English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tore Reginiussen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 103, 104, 105  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 23.04.2008 17:48    Post subject: Reply with quote

Nettutgave ute: Bekrefter Reginiussen-bud
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vingback
Veteran

PostPosted: 23.04.2008 18:21    Post subject: Reply with quote

Det som skremmer meg, men dog ikke overrasker meg, var at budet var så lite at de bare avfeide det. De lever i sin egen verden der i nord. Lurer på om Rbk kommer til å prøve seg igjen ved en senere anledning? Får man opp dampen på spillet fram til vinduet åpner så kanskje kompisene i Trondheim kan bidra til at han ønsker deg ned?
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran

PostPosted: 23.04.2008 18:41    Post subject: Reply with quote

I "såga" om Tore R, TIL og RBK vil jeg bare si at det er RBK som er mest edruelig. Tenk at Kris og Demi tilsammen kostet under en halv "Reg". En "Reg" er 20 mill. For ca 8 mill er to unge klassespillere hentet til RBK og det fortjener ledelsen all honnør for!!!
Back to top
Trondheim
Veteran

PostPosted: 23.04.2008 18:48    Post subject: Reply with quote

RBKweb wrote:
Rosenborg jakter likevel stadig på forsterkninger i midtforsvaret. Alejandro Lago, Bjørn Tore Kvarme og Christer Basma er alle i utgangspunktet ferdige etter sesongen

Skal alle dem 3 + Strand legge opp etter sesongen?
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2008 18:52    Post subject: Reply with quote

Lago kjemper for ny kontrakt, resten skal legge opp.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 23.04.2008 19:06    Post subject: Reply with quote

Jeg tror vi skal være glade for at de ikke ville selge i Tromsø, for da er det ikke sikkert Demidov ville vært i klubben, og jeg vil mye heller se Demidov i hvitt og sort enn Reginiussen slik de har fremstått så langt i år.
Back to top
Tommærn
Veteran

PostPosted: 23.04.2008 19:15    Post subject: Reply with quote

Tror vi var ute etter begge to.
Back to top
stalet
Senior

PostPosted: 23.04.2008 19:33    Post subject: Reply with quote

Jeg tror TIL rett og slett ikke var interessert i å selge til en norsk klubb. Vet ikke hvordan økonomien er i klubben, men hvis den er på stell og de har ambisjoner om å gjøre det bedre enn forrige sesong selger de ikke sine beste spillere. Det nok først når Reginussen selv signaliserer at han vil prøve noe nytt at tromsøværingen slipper han.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 23.04.2008 19:39    Post subject: Reply with quote

Neste landskamp er det vel Demi og ikke Tore R som får sjansen. Kanskje det kan bidra til en mer realistisk vurdering av prisen for Tore R blant TIL-ledelsen. Uansettt må de vel selge ham i januar for å unngå en bosman året etter...?
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 23.04.2008 23:46    Post subject: Reply with quote

Håper fremdeles RBK går etter Reginussen. Han og Stadsgaard i midtforsvaret med Demidov foran seg på den sentrale midtbane vil være helt fantastisk. Enorme kvaliteter og talenter på den samlingen unge spillere. For et potensiale det vil ha!
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 24.04.2008 01:12    Post subject: Reply with quote

Vi kan hente han på bosman. Han er faen ikke verdt 20 millioner.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 24.04.2008 01:21    Post subject: Reply with quote

Å tilby 20 millioner for Tore Regineussen er galskap, men føler at det ligger i kortene at vi kommer til å prøve igjen til sommeren og om Tromsø aksepterer kommer helt an på deres tabellsituasjon hvis det er i topp eller bunnstrid blir det antakligvis nei, ingemannsland kan pengene fort bli fristende.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 24.04.2008 02:33    Post subject: Reply with quote

Jeg håper at RBKs signeringer av Stadsgaard og Demidov for godt under en halv Reg har gjort det mindre aktuelt å trykke på desperat-knappen når neste stopper skal handles inn i sommer.

For 20 millioner bør det forventes en spiller som er udiskutabel på førstelaget, som er ett helt nivå bedre enn utfordrerene, og som er et salgsobjekt for over det dobbelte. Med andre ord: en spiller som det vil være naturlig å nevne som lagets største stjerne. Jeg tror ikke Rosenborg kan få spillere som er verdt 20 mill uten å gamble noe alvorlig.

