English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Keepersituasjonen
Goto page Previous  1, 2, 3

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
m@ds
Senior

PostPosted: 11.03.2003 09:18    Post subject: Reply with quote

Njaahh.... Noe sånt. Arni vil jo bort så da har vi en [b]utrolig[/b] god keeper i Espen. Jaja, kanskje han ikke er så rutinert som Arni, men hva vil gi han rutine? Førstelagsspill!! Det må jo vær helt klart det. Arni vart jo kasta til løvan under champions league (Juventus?).

La Espen få sjansen. Han er vårt nye håp. Semb har ennå ikke skjønt det, men foretrekker folk som "Stuttjukken" (fiende) og Frode Olsen! Uhørt!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
2mas
Sjef

PostPosted: 11.03.2003 09:53    Post subject: Reply with quote

Arason sa nei

Da er det klart: Arni Gautur Arason har takket nei til ny kontrakt.

Les mer: Arason sa nei

Hva synes dere om dette?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
fjellgeit
Rutinert

PostPosted: 11.03.2003 11:18    Post subject: hmm Reply with quote

hm, merkelig. nå burde bare rosenborg selge arason snarest mulig, for så å dyrke espen johnsen somn 1.keeper. så la være å kjøpe noen ny keeper, å la heller alex få sjangsen de gangene espen ikke har mulighet.

heller venstre back en keeper nå :D

2mas
Sjef

PostPosted: 11.03.2003 20:27    Post subject: Reply with quote

Ikke et vondt ord om Alex Hansen, men jeg tar det som gitt at Lars Ivar Moldskred blir hentet inn fra Hødd den dagen Arni forlater Lerkendal. Jeg tror nemlig at Hareide krever å ha en reserve som har erfaring utover 2. divisjon...

Så får vi se om Espen Johnsen blir førstekeeper denne sesongen, eller ikke. Selv tror jeg at sjansen er stor. Arason kan jo fort forsvinne allerede i sommer...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.03.2003 11:14    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Så får vi se om Espen Johnsen blir førstekeeper denne sesongen, eller ikke.

Nå har vi fått svaret: Espen Johnsen blir førstekeeper

- Arni er operert, i tillegg har han signalisert at han vil bort. Nå står Espen, og han står jo glimrende, sier Hareide.

Les mer: Espen ny førstekeeper

Som jeg har antydet tidligere, synes jeg at dette er et rett valg av Åge Hareide. Espen Johnsen har bevist at han også duger, samtidig trenger han å spille. Og når Arni likevel ikke har noen framtid i klubben, synes jeg dette er rett.

Hva synes dere om dette?
Back to top
g_gamst
Junior

PostPosted: 21.03.2003 12:27    Post subject: keeper Reply with quote

Ikke i tvil, ESPEN JOHNSEN E BARE GOD. Mot Tromsø så sto han helt til topp karakter.
Et enkelt førstevalg.

Med venlig hilsen Gunvald.
Back to top
View user's profile Send private message
m@ds
Senior

PostPosted: 21.03.2003 15:09    Post subject: Reply with quote

Hva har jeg sagt fra begynnelsen av? ENDELIG STÅR ESPEN!! Han har vært tålmodig og det har tjent seg, nå er han førstekeeper på Norges desidert beste lag. All ros og videre lykke til Espen.

Litt morsomt at nå er Bjørn Christian (BC) Müller 2. keeper for 1. laget. Alex er jo også skada. Han gikk jo på Nardo for under et halvår sida. Kanskje vi bør kjøp en ekstra keeper? BC er god han, men kanskje det blir for mye med Tippeliga-spill.
2mas
Sjef

PostPosted: 21.03.2003 15:50    Post subject: Reply with quote

m@ds wrote:
Kanskje vi bør kjøp en ekstra keeper?

Det er allerede bestemt at RBK skal kjøpe en ny burvokter:

- Vi forholder oss til at Arni har sagt nei til å forlenge kontrakten. Vi kan ikke gi alle spillerne muligheter til å vente hele tiden. Vi må vite hva vi har å planlegge med. Slik situasjonen er nå, er ikke Arni med i våre planer utover denne sesongen. Det innebærer blant annet at vi i løpet av året kommer til å kjøpe ny keeper, sier sportsdirektør Rune Bratseth. [mer]

Sannsynligvis blir det nok Hødd-keeper Lars Ivar Moldskred som havner på Lerkendal...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.04.2003 21:42    Post subject: Reply with quote

Espen Johnsen skadet

Keeperduellen i RBK tok en dramatisk vending i kveld: Espen Johnsen ble skadet under mandagens landslagstrening i Dublin. Både landskampen mot Irland på onsdag og seriekampen mot Aalesund på søndag er i fare.

Les mer: Espen skadet i Dublin

Dette kan gi Arni Gautur Arason en "gjesteopptreden" i RBK-buret. Jeg velger å kalle det for en gjesteopptreden fordi at jeg tipper at Hareide fortsatt vil ha Espen som førstekeeper pga. av Arasons planlagte exit...
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb