View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
doris Veteran
|
Posted: 29.03.2008 03:54 Post subject: |
|
|
Ung, rimelig, stort potensiale. Ser bare gladsider hvis dette kjøpet går i orden. Regner ikke med at han slår igjennom umiddelbart, men på sikt blir det nok bra. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 29.03.2008 05:01 Post subject: |
|
|
Han blir sikker forbausa når han oppdager at det i snitt er 20 000 på tribunen istedet for 12 000 som det er i Reggio Calabria eller for den saks skyld 3 800 som det er i Farum. |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 29.03.2008 05:15 Post subject: |
|
|
Kan ikke forstå hvorfor det blant så mange regnes som teit å ha forhåpninger til nye spillere, tenke positivt, ha tiltro til fagpersonene i RBK-systemet og noen ganger bruke hjertet like mye som hodet? Faktisk kan sistnevnte egenskap ha mye mer å si enn det motsatte.
Ja, det er ikke alltid spillere slår til (gudene skal vite at vi har erfaringer med det i RBK), men slik jeg ser det så ER faktisk spillere som blir håndplukket til å spille for laget mitt uskyldige til det motsatte er bevist - dvs inntil man har hatt de i klubben over en lengre periode (dvs lengre enn 6 måneder). Jeg stoler faktisk langt mer på ledelsen i klubben i dag hva gjelder nye spillerkjøp enn det jeg gjorde for 10 år siden.
Det blir jo ikke noen diskusjon ut av at vi alle er enige her i forumet, men det jeg sier er at vi som er glade for en (forhåpentligvis) nysignering her selvsagt også er klar over at det kan være et bomkjøp. Men det må da for pokker være lov til å være positiv til at klubben mener de har funnet en bra spiller? _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
RBK<3 Junior
|
Posted: 29.03.2008 06:09 Post subject: |
|
|
mr hyka wrote: | har du vurdert å sende tipset til vg?
det kan kanshe bli litt peng det vettu
men kan du itj bare prøv å ta et bilde vil she rbks nye spiller før det bli kveld  |
Hørt om www.google.no? |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 29.03.2008 09:46 Post subject: |
|
|
Kommer kanskje litt sent inn i debatten, men registrerer at noen skeptikere kategoriserer Kris som en flopp i Reggina? Kan vi egentlig slå fast dette?
Noen som vet om han ble satt ut av laget før eller etter disse skadeproblemene? Kunne tenkt meg å vite mer om hvilken skade det er som har plaget vår danske venn, kneet? Om Kris har vært skadet i to år og allikevel fått spille en håndfull A-kamper for Reggina høres det jo ut som han spiller når han ikke er skadet?
Om han har slitt med skader og havnet i unåde hos presidenten i Reggina, er vel ikke det grunner nok til å kalle han en flopp?
Regner også med at han ikke er 100% og i form under kampene for Reggina med den skadehistorikken og mangel på kamptrening.
Så summasumarum høres ikke dette ut som en flopp? _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Alianze. Senior
|
Posted: 29.03.2008 10:41 Post subject: |
|
|
RBK<3^ wrote: | mr hyka wrote: | har du vurdert å sende tipset til vg?
det kan kanshe bli litt peng det vettu
men kan du itj bare prøv å ta et bilde vil she rbks nye spiller før det bli kveld  |
Hørt om www.google.no? |
ikke sån da har jo sett bilde fra google æ å da men liskom kordan han så ut på søstrene karlsen
PS noen som sa noe om at ST aldri hadde hentet en spiller til klubben som regnes som en flopp, mange hvil nok si at Lago kanshe og ødegaard(vis han sto bak den) og eguren floppa væll shøl om han had blitt mer en god nok med litt tilit. _________________ Superbia in Proelio |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 29.03.2008 11:05 Post subject: |
|
|
Stig T hadde ingenting med overgangene til Lago, Ødegaard og Eguen å gjøre. De to uruguyanerne ble hentet til RBK ved hjelp av agenten deres Terje Liverød. |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 29.03.2008 11:08 Post subject: |
|
|
Spillerne du nevner der Hyka kom vel før ST ble ansatt.
MIXMASTERTOT wrote: | Kjenner jeg har trua på denne mannen med en gang når det virker som ST har hatt han under lupen over lang tid
Har ST noen gang egentlig hentet en spiller til norge som kan betegnes som en flopp?? |
Pass deg nå MIX. Guru'n rabla noe om flopp og Stoor her om dagen  |
|
Back to top |
|
 |
Alianze. Senior
|
Posted: 29.03.2008 11:25 Post subject: |
|
|
stemme kanshe bra det  _________________ Superbia in Proelio |
|
Back to top |
|
 |
TomBoy Proff
|
Posted: 29.03.2008 11:27 Post subject: |
|
|
Fra adressa sin vurdering av RBK iår idag
Quote: | Samtidig har RBK framstått som svært solide bakover, og i mangelen av kjøpet av en «ener» i midtforsvaret, har Vadim Demidov vist ting som lover meget godt. Så gjenstår det å se hvor god nye Kris Stadsgaard er, når han får spilt seg varm i trøya.
