| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 28.02.2008 20:53 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: | Hoftun dette er pinlig. PINLIG!!!
Viking, Enga, Brann og LSK må le hele dagen hver dag resten av året for å se at Rosenborg gir ifra seg tronen til andre på sølvfat. Bare si værsegod.
Hoftun er en mann totalt uten ambisjoner. Fyren må nå bort før han klarer å ødelegge Rosenborg på under ett år. Han minner meg nå om Graeme Souness. Veldig god spiller, men som leder totalt ubrukelig. |
Stano; alle har skjønt hva du mener om å hente spillere fra Adecco. Når får vi heller se hvordan det går i sesongen. Jeg tror du kommer til å måtte bite i deg ordene dine.
Det er forøvrig kke Hoftun som er pinlig. PINLIG.
Last edited by Wilhelm S Myhr on 28.02.2008 20:56; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 28.02.2008 20:54 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: | | Da har vi altså hentet enda en adecco liga spiller. 3 av spillerne som er blitt hentet er adecco liga spillere. Dette er spillere som angivelig nå skal få Rosenborg ute i europa fremover. Vil det si at Adeccoligaen er en liga med kvalitet ala UEFA cupen? tror ikke det gitt. Hoftun må ha hatt ett konstant drypp i hodet siden han kom hit. Fyren eier jo ikke realitets sans. Herre min gud... |
Må virkelig si at du må være den mest pessimistiske personen her inne på forumet. La nå guttene få sjansen til å vise seg frem da, selv om de er hentet fra Adeccoligaen, kan jo hende at en spiller har sikkelige kvaliteter, selv om resten av laget er svakere.
For et par år siden klaget alle på at RBK ikke hentet talenter til rett tid, med tanke på Doffen, Reginiussen og Grindheim, som ble storsuksess fra første spark i Tippeligaen, og nå er det visst ikke det heller bra nok. Selv synes jeg det er bedre å hente unge sultne spillere som er sugen på å utvikle seg og vinne"hverdagskampene", enn at vi kun kjøper inn navn som er luksusspillere som har tankene allerede i utlandet før han har spilt en kamp for RBK (Ref. Strømstad). Det er selvsagt viktig med lett blanding, og får vi tak i en syk god midtstopper innen 31.mars, tror jeg at vi har et spennede og godt lag i flere år fremover. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 28.02.2008 21:09 Post subject: |
|
|
Knall at vi endelig har fått vår erstatter for Dorsin!
Nå venter jeg bare på midtstopperen. |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 28.02.2008 21:13 Post subject: |
|
|
Demidov var vel glatt den beste spilleren på laget mot Fiorentina. Og han kommer også fra ungdomslandslaget i tillegg til utskjelte adecco-ligaen. Og Miller er jo på Costa Ricas landslag i tillegg. Begge er unge og har lang framtid foran seg. Dermed synes jeg disse kjøpa er flotte. Og det er sannelig ikke stor avstand mellom dette og å ha kjøpt Frode Jonsen, Solli og Jarstein fra bunnskraperne Odd! _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 28.02.2008 21:16 Post subject: |
|
|
Så får vi vent med domavgjørelse med John Pelu. for hoftuns del, 3 out of 4 aint bad! _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 28.02.2008 21:37 Post subject: |
|
|
| Bra kjøp. Tror dette blir et meget morsomt år for Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 28.02.2008 21:38 Post subject: |
|
|
Prisen for Miller skal visst være 3,5 mill cash kontant, og opptill 9,5 mill avhengig av antall kamper og klubbens sukess. Dette i tilleg til vidresalgklausulen på 35 %, altså har ikke B/G noe å klage på. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Pi_Meson Proff
|
Posted: 28.02.2008 21:57 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: | | Jarstein har jeg ikke tatt med. Demidov, Pelu og Miller. Adeccoliga spillere. |
Ikke nå lenger. |
|
| Back to top |
|
 |
Matt Proff
|
Posted: 29.02.2008 00:20 Post subject: |
|
|
| Vet lite om spillern,men synes prisen er høy med tanke på at han bare har wt år igjen av kontrakten. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 29.02.2008 00:35 Post subject: |
|
|
Litt underlig/ufin overskrift fra Tv2 sin side (- Ufint av RBK).
KÃ¥re sa vel aldri i intervjuet at dette var Ufint av RBK, og Tv2 bruker dette som et direkte sitat..
| ssjovold wrote: | | Så får vi vent med domavgjørelse med John Pelu. for hoftuns del, 3 out of 4 aint bad! |
Jeg synes John Pelu også er et godt kjøp, fordi han representerer noe RBK ikke har, gjennombruddskraft og stor fart. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 29.02.2008 00:39 Post subject: |
|
|
| Jeg syns RBK i dette overgangsvinduet har gått tilbake til det som var en vinnerformell på begynnelsen av 90-tallet. Handle typer og ikke navn. |
|
| Back to top |
|
 |
skrukken Rutinert

|
Posted: 29.02.2008 00:51 Post subject: |
|
|
Som mange påpeker. Endelig har RBK gått tilbake til vinnerformelen om å hente personen fremfor navnet.
Siste navnet som virkelig har slått til i RBK-trøya var vel Rush.
Tror både Miller, Jarstein, Demivdov og Pelu kommer til å få en kanonsesong.  |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 29.02.2008 01:02 Post subject: |
|
|
| I tillegg tror jeg Savolainen kommer som en overaskelse for de fleste som ikke følger Rosenborg tett. Har blitt veldig imponert av det lille jeg har sett. I tillegg reporteres det at han imponerer på trening! |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 29.02.2008 01:07 Post subject: |
|
|
| Vel blir "spennende" å se iallefall. Hvis ikke disse spillerne Hoftun har henta lykkes så kommer iallefall hodet hans til å være på blokka. Og da kommer han sikkert til å være noget spakere på neste års årsmøte enn det han var i år vil jeg tro... |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 29.02.2008 01:18 Post subject: |
|
|
| Slapp av a mann. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.02.2008 01:53 Post subject: |
|
|
Du har vel gjentatt det nok til å kunne si "hva sa jeg?" ved en senere anledning nå, Stano_11.  |
|
| Back to top |
|
 |
Aspmyra Proff

|
Posted: 29.02.2008 02:03 Post subject: |
|
|
| Skrukken wrote: | Som mange påpeker. Endelig har RBK gått tilbake til vinnerformelen om å hente personen fremfor navnet.
Siste navnet som virkelig har slått til i RBK-trøya var vel Rush.
Tror både Miller, Jarstein, Demivdov og Pelu kommer til å få en kanonsesong.  |
Skjelbred og Tettey (som kom fra Glimt til Rosenborg, bare så alle vet det)?? _________________ Bodø/Glimt førr evig! |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 29.02.2008 02:07 Post subject: |
|
|
Hva er det med denne surmulinga rundt at man henter gode spillere fra Adecco? Og det i det hele tatt FØR man har sett dem i spill!!! Jeg er pikadø glad for at man henter unge og sultne spillere som vil noe og som får en trener til sommeren som kan å forme lag, enn at man skal betale på titalls millioner for spillere som det er like usikkert vil slå til. De fleste kjøpene som er gjort de siste par årene har jo faktisk slått til på et visst nivå! Klart, laget har variert, men kvalitetene til spillerne kan ingen klage på. Selv all hylingen rundt Stoor i fjor (haha, rim) har stilnet når man ser at spilleren har en utvikling. Det er enkelte "supportere" her som har tålmodighet og tiltro til fagpersonene i RBK som er på et absolutt lavmål. Greit for dem, men jeg er pisselei av å lese om det i hvert eneste tema her.
Men det var dette med ytringsfriheten da... ;)
Det er vel ingen tvil om at det er en rekke ukjente "Adecco-spillere" som har slått til de siste årene. Jeg anser Erik Hoftun for å ha langt mer peiling på fotball og lagbygging enn det enkelte her på forumet. Ikke overraskende. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 29.02.2008 02:09 Post subject: |
|
|
Gleder meg forøvrig til å se Savolainen i kamp! Han er liksom snakkisen. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 29.02.2008 02:14 Post subject: |
|
|
| Aspmyra wrote: | | Tettey (som kom fra Glimt til Rosenborg, bare så alle vet det)?? |
Tettey flyttet vel fra Bodø til Trondheim, og begynte å spille fotball for Kolstad. Bare så du vet det.. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 29.02.2008 02:38 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Du har vel gjentatt det nok til å kunne si "hva sa jeg?" ved en senere anledning nå, Stano_11.  |
Jeg vet ikke helt, det går an å regne feil men få rett svar. Synes ikke det skal gi poeng.  |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 29.02.2008 05:31 Post subject: |
|
|
Helt enig med Kjello og Skrukken her.
RBK ser ut til å handle inn typer, noe som står i sterk kontrast til VIFs hamstring av overvurderte media-snakkiser. Det eneste som bekymrer meg, er at en spiller som Pelu ser ut til å passe inn i en rolle som ikke lenger finnes i laget.
Men en mann som Savolainen tror jeg er sterkt undervurdert her inne (ok, kanskje ikke akkurat nøyaktig her, men de fleste ser ut til å ha glemt ham), og har et veldig bra potensiale. Tror alle innkjøpene er typer som er med på å heve treningskvaliteten, og akkurat det vil kunne gjøre underverker, tror nå jeg.
Det er veldig lett å kritisere kjøp som ikke virker som 100% bankers i øyeblikket, men da må man være mann (kvinne) til å innrømme når kritikken viser seg å være uberettiget.. (1 av 4 allerede godkjent nå, stano...)
EDIT: hups, 1 av 3, mener jeg, Jarstein teller jo ikke. Ser ikke lovende ut, detta... |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 29.02.2008 09:15 Post subject: |
|
|
jarstein er vel litt navne-kjøp, men alle kjøpene er spennende for å bygge nye RBK. Hoftun har vel kommet inn å gjort en god jobb i en vanskelig situasjon, blir latterlig å kritisere han for det.
Men håper Stig T finner midtstopperen _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.02.2008 10:59 Post subject: |
|
|
- De siste par døgnene har jeg knapt sovet. Jeg er ikke nervøs nå, men det kommer kanskje foran den første treningen, sier Miller.
Han ser fram til å komme til Rosenborg og ser på det som et bra utstillingsvindu.
- Det er gode muligheter for at andre lag ser en Rosenborg-kamp. De var jo med i Champions League og UEFA-cupen i vinter. Det blir en ny utfordring for meg, og jeg gleder meg, sier Roy Miller.
Les mer: Strålende fornøyd med RBK |
|
| Back to top |
|
 |
YO Junior
|
Posted: 29.02.2008 12:46 Post subject: |
|
|
Vi trenger virkelig enda en spiller som tilsynelatende har hastverk med å komme seg ut av portene på lerkendal.
Dessuten har han hestehale!!! |
|
| Back to top |
|
 |
|