|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.06.2008 15:38 Post subject: |
|
|
| Lloyd wrote: | | Vel, Espen Hoff og Ighalo kan selges unna med en særdeles hyggelig fortjeneste. |
Kontrakten til Hoff går ut 1. juli, så det blir nok ingen fortjeneste på han. |
|
| Back to top |
|
 |
Lloyd Senior
|
Posted: 09.06.2008 16:04 Post subject: |
|
|
Passe sløvt at jeg ikke så (husket...) den Attach. Ryktene "hjemmefra" vil forøvrig ha det til at han skal avgårde til Lillestrøm (career move, tydeligvis....)
Espen Hoff er klubbens toppscorer i år, men det har vært mye straffer og enkle tap ins, han har vært milevis unna toppformen. Det eneste vi kommer til å savne er penga (grunnet kontraktens utløp), men så lenge Atle B sitter i klubben er det vel grunn til å tro at de hadde havnet i hans lommer uansett
Edit; uansett fremtidig klubb ønsker jeg Espen lykke til videre, han er en veldig hyggelig fyr. Av og til blir jeg imidlertid en smule overrasket over mangelen på klubbfølelse dog. Hoffern satt på benken i Odd og var nærmest i ferd med å råtne bort som fotballspiller. Hadde det vært noe i veien for å tegne en kortidskontrakt med klausul som sikret at han kunne gå hvis et rimelig tilbud kom på bordet, og som i det minste hadde sikret klubben som gav han en ny karierre en liten slump penger (vi driver på sparebluss og ville ikke ha bedt om mye...) |
|
| Back to top |
|
 |
rolfi Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
Engelsk Proff

|