Men i sum: Tredjeplass, bak Brann og Viking.
|
|
|
Back to top |
|
 |
Cingo Junior
|
Posted: 29.03.2008 11:39 Post subject: |
|
|
Vi får vell se ett intervju av gutten i løpet av dagen ! Spennende signering !  |
|
Back to top |
|
 |
Ramos Junior
|
Posted: 29.03.2008 12:59 Post subject: |
|
|
Dette er spennende!
Jeg vet ikke om han kan betegnes som en flopp i Reggina, siden han ikke har spilt veldig mange kamper, og altså ikke fått vist hva han er god for. Det kan jo virke som om han ble satt ut av laget pga at han kom på kant med en klubbdirektør, som for meg virker som en heller tvilsom type etter det jeg har lest her på forumet.
Uansett er han ung og forhåpentligvis i utvikling. Jeg stoler på at ST er en dyktig mann, og at denne spilleren blir en forsterkning.
Dessuten er ikke 4-5 mill noen sinnsyk overgangssum (ja, jeg er klar over at det er mye penger) i dagens fotballnorge.
Hurtighet er i tillegg mangelvare i forsvaret vårt. |
|
Back to top |
|
 |
Yngve87 Senior
|
Posted: 29.03.2008 13:11 Post subject: |
|
|
TomBoy wrote: | Da har man kommet hjem igjen. Sånn offtopic er tapasbuffeten på søstrene helt fantastisk til en latterlig billig penge, samt savoy har reåpnet under navnet Crash... Beklager at bilder ikke er tilgjengelig med Iphone har ikke blitz og søstrene har dempet belysning.  |
Hehe, nå ble jeg spent. Hvor mye koster tapasbuffeten der da? Er vel ikke bare sjømat i den?
Over til topic. Hvordan synes du Stadsgaard så ut i kroppsbygning hvis du fikk noe særlig bildet av det? Hengslete eller litt kraftig og robust? |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 29.03.2008 13:14 Post subject: |
|
|
Svaret på det spørgsmålet står længere tilbage i tråden:
TomBoy wrote: | Alle 4 sitter her. Dama er blond og vesentlig bedre looking enn resten :p han er lang og hengslete ala hangeland. Det drikkes vin og øl, meget god tone på dem alle. Har dårli kamera på iphonen desv erre |
Clasiker wrote: | Om han har slitt med skader og havnet i unåde hos presidenten i Reggina, er vel ikke det grunner nok til å kalle han en flopp? |
Den 2 årige skaden kom før han skiftet til Reggina. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 29.03.2008 13:17 Post subject: |
|
|
Blar du tilbake i tråden, ser du ettellerannet om at minnet om en hengslete Hangeland-type.
EDIT: Ja, der fikk du allerede svaret gitt.. |
|
Back to top |
|
 |
pL Junior

|
Posted: 29.03.2008 13:24 Post subject: |
|
|
etter å ha sjekka rbk.no hvert femte minutt siden klokken 08:30 idag, føler jeg meg nå ganske klar for litt Stadsgaard nyheter. Hva drøyer mon tro? |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 29.03.2008 13:26 Post subject: |
|
|
nei si det.. kanskje legesjekken og/eller siste lønnsforhandlinger? |
|
Back to top |
|
 |
pL Junior

|
Posted: 29.03.2008 13:28 Post subject: |
|
|
ja, kanskje legesjekken og/eller siste lønnsforhandlinger... |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 29.03.2008 13:30 Post subject: |
|
|
Det er vel Skutle som må tørke tårene først etter at han fant ut hva RBK må ut med i lønn.. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 29.03.2008 13:38 Post subject: |
|
|
Dette blir vel 3 klubben hans på 1 år og en venter muligens på en klargjøring fra FIFA/NFF om at spilleren er spilleberetighet for vårsesongen før en offentligjør. |
|
Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 29.03.2008 13:40 Post subject: |
|
|
SoZo wrote: | Det er vel Skutle som må tørke tårene først etter at han fant ut hva RBK må ut med i lønn.. |
Du ER vel klar over at hvis vi gir denne spiller monsterlønn, så vil dette automatisk føre til at resten av laget/nye spillere i fremtiden vil kreve det samme? |
|
Back to top |
|
 |
arnek Junior
|
Posted: 29.03.2008 13:41 Post subject: |
|
|
det har vært så utrolig deilig om denne signeringen har gått i orden, for da får jeg igjen trua som jeg mistet totalt etter schalke kampen. |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 29.03.2008 13:41 Post subject: |
|
|
JA |
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 29.03.2008 13:44 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Dette blir vel 3 klubben hans på 1 år og en venter muligens på en klargjøring fra FIFA/NFF om at spilleren er spilleberetighet for vårsesongen før en offentligjør. |
tror det adressa som skrev at han ville være klar til kampen mot lyn,hvis han ble klar innen den tid..
attach har vel også skrevet at du kun kan spille for to klubber mellom f.eks november-07 og november-08.. så hvis det er riktig bør vel ikke det by på problemer.. men jeg har NULL peil på det der  |
|
Back to top |
|
 |
TomBoy Proff
|
Posted: 29.03.2008 14:06 Post subject: |
|
|
Sånn helt offtopic så koster buffeten 150 kr, noe som er latterlig billig med tanke på utvalget av mat. Tapas er DIGG! =)  |
|
Back to top |
|
 |
|