English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fredrik Strømstad
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 07:59    Post subject: Reply with quote

RBK For et engasjement RBK

Selvfølgelig helt enig i at vi trenger Strømstad.
Back to top
View user's profile Send private message
keschaa
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 08:36    Post subject: Reply with quote

Håper du tror på halvparten av det du skriver Ballahl!
attach
Forumsjef

PostPosted: 18.01.2008 09:16    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
Uten å komme med et eneste argument?
For det ovenfor holder ikke.

Nå må du rulle inn. For det første bør du se hele diskusjonen som en helhet; jeg har skrevet flere innlegg. Alt trenger ikke å presses inn i et innlegg. I tillegg ser jeg ingen grunn til å gjenta alle argumentene til alle de jeg har sagt meg enig med.

Dessuten snakket jeg først og fremst om at kjøpemanien til folk ikke nødvendigvis trenger å styrke førstelaget. Jeg argumenterte for at det beste vi kan gjøre er å bygge på de relasjonene vi har fra før på midtbanen. Hva som skjer med Traore vil vise seg.

Samtidig skrev jeg at et kjøp av Strømstad kan forsvares hvis de (tidligere) nevnte betingelsene ligger til grunn.
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 10:49    Post subject: Reply with quote

Skal RBk fortsette å være beste laget i Norge kreves det konkurranse på trening slik at man er skjerpet hele tiden. Strømstad kan være et godt kjøp. Vi har noen gode midtbanespillere allerede. Men hva om de blir skadet eller noen blir solgt.?
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 10:59    Post subject: Reply with quote

Hvor trykker skoen?

Jeg ser helst at klubben kjøper to nye forsvarere, midtstopper og venstreback, før midtbanen styrkes.
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 11:01    Post subject: Reply with quote

Jeg har allerede sagt min mening i saken.
Anders4
Proff

PostPosted: 18.01.2008 11:08    Post subject: Reply with quote

stolavs wrote:
Skal RBk fortsette å være beste laget i Norge kreves det konkurranse på trening slik at man er skjerpet hele tiden. Strømstad kan være et godt kjøp. Vi har noen gode midtbanespillere allerede. Men hva om de blir skadet eller noen blir solgt.?

Strømstad har da ikke lyst til å komme til RBK for å være innbytter og heve nivå på treningene.

Andre her ser også ut til å tro at han har lyst til å komme til RBK for å sitte på benk i ett år i vente på at PCS forlater klubben i januar 2009 eller 2010. Det vil han selvfølgelig heller ikke lyst på.
Hvis Sapara forlater klubben har vi allerede hans erstatter i Konan... og hvis noen synes at Strømstad er en bedre offensiv midtbanespiller enn Konan så synes jeg vedkommende er bak mål. Smile

Dette innlegget er da ikke en respons til de som vil ha Traoré på venstreback og Strømstad rett inn i laget, det er jo en helt annen diskusjon. (Bør vi heller kjøpe ny venstreback for å beholde Traoré på midtbanen, vis-á-vis det å kjøpe Strømstad og dytte Traoré ned på back. Jeg ser hellre at det førstnevnte skjer.)

Last edited by Anders4 on 18.01.2008 11:16; edited 2 times in total
Back to top
eporkg
Proff

PostPosted: 18.01.2008 11:09    Post subject: Reply with quote

Vi har vel disse midbane spillerene
Strand
Tettey
Demidov
Skjelbred
Sapara
Konan
Traore
Albert Berbatovci

Strand tviler jeg på at holder noe lenger enn denne sesongen. Demidov er vel lurest å bruke som midtstopper. Konan vil jeg tipper blir brukt mest som angriper, da jeg tror Kone kommer til å forsvinne om ikke lenge. Traore blir nok brukt som back. Berbatovci er altfor ung til å kunne vite at han blir en topp spiller.

Da står vi igjen med 3 midtbanespiller i verste fall. Ser ingen grunn til å ikke kjøpe Strømstad iom at han er den beste midtbanespilleren vi kan få tak i for en såpass grei sum penger.
Back to top
Anders4
Proff

PostPosted: 18.01.2008 11:17    Post subject: Reply with quote

Du ser ikke muligheten å bruke de 10 millionene på ny venstreback i stedet for å kjøpe Strømstad og bruke Traoré i feil posisjon?

(Traoré som forøvrig mange mener allerede er en bedre midtbanespiller enn Strømstad, for å ikke nevne hans betydelige og udiskuterbare høyere potensial.)
Back to top
eporkg
Proff

PostPosted: 18.01.2008 11:23    Post subject: Reply with quote

Fortsatt har vi bare 4 som er sikre på midtbanen. Det beste hadde vært å kjøpe 1 midtbane, 1 back, og 1 stopper.
Back to top
Anders4
Proff

PostPosted: 18.01.2008 11:38    Post subject: Reply with quote

Da er vi vel tilbake til problemet at Strømstad ikke vil komme til RBK uten å være lovt fast plass, og det kan vi ikke love når han skal konkurrere med Ciljan og Traoré om plassene ved siden av Tettey.
Back to top
eporkg
Proff

PostPosted: 18.01.2008 11:57    Post subject: Reply with quote

mener du virkelig at traore er bedre enn strømstad?
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 12:01    Post subject: Reply with quote

Tenkt scenario:

Start tilbyr Strømstad mot Traore. Ville du gått med på den?
Back to top
Henrikssen
Junior

PostPosted: 18.01.2008 12:10    Post subject: Reply with quote

Strømstad kan bli en positiv tilvekst til klubben, likevel har jeg litt angst for at dette kjøpet eventuelt vil gå på bekostning av spillere vi har fra før. Kan dette kjøpet være/brukes som påskudd til at andre midtbanespillere vurderer å flytte på seg?
Back to top
eporkg
Proff

PostPosted: 18.01.2008 12:12    Post subject: Reply with quote

det er jo noe helt annet. Da ville jeg nok ikke byttet fordi jeg et mulig større potensiale i traore. Men saken er jo hva som vil være best for rosenborg de nærmeste årene. Sier ikke at Strømstad er så veldig gammel, men han har mer erfaring enn traore og det teller mye. Forøvrig er jeg ikke sikker på hvor god traore kommer til å bli. Synes han kan virke litt useriøs og barnslig tiltider, men han vokser det vel av seg.
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 12:19    Post subject: Reply with quote

Argumentet for at Strømstad er veldig erfaren kjøper jeg ikke. Mannen har tippeligaerfaring fra Start i tre år, fra 2005-2007. I tillegg kommer selvsagt landskamper. Sånn sett vil jeg ikke si han tilfører midtbanen erfaring. Både Ciljan og Tettey er like erfarne, til tross for at de er vesentlig yngre.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 19:20    Post subject: Reply with quote

Virker som det er lite interesse for Strømstad fra utlandet. Er han særlig motivert for RBK da?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 18.01.2008 19:54    Post subject: Reply with quote

Ser det er mange som snakker om motivasjonen til Strømstad, men her handler det om to forskjellige aspekter. Han er tydeligvis mest motivert for å dra til utlandet, men hvis han nå kommer til Rosenborg, er jeg helt sikker på at han er innstilt på å gjøre sitt beste, så det bekymrer meg ikke.
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 20:01    Post subject: Reply with quote

Ja, saken er ikke at han ikke vil til RBK.

Han har lyst til å prøve utlandet, og ville prøve alle muligheter til der først. Er han ikke proff 1. februar, så skal han vurdere Start opp mot andre norske klubber. Derav RBK som har lagt et stort nok bud inn, tyder det som.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ramos
Junior

PostPosted: 18.01.2008 20:03    Post subject: Reply with quote

Jeg bekymrer meg heller ikke for motivasjonen om han skulle komme til RBK. Det jeg derimot bekymrer meg for er at han ikke virker helt oppegående, og han har en skyhøy tro på egne ferdigheter. Strømstad vil nok sutre om han blir backup i RBK, og om han får spille vil det ødelegge utviklingen til Traore om han tar Traores plass (hvis Traore da ikke skal spille back, noe han ikke er sugen på).
Back to top
fjellgeit
Rutinert

PostPosted: 18.01.2008 22:07    Post subject: Reply with quote

Hva skjer dersom to av fire av de faste på midten forsvinner i løpet av året? jo - det kommer opp "hvorfor kjøpte vi ikke Strømstad når vi hadde muligheten?" "same old rosenborg som ikke handler før vi virkelig trenger"

Jeg støtter kjøp. Føler meg rimelig sikker på at en i midtbaneleddet forsvinner i sommer.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ramos
Junior

PostPosted: 18.01.2008 22:13    Post subject: Reply with quote

Forsvinner noen av de vi har i midtbaneleddet nå, vil vi få tjukt med penger. Da skal det ikke være noe problem å hente inn en god midtbanespiller om vi holder oversikten over aktuelle spillere i vinter/vår/sommer. Dessuten har vi nok spillere i stallen som kan steppe inn og gjøre en god jobb, skulle en bli solgt.
Back to top
O-Rex
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 22:51    Post subject: Reply with quote

De av oss som ikke har et liv kan følge Strømstad på TV2 nå. Andre omgang begynner straks. Han hadde noen herlige pasninger i første. Gløtta med et halvt øye, og for meg står han fram som et godt kjøp.

Edit: Drit i det, han ble bytta ut etter første omgang.

Last edited by O-Rex on 18.01.2008 22:52; edited 1 time in total
Back to top
tvins
Junior

PostPosted: 18.01.2008 22:51    Post subject: Reply with quote

Kan ikke skjønne at fredrikk går rundt med en tanke om at han er benkfyll i rbk om han kommer. Han er jo landslagsspiller. Tipper han er motivert også. Han forlater jo start pga at han må spille tippeliga, for blant annet å bli me vidre på lanslaget og fortsatt å ha mulighet til å bli proff.
Maradona
Veteran

PostPosted: 18.01.2008 23:28    Post subject: Reply with quote

Strømstad blir i ikke Adeccospiller, for da mister han landslagsplassen, han er nødt til å flytte på seg.. Og den franske klubben som han var i et treningsopphold i har vel kjøpt spillere....
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27  Next
Page 25 of 27

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb