| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
joakleis Veteran

|
Posted: 11.12.2007 17:40 Post subject: |
|
|
Hvorfor skal man pipe ut Riseth ved enhver anledning 16. mai?
Jeg skjønner ikke hvorfor man plutselig vender seg med hat mot Riseth. Greit nok, Lillestrøm er ikke det mest optimale valget for en RBK-supporter, men jeg synes det går an å tilgi dette. Vidar har gjort sitt for Rosenborg. Stått frem som en kjempe med ekstrem vinnervilje. Men en gang må det være slutt. Det er han som ønsker å forlate klubben, det er han som nå setter familien foran fotballen, og dermed melder han selv overgang til Lillestrøm, fordi han så på det som mest praktisk. Han vil ikke akkurat bli mottatt som noen helt på Åråsen heller, selv om de får nøyaktig en slik spiller de så gjerne vil ha. En spiller som ikke har talenter utenom å pådra seg frispark, og dytte inn et dødballmål i ny og ne.
Trenger ikke motta Vidar som en helt når han kommer i gul drakt 16. mai, men det er unødvendig å pipe. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 11.12.2007 17:45 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Noen andre beskrev det godt: Riseth blir nå hatet fordi han var så elsket før han forlot oss.
Ingen kalte Essediri Judas. |
Det stemmer nok godt det du sier der...
Kan vel godt slenge med Torjus Hansèn også.
Alle dreit i de to da de gikk, og brydde seg meget lite. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 11.12.2007 17:49 Post subject: |
|
|
| Nå gikk vel Hansèn til Odd Grenland da. Tror poenget var at Essediri gikk til LSK. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 11.12.2007 17:53 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Herregud, Andreas, i 2004 sa han til meg og Rolf inne på Brakka at Olas avgang overhodet ikke var tema blant spillerne, og at han kunne da ikke løpe rundt og spille for dem heller. 90 minutter før de dolka ham i ryggen. Fotballspillere er svin og tomme mennesker som overhodet ikke har tilhold i den virkelige verden. Vi følger klubb, ikke horene som til enhver tid tusler rundt utpå der. |
Jeg er klar over det. Og det viser jo at det ikke er første gang han lyger folk midt i trynet som det heter. Håper han blir skada i kveld. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
topslot Junior
|
Posted: 11.12.2007 17:53 Post subject: |
|
|
neste blir vel at Roar Strand signere for molde  |
|
| Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 11.12.2007 18:32 Post subject: |
|
|
Riseth har gjort jobben bedre enn for eks Koppinen og Basma i høst, så derfor har jeg ingenting imot at han velger familie forran fotballen. Men jeg hadde helst sett at han gikk til for eks Lyn istedenfor LSK. Men hans valg. Lykke til videre din potet. _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 11.12.2007 18:43 Post subject: |
|
|
Vel talt, micke. Valget av klubb var ikke optimalt, men det får være hans valg. Ser ingenting galt i at han setter familien først nå. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 11.12.2007 18:44 Post subject: |
|
|
Er selvsagt skuffet over at Vidar drar til LSK, av alle, men han har gjort jobben for oss og fortjener ikke noe piping, synes jeg. Man er ikke judas når man prioriterer familien og får mulighet til å spille for en stor klubb i sine siste par år av karrieren.
Som sagt: En annen klubb hadde vært hyggeligere, men likevel. Håper han kler av noen tyskere i kveld som det siste han gjør i drakta! _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 11.12.2007 18:45 Post subject: |
|
|
...og der sa vi bortimot det samme, nesten samtidig, men sånn får det bli! :roll: _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
Jokio Sokomekki Junior
Joined: 22 Oct 2007 Posts: 51 Location: Nordre Trondhjæms Amt
|
Posted: 11.12.2007 19:08 Post subject: |
|
|
Jeg mener at Riseth fortjener masse piping når han ankommer Lerkendal. Greit nok, han har ofret alt for Rosenborg og gjort sine saker bra. Men han fortjener ikke noen hyggelig velkomstnår han velger å spille for denne møkkaklubben.
Mange på forum synes det er greit at han forsvinner, og peker på at han har gitt alt for klubben og nå må prioritere familien. Og så? Trenger da for svarte ikke å skrive under for en annen klubb for det? Også LSK da? Hadde Riset vært mann hadde han lagt opp nå, flyttet sørover med kona og kommet på besøk i Trøndelag med hevet hode.
