesjonelle fotballspillere vi snakker om her.
De tjener penger for å løpe og sparke en ball.
Hvis de virkelig ikke takler at noen piper, så må de finne på noe annet å gjøre.
Tenk om Chelsea skulle ligge på 14. plass midt i sesongen, som ikke er så langt i fra det RBK presterer nå.
Tror du noen hadde pepet da? De med sesongkort hadde sikkert ikke vist seg på stadion en gang. _________________ Oh Yeah! |
|
| Back to top |
|
 |
amess Senior

|
Posted: 09.08.2005 05:28 Post subject: |
|
|
| Vajp wrote: | Det er voksne profesjonelle fotballspillere vi snakker om her.
De tjener penger for å løpe og sparke en ball.
Hvis de virkelig ikke takler at noen piper, så må de finne på noe annet å gjøre.
Tenk om Chelsea skulle ligge på 14. plass midt i sesongen, som ikke er så langt i fra det RBK presterer nå.
Tror du noen hadde pepet da? De med sesongkort hadde sikkert ikke vist seg på stadion en gang. |
Det handler om å støtte klubben der å da, man kan si hva man vil til spillere utenfor banen, men akkuratt når de spiller så er det mye mer motiverende at folk synger en at 15000 står og piper mot de..
Hold kjæft å syng!! _________________ Allti, bestandi alt for RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
|