| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 23.01.2008 07:47 Post subject: |
|
|
Demidov spiller vel egentlig både forsvar og midtbane, og har ingen spesielle preferanser hva plassering angår. Vi kan diskutere i det evige, men det er jo godt mulig at jkrakene ville vært imponert også hvis Demi hadde spilt midtbane på treningene?
Veien inn på laget er imidlertid langt kortere i forsvarsrekka enn på midtbanen for unge, lovende Vadim. Det er nok det som er hovedårsaken til at han spiller midtstopper nå. Jeg er rimelig sikker på at han blir midtbanespiller dersom f.eks Skjeldbred og Sapara forsvinner. Det er på midtbanen han slo igjennom både for Hønefoss og U-21, selv om jeg har sett ham i forsvaret også her.
La oss være fornøyde med at vi (inntil annet er bevist) har kjøpt en knallgod midtbanespiller som fungerer utmerket i forsvarsrekka! Det er vel ingen ulempe at Vadim er en anvendelig spiller? |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 23.01.2008 09:18 Post subject: |
|
|
| syns det lukter b\tab her;> |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 23.01.2008 10:42 Post subject: |
|
|
Det som er ille med å diskutere med deg Ballahl, er at du ikke tar poengene. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 23.01.2008 13:23 Post subject: |
|
|
Mer insideinfo! Det gir en mye større følelse av å faktisk diskutere reelle saker må jeg. Spesielt når det gjelder kvalitet på nye spillere. Er ikke lett å sitte i Telemark og synse om slikt når alt man har er dårlige og dyre tv2-streamer fra treningskamper eller joviale intervju på RBKTV... _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 23.01.2008 14:29 Post subject: |
|
|
| erik hoftun er et godt eksempel på en spiller som de fleste så på som midtbanespiller før han kom til lerkendal. da på grunn av hans pasningsfot, kreativitet og overblikk. jeg synes han fikk bruk for det på en utmerket måte i forsvaret. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 23.01.2008 16:12 Post subject: |
|
|
Vanskelig å være uenig i akkurat den påstanden gitt. Å ha en pasningssterk midtstopper er bare fabelaktig og er noe vi trenger. Ethvert lag med ønske om å spille fotball trenger det. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 24.01.2008 02:29 Post subject: |
|
|
| Torbjørn wrote: | | Det eneste som er latterlig her, Ballahl, er din gjentatte arrogante holdning ovenfor personer som i bestemte diskusjoner åpenbart har bedre meningsgrunnlag enn deg selv. Jfr. diskusjonene om Nordvik og nå Demidov. |
Jeg har da ikke en arrogant holding, og jeg har aldri påstått at jeg har et bedre meningsgrunnlag enn de du nevner.
Poenget er bare at jeg er uenig med konklusjonen til de som har bedre meningsgrunnlag enn meg, og jeg må ikke være enig med dem heller? Å være uenig med noen betyr ikke at man er arrogant!
Nordvik-saken gidder jeg ikke å kommentere lenger, men i Demidov-saken så har alle et bra meningsgrunnlag, så lenge man har sett kampene Demidov har spilt. Det er tross alt kamper som betyr noe, uansett åssen en har prestert på treningene.
Og når en har kommet til den konklusjon at Demidov er RBKs beste midtstopper, så må jeg bare gjenta meg selv, den kommentaren er latterlig. I kampsituasjon har Demidov ikke vært bedre enn Kvarme.
Men for all del, Demidov er en svært lovende spiller både som midtstopper og midtbanespiller.
Men jeg vil bli svært imponert hvis Demidov spiller fast som midtstopper i hele sesongen. Det håper jeg verken du eller andre forventer, men klarer Demidov det så er det et bonus.
Men jeg håper ingen forventer det.
TomH, PM! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.01.2008 02:43 Post subject: |
|
|
| Det arrogante her, er at du kaller uttalelsen hans latterlig når du har et mye dårligere meningsgrunnlag, noe du jo langt på vei innrømmer. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 24.01.2008 02:54 Post subject: |
|
|
| og det er vel strengt tatt uttalelsen i sin helhet du kaller latterlig, og ikke konklusjonen. det synes jeg er en smule arrogant |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 24.01.2008 03:56 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Det arrogante her, er at du kaller uttalelsen hans latterlig når du har et mye dårligere meningsgrunnlag, noe du jo langt på vei innrømmer. |
Viker som om du ikke leste posten min:
| Ballahl wrote: | | Nordvik-saken gidder jeg ikke å kommentere lenger, men i Demidov-saken så har alle et bra meningsgrunnlag, så lenge man har sett kampene Demidov har spilt. Det er tross alt kamper som betyr noe, uansett åssen en har prestert på treningene. |
_________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.01.2008 04:00 Post subject: |
|
|
Det er fortsatt arrogant av deg å påstå at du har et like godt meningsgrunnlag som jkrakane pga. de to usle treningskampene. Han har også sett de kampene, men han har trent sammen Kvarme og Demidov i tillegg. Da har ikke alle et bra meningsgrunnlag.
Bra, bedre, best. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 24.01.2008 04:02 Post subject: |
|
|
Som sagt det er kun kampene som teller.
Det er der man skal prestere, samme F egentlig åssen du har gjort det på treningene.
Og alle kan se kampene å dømme spilleren deretter. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.01.2008 04:04 Post subject: |
|
|
Det er bortimot det dummeste jeg har hørt på forumet her på tre år, omstendighetene tatt i betraktning. Ja, faktisk.
| Ballahl wrote: | | Treningskamper er og blir treningskamper! |
|
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 24.01.2008 07:44 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Som sagt det er kun kampene som teller.
Det er der man skal prestere, samme F egentlig åssen du har gjort det på treningene.
Og alle kan se kampene å dømme spilleren deretter. |
Nå er det jo litt forskjell på å sitte på ey sete på stadionen eller forran Tv'en en å faktisk spille med spilleren. Tror nok de har et litt bedre grunnlag til å dømme spillerne en det vi har. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 24.01.2008 07:51 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Som sagt det er kun kampene som teller.
Og alle kan se kampene å dømme spilleren deretter. |
Kun kampene som teller? Så en trener kan ikke ta ut en spiller i kamptroppen etter hva han har prestert på trening? Nei dette blir faktisk for dumt. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 24.01.2008 08:49 Post subject: |
|
|
| på tide å flytte spam'en herfra, noen er interesert i å lese/diskutere RBK... |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 24.01.2008 11:41 Post subject: |
|
|
Det nytter ikke å diskutere med han, gutter. Dags signatur forklarer det hele. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.01.2008 13:34 Post subject: |
|
|
| h b wrote: | | på tide å flytte spam'en herfra, noen er interesert i å lese/diskutere RBK... |
Si meg hva som er spam i denne tråden, så skal jeg flytte den. Etter hva jeg kan se, er det du som står for det. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 24.01.2008 15:30 Post subject: |
|
|
Nå skal jeg passe meg for å mene verken det ene eller det andre, til det er jeg altfor redd for å få sinte tilbakemeldinger (vel, egentlig er jeg ikke det, men jeg liker å skrive, så dette ble en ekstra lang setning bare for at dette ikke skal virke som et spaminnlegg), men jeg synes man på generelt grunnlag skal være forsiktig med uttrykk og betegnelser som "latterlig". Det er et sterkt uttrykk, for da latterliggjør (faktisk!) man meningsmotstanderen og fremstår på den måten som en person som ikke vil høre på andres meninger og som mener man selv har rett uansett. Les: Arrogant.
Nå trenger man ikke nødvendigvis å [i]være[/i] arrogant, men man kan fremstå slik.
Hilsen diplomatiske Rawky.
Afghanistan neste. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 24.01.2008 16:06 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | h b wrote: | | på tide å flytte spam'en herfra, noen er interesert i å lese/diskutere RBK... |
Si meg hva som er spam i denne tråden, så skal jeg flytte den. Etter hva jeg kan se, er det du som står for det. |
Et lite hint: ingen av de 10 siste meldingene har noe med Demidov å gjøre, og da er det spam/feil plass hvis jeg fikk bestemme, men du er sjefen... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.01.2008 16:11 Post subject: |
|
|
Da tror jeg du har misforstått hvordan ting henger sammen.
