| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 05.05.2008 23:29 Post subject: |
|
|
Tur er satt opp. 100kr t/r
Det er offentlig fridag så sleng dere med. Påmelding på www.kjernen.com
Forøvrig tror jeg ikke Tynset har en sjanse i havet, selv om RBK er aldri så dårlig om dagen. Stallen er tynnere enn i fjor på samme tid, mange av de beste sliter med skader/sykdom og samtlige spillere lever et breddeidrettsliv (klart det gjør mange på RBK også...). Serieåpninga har heller ikke vært all verden. Holder Tynset nullen i 20min er det en prestasjon! Jeg kan nok i denne saken regnes som en god kilde  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 06.05.2008 09:38 Post subject: |
|
|
Trur RBK kan vinne hvis de holder tempo høyt og spiller ball. På den annen side, taper rosenborg så blir jeg Tynset supporter _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 06.05.2008 15:02 Post subject: |
|
|
| Taper Rosenborg gir jeg opp norsk fotball. Eventuelt så blir jeg Glimt-supporter. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 06.05.2008 15:22 Post subject: |
|
|
| OK |
|
| Back to top |
|
 |
RBK<3 Junior
|
Posted: 06.05.2008 15:48 Post subject: |
|
|
| Blir litt irritert over slike utbrudd. Supportere til alle andre lag pluss de fleste personer som ikke holder med noe lag i det hele tatt, sier at oss Rosenborg supportere er såkalte "medgangsupportere". Jeg er såklart også skuffet over seriestarten, men skifter ikke lag hvis laget taper en cupkamp! Det siste laget trenger nå, er supportere som gir blaffen, de trenger støtte. Så vær så snill og støtt laget 100%. Like mye som vi alltid har gjort, så kanskje dette snur. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.05.2008 15:56 Post subject: |
|
|
Denne kampen er en ypperlig anledning til å slippe til spillere som ikke har spillt så mye enda og gi spillere som trenger kamptrening nettop det. Jeg foreslår følgende lag i diamant.
Lund Hansen
Basma/Nordvik - Stadsgaard - Lago - Nordvik/Miller
Savolainen
Sapara - Tettey/Berbatovic
Konan
Kone/Aas/Pelu - Iversen
Stadsgaard, Lago, Sapara og Iversen trenger mer kamptrening for å finne kampmodus. Det er også en god anledning for å gi Basma og Nordvik kamptrening ,men siden Miller nettop har kommet tilbake fra skade kan en vurdere om han trenger matching. Kone sin karantene kan brukes som begrunnelse for å gi han kamptrening. Savolainen bør gis en mulighet for å vise hva som bor i han, det samme gjelder Pelu. Samtidig er det en ypperlig anledning til å gi talentfulle Berbatovic og Aas sine debutter fra start. Hva tror dere? Det er også viktig å ha i bakhodet 16 mai kampen som kun kommer kort tid etter. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 06.05.2008 16:01 Post subject: |
|
|
Det meste ser bra ut det, men jeg er en stor motstander av å skulle gi Basma kamptrening!! I mine drømmer legger han opp til sommern og trenger dermed ingen kamptrening  |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.05.2008 16:45 Post subject: |
|
|
Er i grunn enig. Da vil jeg se dette laget:
Lund Hansen
Nordvik - Stadsgaard - Lago - Miller
Savolainen
Sapara Berbatovic
Konan
Pelu - Iversen |
|
| Back to top |
|
 |
karpin Junior
|
Posted: 06.05.2008 17:17 Post subject: |
|
|
La oss håpe på den lagoppstillingen, Keenoir. Flere spillere der som har tilgode å vise seg fram denne sesongen, og da kan jo kampen mot Tynset være en begynnelse! _________________ midtsidene.com - der du finner alle godbiter |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 06.05.2008 17:25 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Denne kampen er en ypperlig anledning til å slippe til spillere som ikke har spillt så mye enda og gi spillere som trenger kamptrening nettop det. |
Jeg mener at vi ikke er i en posisjon hvor vi kan tillate oss det. Hadde vi ledet serien, eller i hvertfall stått med flere poeng enn 4 etter 6 kamper, kunne vi sikkert ha spart spillere, prøvd ut andre osv. Men nå bør vi etter min mening starte med det antatt beste laget; det laget som skal starte mot Lillestrøm 16.mai. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.05.2008 17:42 Post subject: |
|
|
| Til kampen mot Lillestrøm kommer selvsagt Jarstein, Stoor, Traore, Kone, Tette/Skjelbred inn på laget igjen, men når skal vi gi spillere som Pelu, Savolainen, etc. sjansen hvis vi ikke kan gjøre det i første runde av cupen. Itilegg er det også en anledning for disse spillerne å spille seg inn på laget det bør være konkurranse om alle plasser og det kan være en fordel med at endel nøkkelspillere har friske bein til den langt viktigere Lillestrøm kampen. Tror også mange av det andre lagene kommer til å gjøre det samme. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2198 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 06.05.2008 19:29 Post subject: |