Når det gjelder Reginiussen, så tror jeg Tromsø hadde én sjanse til å få solgt ham for over 20 millioner, og den forsvant i vinter, sammen med RBKs verste stopperpanikk.
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 24.04.2008 02:51    Post subject: Reply with quote

Reginiussen er selvfølgelig ikke verdt mer enn toppen 10-12 mill. Heldigvis for oss så sa Tromsø nei til denne handelen. Hadde vi kjøpt Reginiussen for 20 mill i vinter hadde det lagt et enormt forventningspress på RBK fra alle kanter. Man hadde endelig brukt mye penger på en posisjon RBK har slitt. Det er nemmlig det media og tydeligvis mange idiotfans mener vi skal gjøre, bruke masse penger på en kvalitet som er så som så.
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 24.04.2008 07:09    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Når det gjelder Reginiussen, så tror jeg Tromsø hadde én sjanse til å få solgt ham for over 20 millioner, og den forsvant i vinter, sammen med RBKs verste stopperpanikk.

Dette har du meget rett i. Jeg har også forgjeves prøvd å forklare dette til tromsøværinger. De kommer til å angre når de i august er nødt til å akseptere et bud på 11 millioner fra Red Bull Salzburg, samtidig som Rosenborg henter inn sin tredje landslagsstopper for tre millioner fra Bulgaria.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 24.04.2008 09:02    Post subject: Reply with quote

he he.
2mas
Sjef

PostPosted: 24.04.2008 09:21    Post subject: Reply with quote

Menisk-operasjon?
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 24.04.2008 09:36    Post subject: Reply with quote

skulle gjerne sett at rbk punget ut 20 mill for tore hvis de ikke finner noe bedre alternativ innen overgangsvinduet åpner. Da hadde midtstopper-problemet vårt vært løst for lang tid fremover.

Ikke er det noen aksjer i rbk heller, så vil heller se Tore på banen enn 20 mill i banken.
quarterback
Rutinert

PostPosted: 24.04.2008 09:40    Post subject: Reply with quote

Morten Kræmer er en idiot. En slik nulltoleransen for å selge til andre norske klubber ruinerer en klubb av Tromsøs økonomiske kaliber.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 24.04.2008 09:49    Post subject: Reply with quote

Ja.Enig i at siste mulighet for å få 20 mill for Tore R var i vinter. Prisen vil falle etter denne sesongen pga kun ett år igjen av kontrakten. Nå mister han trolig store deler av vårsesongen pga operasjon og da blir han vel neppe solgt til utlandet i sommer...? Å være for grisk som TIL har vært i denne saken, kan bli kostbart for dem.......
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 24.04.2008 09:54    Post subject: Reply with quote

Det er sikkert ikke andre klubber ,men Rosenborg spesifikkt. Du ser det hver gang vi er intressert i en spiller fra en annen tippeligaklubb, da kommer sportsdirektører, trenere og investorer og sier vi selger ikke til Rosenborg akuratt som det har gått sport i det.
Back to top
robinla
Veteran

PostPosted: 24.04.2008 10:06    Post subject: Reply with quote

20 mill for Tore eller 5 mill (?) for Kris? Hm.. jeg har mine problemer med å se at Tore er verdt 4 ganger prisen for Stadsgaard.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 24.04.2008 10:08    Post subject: Reply with quote

Fem ganger mer, altså fire mill.
Back to top
DenRodeBaron
Proff

PostPosted: 24.04.2008 10:25    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig i at sammenligningen er morsom, men nå er det vel ikke hver dag du kan hente en ung, rask stopper i Stadsgaard-kvalitet til 4 millioner.

Hvis vi henter Reginussen i sommer, stiller vi snart med hele U-21 landslaget. :p
Back to top
fredrikf
Junior

PostPosted: 24.04.2008 15:29    Post subject: Reply with quote

- Ikke dra til RBK, Reginiussen

Koppinen:
- Jeg tror Tore har godt av å spille her, og jeg tror ikke den sportslige utfordringen er så mye større i RBK. Mitt råd til Tore er heller å dra rett ut av landet, enn å ta veien innom en annen eliteserieklubb. Dessuten synes jeg det er helt riktig ikke å selge til konkurrerende klubber, sier han til Nettavisen.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 103, 104, 105  Next
Page 30 of 105

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb