| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 12.12.2007 00:56 Post subject: |
|
|
For du vet selvfølgelig at han har givet alt for at hente Sollied. Det blev sagt fra dag 1 at KTE ville have trener jobben i RBK, og hvor står vi nu? Jo nu får KTE det som han vil have det.
Hvis du synes det er at give alt for at hente Sollied, så ved jeg snart ikke. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 12.12.2007 01:02 Post subject: |
|
|
| stolavs wrote: | Snart er jo også Rekdal ledig på markedet?  |
Eneste rollen jeg kan se for meg Rekdal i på Lerkendal er i en nyopprettet rolle som forsvarstrener. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 12.12.2007 01:04 Post subject: |
|
|
| Jeg tror Reka kunne passet bra for RBK nå. Han lar seg ikke tulle med, og han spiller kynisk fotball. Noe RBK må lære seg. Dog kan jeg ikke takle ham som person. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 12.12.2007 01:06 Post subject: |
|
|
Hvis du tror Rekdal noengang blir ansatt som trener på Lerkendal så kan du ikke ha fulgt særlig godt med norsk fotball de siste ti årene... _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 12.12.2007 01:09 Post subject: |
|
|
Er det noen som kommer på noen kvalifiserte utenlandske trenere, helst uten jobb å som kan passe inn i Rosenborg?
Krav: gode lederegenskaper
gode taktiske evner
evne til å sy sammen en god gruppe
har rutine på høyt nivå og har oppnådd resultater
Noen? |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 12.12.2007 01:10 Post subject: |
|
|
| Morten Olsen, selvom han stadig har jobb. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.12.2007 01:10 Post subject: |
|
|
| vingback wrote: |
|
Eller en up & coming kar. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 12.12.2007 01:11 Post subject: |
|
|
| Sitter ikke dansken noe løst i stolen da? Blir han kastet? |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 12.12.2007 01:12 Post subject: |
|
|
Sven-Gøran Han er veldig poppis i England igjen, så det er nok noen klubber han ønsker seg mer... |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 12.12.2007 01:12 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | vingback wrote: |
|
Eller en up & coming kar. |
Forsåvidt, men da må han ha plenty med de andre egenskapene så klart. Både Eggen og Mourinho startet jo en plass, så for all del.
Til KTEfans; nei han følger ikke opp de tre øverste kravene. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 12.12.2007 01:13 Post subject: |
|
|
Kan ikke bli annet enn KTE eller Trond Henriksen nå. Styret har ikke baller til å hente inn en utlending. Dessverre. 2008 blir 2007 all over again. Tro meg. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 12.12.2007 01:16 Post subject: |
|
|
| Fullt klar over det Jonas, prøver bare å gjøre et forsøk på å få opp min egen sinnsstemning ved å fortrenge at KTE er manager i Rbk i morgen. Dette gjøres ved å se for seg en utenlands klassetrener på brakka. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 12.12.2007 01:18 Post subject: |
|
|
| snegle wrote: | | Kjello wrote: | | Jeg tror Reka kunne passet bra for RBK nå. Han lar seg ikke tulle med, og han spiller kynisk fotball. Noe RBK må lære seg. Dog kan jeg ikke takle ham som person. |
Hvis du tror Rekdal noengang blir ansatt som trener på Lerkendal så kan du ikke ha fulgt særlig godt med norsk fotball de siste ti årene... | Selvsagt tror jeg ikke at han blir det. Men uansett så må jeg da få mene at jeg tror Reka hadde vært et godt alternativ. |
|
| Back to top |
|
 |
tokik Proff

|
|
|
| Jan Jönsson.. Få med en ny assistent og f.eks Gaute Larsen.. friskt blod |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
|
|
| Jonas wrote: | | Kan ikke bli annet enn KTE eller Trond Henriksen nå. Styret har ikke baller til å hente inn en utlending. Dessverre. 2008 blir 2007 all over again. Tro meg. |
Jeg har liksom ventet på dette ja, og avventer foreløpig innkjøp av sesongkort. Eggen har i samarbeid med Svendsen og resten av den inkompetente ledelsen i klubben rasert alle muligheter til å raskt få stablet et nytt storlag på beina. Nå må noen ta ansvar å trekke seg ut av RBK-fotballen for godt, og la andre slippe til.