|
|
Jeg går for maks et bytte fra Stabæk-kampen. Dette laget trenger samkjøring mer enn noe annet. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 06.05.2008 19:34 Post subject: |
|
|
| Miller, Pelu og Aas må få spille. Da bør også Traore flyttes opp og Skjelbred og/eller Tettey benkes fra start. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.05.2008 19:41 Post subject: |
|
|
| Lurer på om Jamtfall spiller noen minutter. Tynset er vel egentlig ikke skumlere motstander enn hva RBK2 møter. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 06.05.2008 20:39 Post subject: |
|
|
| Jeg er enig i at Miller, Pelu og Aas må få spille i denne kampen, og også Savolainen. Her kan vi bruke noen av de som ikke har spilt særlig før. Men det blir nok i år som i fjor..Førstelaget som spiller uansett motstander i cupen, og fratar de beste reservene muligheten til å imponere på førstelaget og faktisk få følelsen av at de har en sjanse til å spille seg inn på laget. |
|
| Back to top |
|
 |
aalen Proff
|
Posted: 06.05.2008 20:53 Post subject: |
|
|
vil bare legge inn at tidligere rbk junior spiller hugdahl er en av Tynset spillerne. Tror det blir stortap for Tynset og en artig fotball kamp  |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 06.05.2008 21:04 Post subject: |
|
|
| RBK<3^ wrote: | | Blir litt irritert over slike utbrudd. Supportere til alle andre lag pluss de fleste personer som ikke holder med noe lag i det hele tatt, sier at oss Rosenborg supportere er såkalte "medgangsupportere". Jeg er såklart også skuffet over seriestarten, men skifter ikke lag hvis laget taper en cupkamp! Det siste laget trenger nå, er supportere som gir blaffen, de trenger støtte. Så vær så snill og støtt laget 100%. Like mye som vi alltid har gjort, så kanskje dette snur. |
For min del var det bare kødd. _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.05.2008 22:40 Post subject: |
|
|
Nektes ekstra tribune til cupfesten
Jeg forstår det er sånne regler i de to øverste divisjonene, men et 3. divisjonslag bør kunne få lov til å legge forholdene til rette i en enkeltkamp. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 06.05.2008 22:47 Post subject: |
|
|
Slik var det også for Øygard IL i fjor da de skulle spille mot Brann i første runde. Der hadde de ikke en skikkelig tribune fra før (så ut som Tynset hadde en form for tribune allerede), så de fylte på med grov grus og lagde en bakke/helling for folk til å stå i. Merkelig av forbundet at idrettslag må ungå regler slik. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 06.05.2008 23:58 Post subject: |
|
|
Dette er nøff i ett nøtteskall... Er den verste fienden for fotball i Norge.  _________________ ultras nidaros |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 07.05.2008 08:59 Post subject: |
|
|
NFF må reorganiseres, og alle ansatte bør bli fristilt
Hvordan har Tynset gjort det i serien? De har vel spilt et par serierunder? |
|
| Back to top |
|
 |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 07.05.2008 12:42 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Lurer på om Jamtfall spiller noen minutter. Tynset er vel egentlig ikke skumlere motstander enn hva RBK2 møter. |
Samme divisjon som RBK3. Så er nok mer korrekt å si RBK3 enn RBK2. Jeg spilte selv på Tynset mot RBK3 på Lerkendal i fjor. Vi fikk en meget heldig seier skal det sies |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 07.05.2008 12:44 Post subject: |
|
|
1-1-1 etter tre kamper. Stortap mot Kolstad, seier mot Kattem helt på slutten og uavgjort mot Byåsen2.
I cupen en knepen seier over Heimdal og knusing av Nidelv.
Tynset trenger tradisjonelt noen kamper å komme seg skikkelig i gang på, er vanligvis veldig sterke hjemme (tapte kun mot KIL/Hemne i fjor, en kamp de måtte vinne og derfor sendte alle mann i angrep på 2-2 mot slutten).
Jeg vil uansett om sjansen er utrolig liten for at det går galt anse dem som et av de bedre lagene RBK har møtt i 1. runde de siste årene.
Med omstendighetene rundt, reisetiden, et fulltallig hjemmepublikum osv så ser jeg for meg en seier i sjiktet fra 1. runde i fjor, og ender dermed opp med 3-4 RBK-mål. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.05.2008 16:22 Post subject: |
|
|
Morten: Fordi Tynset møter RBK3, er Tynset en enklere motstandere for Jamtfall i comeback-kampen enn hva tilfellet hadde vært for RBK2. Men så kommer det fysiske knokkel-aspektet inn i bildet, da.
Forresten:
* Høyest odds på RBK-seier
* Publikum må gå til cupkampen |
|
| Back to top |
|
 |
|