Lykke til i Afghanistan, rawky! Du må sørge for å returnere til forumet her igjen. Du er jo fast inventar nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 25.01.2008 01:01 Post subject: |
|
|
| TrønderRob wrote: | | Nå er det jo litt forskjell på å sitte på en sete på stadionen eller forran Tv'en en å faktisk spille med spilleren. Tror nok de har et litt bedre grunnlag til å dømme spillerne en det vi har. |
Spille med spilleren?
Mener du å trener med spilleren?
Hvis du mener å trener så er det en liten forskjell ja, men ikke så gigantisk at det er helt umulig for andre å ha et meningsgrunnlag om spilleren!
| Zzyzx wrote: | | Kun kampene som teller? Så en trener kan ikke ta ut en spiller i kamptroppen etter hva han har prestert på trening? Nei dette blir faktisk for dumt. |
Kun kampene som teller, blir feil å si (den tar jeg kritikk for).
Men hovedsaklig er det bare kampene og prestasjonene deretter som teller. Selvfølgelig har trening mye å si, men det er en grunn til at Steffen Iversen har et klippekort selv om han langtifra alltid er topptrent. For hvis treneren mener at Iversen presterer best på banen (selv om han er dårlig trent) så er det jo det som teller. Trening er noe av det enkleste å ha med å gjøre i fotballsammenheng.
Solli var jo alltid knallgod i treningene. Men det har vel noe med det mentale plan å gjøre også.
| rawky wrote: | Nå skal jeg passe meg for å mene verken det ene eller det andre, til det er jeg altfor redd for å få sinte tilbakemeldinger (vel, egentlig er jeg ikke det, men jeg liker å skrive, så dette ble en ekstra lang setning bare for at dette ikke skal virke som et spaminnlegg), men jeg synes man på generelt grunnlag skal være forsiktig med uttrykk og betegnelser som "latterlig". Det er et sterkt uttrykk, for da latterliggjør (faktisk!) man meningsmotstanderen og fremstår på den måten som en person som ikke vil høre på andres meninger og som mener man selv har rett uansett. Les: Arrogant.
Nå trenger man ikke nødvendigvis å være arrogant, men man kan fremstå slik.
Hilsen diplomatiske Rawky.
Afghanistan neste. |
Ok, den tar jeg kritikk også!
Jeg skal prøve å være mindre krass, siden dere mener jeg er det. Det har aldri vært poenget mitt i hvert fall.
Lykke til i Afghanistan.  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
jkrakene Senior
|
Posted: 26.01.2008 19:54 Post subject: |
|
|
Flott at Ballalh svarer synes jeg : )
Demidom hadde en innstilling som var veldig positiv, på en måte. Han har en voldsom vinnervilje og en voldsom bra selvtillit, som selvfølgelig kan bikke på det negative og det positive. Men jeg ser at Vadim er en spillertype som er et riktig kjøp for rbk i framtiden. Og jeg er enig i at jeg uttalte meg feil i sist innlegg om at han var den beste stopperen. Men det jeg er sikker på er at han er den mest fremadstormende i troppen blant stopperne, men så er resten mange hundre år tilsammen. _________________ Ståle Stensaas. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 26.01.2008 20:14 Post subject: |
|
|
det er jo fristende da å be deg lage ei liste over hvor du mener nivået ligger på stopperne våre da  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 06.02.2008 03:58 Post subject: |
|
|
Vadim Demidovs siste obligatoriske kamp endte med stortap for Kongsvinger. Hans neste blir mot stjernegalleriet til Fiorentina.
Har selvtilllit!
- Er du overrasket selv?
- Nei, jeg visste på forhånd at jeg ville stille sterkt. Såpass med selvtillit har jeg. Jeg tok nivået forholdsvis raskt, samtidig som jeg har fått sjansen. Og tillit er viktig, forklarer han.  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
|