Med Eggen og Svendsen i RBK, er veien til Adeccoligaen kort. Jeg skjønner Sollied veldig godt.. _________________ mvh HeXX
|
 |
topslot Junior
|
Posted: 12.12.2007 01:19 Post subject: |
|
|
| trappatoni...er red bull salzburg trener nå, er vel ikke så mye jevere enn å være rbk trener det! kan hende han tjener ufattelig mye penger der eller noe da, ikke vet jeg. Han har alle kriteriene som er nevnt over! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.12.2007 01:23 Post subject: |
|
|
Tidl. SV Salzburg er tjåkfull av penger nå ja. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 12.12.2007 01:32 Post subject: |
|
|
Trappatoni tok vel den jobben mest fordi han ville være i nærheten av familien i Nord-Italia. Kunne sikkert ha fått en Serie A-jobb hvis han hadde vært topp motivert men det virker som om han ser seg selv som kvart pensjonist. Han er nå også 68 år, så det er ganske forståelig.
Apropo "Red Bull Salzburg" så håper jeg inderlig at den type reklameføring holder seg borte fra alle andre ligaer... |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 12.12.2007 01:38 Post subject: |
|
|
Hvis jeg ikke tar helt feil, er Juergen Kohler ledig på markedet. Han takket vel nei til Cottbus og Elfenbenskystens landslag nylig, og kan kanskje være en mann som får orden i de bakre rekker i RBK.
Petrek Sander er vel også ledig, om han ikke har funnet seg en ny klubb..
Men de er vel ikke interessert i å gå til en klubb uten ambisjoner, og med et rigid system for arverekkefølge knyttet til kontorplassene på brakka  _________________ mvh HeXX
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 12.12.2007 01:45 Post subject: |
|
|
Vi har da ambisjoner, bare ikke de rette folka til å gjennomføre det.
| Recon wrote: | | vingback wrote: |
|
Eller en up & coming kar. |
Joa, sålenge RBK ikke er første klubben, altså en øvningsklubb. Altså sånn som assistenten til assistenten til as.............
Når han kommer til oss skal han være ferdig utprøvd, og skal vite hva han skal gjennomføre. |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 12.12.2007 01:51 Post subject: |
|
|
| Erik wrote: | Vi har da ambisjoner, bare ikke de rette folka til å gjennomføre det.
|
Med andre ord: Klubben (og med det menes ledelsen av klubben per i dag) har ikke ambisjoner utover å sikre seg selv en ok lønn i noen år framover. Følelsen og ambisjonene for RBK har de mistet for lenge siden.. _________________ mvh HeXX
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 12.12.2007 01:56 Post subject: |
|
|
| Slutt å vær så negative da. Ikke vits å grave seg ned før man vet hvem treneren blir eller hvilke spillere som kommer. Ingen kan noe rå for at Sollied er tøffel. Jeg velger å se positivt på neste sesong. Vi har et godt lag framover på banen og med noen forsterkninger i forsvar skal vi bite godt fra oss neste sesong . Selvsagt liker ikke jeg det som skjer i RBK for tiden heller. |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 12.12.2007 02:03 Post subject: |
|
|
| stolavs wrote: | | Slutt å vær så negative da. Ikke vits å grave seg ned før man vet hvem treneren blir eller hvilke spillere som kommer... |
Hvis dette ikke er tiden for å være negativ, når skal man da være det? Det bringer ikke klubben framover, hvis alle stryker ledelsen med håret og sier alt er bra. Enhver kan se at alt ikke er bra i RBK i dag, og jeg tror ikke at alle problemer i klubben løser seg ved at en ny trener og noen spillere kommer. Problemene i klubben er mer fundamentale enn som så, og det kreves en storopprydning på brakka før RBK igjen kan framstå som et storlag. Før bandt tradisjonene laget sammen, nå hindrer de framgang.
Men for all del. Sesongen 2008 er uspilt, og RBK vil trolig hevde seg godt der også til neste år, men RBK trenger å bygge opp tillit. Det får de ikke med de som sitter i ledelsen i dag, uavhengig av hvem som trener eller spiller for klubben. _________________ mvh HeXX
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 12.12.2007 02:09 Post subject: |
|
|
| Det er vel ingen som kommer til å forvente noe av RBK neste år, det kan kanskje være positivt for unggutta som vi har igjen. Gir dem ro ogde får tid til å spille god fotball. Gull 2008. |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 12.12.2007 02:10 Post subject: |
|
|
| HeXX wrote: | | Jonas wrote: | | Kan ikke bli annet enn KTE eller Trond Henriksen nå. Styret har ikke baller til å hente inn en utlending. Dessverre. 2008 blir 2007 all over again. Tro meg. |
Jeg har liksom ventet på dette ja, og avventer foreløpig innkjøp av sesongkort... |
Jeg kommer til å fornye mitt sesongkort, men det er klart at det er kanskje den eneste måten å riste litt i ledelsen på: La det gå tregt på inntjeningssiden. Eneste språket de forstår.
Og ja, jeg skal på årsmøtet og sparke Svendsen... |
|
| Back to top |
|
 |
|