| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedley Veteran
|
Posted: 25.05.2008 21:07 Post subject: |
|
|
Jepp, det er han
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=520398
Uruguays tropp:
Keepere: Fabian Carini (Real Murcia), Martin Silva (Defensor Sporting).
Forsvar: Diego Godin (Villarreal), Carlos Valdez (Reggina), Martin Caceres (Huelva), Damian Suarez (Defensor Sporting), Gerardo Alcoba (Penarol), Diego Arismendi (Nacional), Bruno Silva (Ajax).
Midtbane: Walter Gargano (Napoli), Sebastian Eguren (Villarreal), Maximiliano Pereira (Benfica), Ignacio Gonzalez (Monaco), Christian Rodriguez (Benfica), Roberth Flores (River Plate)
Angrep: Luis Suarez (Ajax), Diego Forlan (Atletico Madrid), Edinson Cavani (Palermo), Sebastian Fernandez, Henry Gimenez (River Plate).
Trener: Oscar Tabarez. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 25.05.2008 21:11 Post subject: |
|
|
Uruguay ligger vel an til å tape mot Tyrkia ikvel stod 2-1 sist jeg så resultatet. Satser på at Uruguay kan smadre oss 5,6 - 0 slik at vi endelig kan bli kvitt Hareide og ha et lite håp om nå VM.
Et annet spørsmål jeg har er hvordan kan Hareide foretrekke Solli fremfor Ødegaard. I mine øyne helt uforstålig. |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 25.05.2008 21:19 Post subject: |
|
|
| Ingen tvil om at Haareide er enig i det, han var jo selv i Molde og så han spille nok en solid kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 25.05.2008 21:45 Post subject: |
|
|
| Hvordan Hareide tenker ikke alltid like lett å forstå. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 25.05.2008 23:44 Post subject: |
|
|
Demidov og Per C var visst ikke på flyet sammen med Jarstein til Oslo i dag, så tviler at de blir med på Onsdag.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 26.05.2008 00:14 Post subject: |
|
|
- Han blir med på landslagssamling, sier Erik Hoftun til adressa.no. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 26.05.2008 00:20 Post subject: |
|
|
Cluet er vel setningen "Demidov har i ettermiddag restitusjonstrening med Rosenborg, og reiser til Oslo i morgen formiddag." _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 26.05.2008 07:40 Post subject: |
|
|
| Uruguay slo Tyrkia borte etter å ha snudd 2-1 til 2-3 med scoringer i 78. og 85. minutt. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 26.05.2008 07:43 Post subject: |
|
|
| Spilte Eguren mot Tyrkia? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 26.05.2008 08:04 Post subject: |
|
|
| Sammendrag av kampen. Ganske elegant frispark på Tyrkias 2-1-mål, ca 4:05 ut i klippet. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.05.2008 09:37 Post subject: |
|
|
Hareide med ultimatum
Det er nesten at jeg håper på et braktap slik at vi kan bli kvitt Hareide som landslagssjef og ha et håp om å kvalifisere oss til neste VM. Tviler dog på Hareide trekker seg med mindre det blir fryktelig stygt og jeg er oså tvilende på hva NFF klarer å finne en bra erstatter.
Slik ønsker jeg at vi stiller mot Uruguay:
Jarstein
Høiland Hangeland Reginiussen Riise
Demidov
Skjelbred Grindheim
Elyounoussi - Carew - Pedersen
Tviler på at jeg får viljen min og tippeligaens mest oppskrytte spiller skal vel spille uansett ( Andresen ). |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 26.05.2008 09:48 Post subject: |
|
|
Bytt ut Grindheim med kaptein (folk har visst en tendes til å glemme det faktum, og at det er hovedgrunnen til at han blir tatt ut) Andresen, også skal du se at du kanskje ikke er så langt unna det faktiske laguttaket.
Det er fint at Hareide viser litt baller nå, problemet er bare det at han pleier å være litt tøff i trynet før kamp. Etter kamp har pipa bestandig en annen lyd uansett hvordan resultatet ble og hvordan spillerne har spilt.
Det han også tydeligvis har glemt i dette tilfellet er at Uruguay er et klart bedre lag enn både Wales og Montenegro. Dermed vil nok et evt. nytt tap være lettere å svelge unna for de fleste av oss, i det minste om spillerne viser at det gjorde sitt aller beste.
Men, hovedproblemet er vel uansett at Hareide kommer til å være feigere enn på lenge hva laguttak angår, og kommer til å spille så defansivt at han langt på vei graver sin egen grav. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Last edited by Bakklandia on 26.05.2008 09:51; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.05.2008 09:49 Post subject: |
|
|
| Grindheim er da mange ganger bedre enn Andresen. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 26.05.2008 09:54 Post subject: |
|
|
Jada, du veit det, jeg veit det, og de fleste andre veit det. Men, som jeg sa, Andresen er kaptein, og skal dermed spille. og da tror jeg det blir Grindheim som ryker jmf. resten av leddets spilleres kvaliteter. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.05.2008 10:03 Post subject: |
|
|
Andresen spiller vel i posisjonen som jeg har plassert Demidov i. Tviler igrunn på at Demidov får starte og itilegg har Hareide favoritter som Solli ( Hvorfor er han tatt ut? Hvor er Ødegaard? ) , Strømstad og Storbæk som nok må ha spilletid. Nevland skal vel prøves som høyreback iløpet av kampen slik at Hareide får nok et "bevis" på at han gjorde rett når han holdt Nevland ute av landslaget.
Hareide får slutte å skylde på spillerne og heller innse at han ikke er dyktig nok til å lede det norske landslaget. Her enda et eksempel på at han skylder på spillerne og alt annet enn han selv.
Hareide evaluerer foran ...art skjerm |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.05.2008 19:02 Post subject: |
|
|
Dette begynner å bli for dumt, det er på tide at NFF tar grep å får sparket ut denne mannen som har brukt over 60 forskjellige spillere og mangfoldige systemer på landslaget uten å lyktes. Da begynner det å bli åpenbart hvor problemet ligger og noe er galt når spillere som Gamst og Riise underpresterer hver gang.
- Det blir spillere som skiftes ut - ikke meg |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 26.05.2008 19:07 Post subject: |
|
|
Tjo, jeg synes nu endelig at Hareide er på rigtig kurs. Ikke så meget pjat længere, men krav om at spillerne skal præstere. Det har været sårt savnet. Så får vi se om det har lige så meget i sig som når folk i RBK fastslår at den og den spilleren skal spille centralt. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.05.2008 19:12 Post subject: |
|
|
| Dette er ikke akkurat første gang han har truet spillerne og når en har kommet så langt at en må true spillerne til å prestere har det gått for langt. Norges landslag kommer til å befinne seg i sumpen så lenge Hareide er trener. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 26.05.2008 19:26 Post subject: |
|
|
Det er jeg uenig i. Spillerne burde være blevet "truet" for længe siden, labre præstationer er blevet acceptable, og det har set nud som om at samlingerne var mere ferie end træninger.
Jeg kan ikke huske Hareide har været så tydelig i sin tale som han er nu. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 26.05.2008 19:37 Post subject: |
|
|
| Det tidligere trusslene til Hareide har ikke fått noen konsekvenser. Hva får deg til tro at det blir annerledes denne gang? |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 26.05.2008 20:04 Post subject: |
|
|
Jeg har indtrykket af at Hareide har indset at den løse atityden han har lagt for træningen tidligere ikke har virket, dette vil han nu rette op på.
Indtil videre ser det ud til at han har taget tag i den dårlige trend, så fpr vi se om han kan snu den.
Jeg er enig i at Hareide burde være sparket efter EM-fiaskoen, men nu hvor han alligevel fortsatte synes jeg signalerne fra ham er blevet markant bedre. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.05.2008 10:03 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Det tidligere trusslene til Hareide har ikke fått noen konsekvenser. Hva får deg til tro at det blir annerledes denne gang? |
Hareide sier så mye og klarer så lite. Han vingler hele tiden. Når prestasjonene uteblir burde han og gjøkene i NFF ha innsett at et trenerskifte er på tide. Håper på nok en baksmell for Hareide mot Uruguay og at Eguren tar nuven av Andresen. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 28.05.2008 18:30 Post subject: |
|
|
Solli starter i stedet for Tarik, kanske jeg skal rulle ind angående Hareide.... _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 28.05.2008 18:41 Post subject: |
|
|
| Gasmten får i følge Hareide en sjanse til å revansjere seg...Gud vet hvor mange av de han har fått. Mannen har vært elendig på landslaget i flere år nå. |
|
| Back to top |
|
 |
|