Satan jeg er skuffet over Riseth og ikke minst tingenes tilstand i RBK nå. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 11.12.2007 19:12 Post subject: |
|
|
Av og til er ikke ting svart/hvitt, vettu. Ungene er små ennå, men kaillen vil spille toppfotball et par år til. Kjerringa vil hjem. Klausulen sa at han kunne si opp nå, men ikke siden. Jeg skjønnern. Men som sagt også skuffende. Men piping skal vi ha oss frabedt. Synes det allerede er for mange surmagede supporter rundt omkring i Norge, om ikke vil skal begynne sånn også straks noen drar. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.12.2007 19:19 Post subject: |
|
|
| Folk får gjøre hva de vil, men selv kommer jeg ikke til å gjøre annet enn å holde kjeft. Nå tror jeg uansett Riseth vil ha forståelse for en eventuell reaksjon når han dukker opp på Lerkendal i gul drakt. Det er nesten slik at jeg håper han blir skadet og må legge opp. |
|
| Back to top |
|
 |
Jokio Sokomekki Junior
|
Posted: 11.12.2007 19:21 Post subject: |
|
|
| Nei vettu, jeg skjønner`n ikke. Dette handler om signaleffekt og mangel på klubbfølelse for meg. En potet fra Frosta skal spille på RBK, og ikke på en jævle fugleklubb på østlandet. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.12.2007 19:25 Post subject: |
|
|
Jeg skal ta tilbake påstanden om at Riseth sjøl tok kontakt med LSK. Ifølge Papir-VG var det klubben som kontaktet frostingen allerede tidlig i høst; Fjørtoft er gjerne fortsatt innom RBKweb, og holder seg oppdatert på kontraktsstatus for spillerne våre.
Med andre ord er det ikke sikkert det var så mange andre toppklubber i radien 15 mil fra Kongsvinger som ønsket Riseth. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 11.12.2007 19:26 Post subject: |
|
|
Nå er det litt over to timer til kampstart og Riseth skal spille en veldig avgjørende kamp i verdens gjeveste fotballiga. Håper virkelig han står frem og gjør en kjempekamp også kan vi kalle han en dust klokka 23 i kveld  |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 11.12.2007 19:30 Post subject: |
|
|
| Tror Riseth er profesjonell og vil gi 100% i kveld. |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 11.12.2007 19:37 Post subject: |
|
|
Grunnen til at ingen reagerte da Essidiri gikk til LSK var jo at han var høy på seg selv, samtidig som han var en sportslig katastrofe. Når Lillestrøm henta han kunne vi jo bare smile mens vi gned hendene mot hverandre.
Last edited by Socrates on 11.12.2007 20:23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 11.12.2007 19:43 Post subject: |
|
|
Huff huff, og jeg som tenkte å kjøpe meg en CL-drakt med nummer 10 Riseth på. Jaja, Riseth blir et savn. Vil takke han for alt det gode han har gjort for Rosenborg.
Kanskje en av grunnene til at Riseth dro er at han vet at det ikke blir mye spilletid på ham neste år, i hvertfall om RBK holder løftet sitt om å hente en klassestopper.
Men hvem skal nå få nr 10?  |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 11.12.2007 19:45 Post subject: |
|
|
Den nye Nesta vi skal kjøpe til midtforsvaret kanskje?  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 11.12.2007 19:54 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | Jeg skal ta tilbake påstanden om at Riseth sjøl tok kontakt med LSK. Ifølge Papir-VG var det klubben som kontaktet frostingen allerede tidlig i høst; Fjørtoft er gjerne fortsatt innom RBKweb, og holder seg oppdatert på kontraktsstatus for spillerne våre.
Med andre ord er det ikke sikkert det var så mange andre toppklubber i radien 15 mil fra Kongsvinger som ønsket Riseth. |
Ifølge TV2-sporten skal riseth først ha kontaktet VIF, men de takket pent nei.. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.12.2007 19:59 Post subject: |
|
|
| Kelso wrote: | | Grunnen til at ingen reagerte da Essidiri gikk til LSK var jo at han var høy på seg selv, samtidig som han var en sportslig katastrofe. Når Lillestrøm henta han kunne vi jo bare smile mens vi gnidde hendene mot hverandre. |
Nettopp, det var poenget. Riseth var elsket, Essediri var mislikt. Derfor blir det så tungt å svelge. Hadde Riseth vært mislikt, ville vi ikke fått den reaksjonen vi ser nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Jokio Sokomekki Junior
|
Posted: 11.12.2007 20:00 Post subject: |
|
|
| RBKfan100% wrote: | | Ifølge TV2-sporten skal riseth først ha kontaktet VIF, men de takket pent nei.. |
Nå gir meg over, nå står ikke verden til påske. En ting er å bli kontaktet av andre klubber, men dette???? |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 11.12.2007 20:02 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.12.2007 20:02 Post subject: |
|
|
Da var mistankene mine likevel korrekte, da.
Er ikke overrasket over at han sjøl tok initiativ når han uansett tenkte seg sørover. |
|
| Back to top |
|
 |
Jokio Sokomekki Junior
|
Posted: 11.12.2007 20:05 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: |  |
Ã… FYSJ |