English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Chelsea
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jomer
Rutinert

PostPosted: 26.11.2007 00:56    Post subject: Reply with quote

Ja du er en skam for Norge. Engelskmenna ler av dere.
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 26.11.2007 01:04    Post subject: Reply with quote

Roald wrote:
foran det første møtet var jeg på lokalradioen og snakket bl.a. nettopp om det. Det hadde jeg selvsagt ingen problmer med.

Svar på spørsmålet din taper. Hvordan fikk du tak i billetter som bare skal gå til engelske fans?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Roald
Junior

PostPosted: 26.11.2007 01:06    Post subject: Reply with quote

herregud, hvor dum er du egentlig?

velg blant 3 alternativ

1: Jeg har trykket billettene selv
2: billettene kom med storken
3: venner tar med billetter til Trondheim for de som ikke kan dra
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 26.11.2007 01:08    Post subject: Reply with quote

Uansett, slike som deg er en skam for Norge. Anglofiltpakk!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Guffen
Rutinert

PostPosted: 26.11.2007 01:14    Post subject: Reply with quote

Thor Arild wrote:
Norske fans holder med norske lag. Så enkelt er det. Har da for pokker ingenting med 'Norsk front' å gjøre.

Sånn skal det lyde. Nordmenn holder med norske lag. Nordmenn spiser kjøttkaker. Nordmenn hører på Åge. Så enkelt er det.
Back to top
Roald
Junior

PostPosted: 26.11.2007 01:15    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:

Anglofil? Jeg? Du vet ikke hva du snakker om, det er mange land i Europa jeg liker langt bedre enn England som er et møkkaland på mange områder. Dere er jaggu meg enkle i topplokket her.
Back to top
Jomer
Rutinert

PostPosted: 26.11.2007 01:17    Post subject: Reply with quote

Men likevel sverger du eller til chelsea enn Steinkjer? Ergo da blir du anglofil for oss.
Roald
Junior

PostPosted: 26.11.2007 01:19    Post subject: Reply with quote

måtte gud bevare dere og deres mangel på innsikt, det trengs
Back to top
Guffen
Rutinert

PostPosted: 26.11.2007 01:19    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:

Hør hør! Slike karer som velger å like Chelsea mer enn Rosenborg, de er vel ikke bare pakk og en skam for landet? De er rett og slett landssvikere, er de ikke? Endelig kan vi ta fram quisling-ordet igjen. Slike kan vi ikke ha rundt vår nasjon, våre koner og våre barn. La oss lynsje ham, dere, forræder og landssviker som han er!
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 26.11.2007 01:21    Post subject: Reply with quote

Du som prater om folk fra krigen hele tiden. Venter du vi skal kalle deg Rinnan, Quisling eller lignende tar du feil.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Guffen
Rutinert

PostPosted: 26.11.2007 01:22    Post subject: Reply with quote

Jomer wrote:
Men likevel sverger du eller til chelsea enn Steinkjer? Ergo da blir du anglofil for oss.

Takk for at du snakker for oss alle her inne, Jomar. Det er i møtet med slike farer for Trøndelags sikkerhet som Roald at vi trenger sterke ledere og felles talsmenn som deg. Hva annet synes vi om denne trusselen, tror du?
Back to top
Jomer
Rutinert

PostPosted: 26.11.2007 01:27    Post subject: Reply with quote

Jaja gjelder sikkert ikke alle. Men regner med at de fleste her inne setter sitt norske lag foran eventuelt andre lag. Jeg skjønner ikke poenget med å holde med mer enn ett lag. Da selvsagt sitt lokale lag.
robbie
Veteran

PostPosted: 26.11.2007 01:28    Post subject: Reply with quote

ro deg ned nå guffen. denne roald er en anglofil idiot. men det er ingen grunn til å begynne å snakke om lynsjing og landets sikkerhet her.
Back to top
Roald
Junior

PostPosted: 26.11.2007 01:31    Post subject: Reply with quote

Kan du ikke lese norsk innenat? MÃ¥ gjerne skjelle meg ut for at jeg holder med Chelsea, det var forventet, men ikke kall meg anglofil.
Eller behersker dere bare ett skjellsord. Ordfattig?
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 26.11.2007 01:38    Post subject: Reply with quote

Vi har prøvd med svin, taper og rotte. Anglofil er det eneste du reagerer på, derfor er det på sin plass å fortsette med det.
Back to top
Roald
Junior

PostPosted: 26.11.2007 01:45    Post subject: Reply with quote

Anglofil er det eneste konkrete her, og det er positivt galt. Jeg har bodd og arbeidet for lenge i England til å like landet. Men hva dere tror interesserer meg ærlig talt ingen ting. Jeg ville bare hjelpe noen engelske venner med å bli kvitt noen billetter om mulig.
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 26.11.2007 01:47    Post subject: Reply with quote

Hvorfor har du da brukt 12 poster på å forsvare deg overfor hva vi tror?
Back to top
Roald
Junior

PostPosted: 26.11.2007 01:51    Post subject: Reply with quote

Hvis du tror at jeg har følt behov for å forsvare meg er du helt på viddene. Jeg gir da selvsagt blanke i hva dere mener og tror.
Men det var noen morsomme innslag fra Nord-Norge her, som jeg antar var ironi. Så uten verdi har det ikke vært.
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 26.11.2007 01:57    Post subject: Reply with quote

Tror du jeg kunne holdt på som deg på chelseas forum? Neppe. Du må følge en viss kotyme når du beveger deg inn på fiendens territorium. Det er ikke din rett å stå på retten til å ha din spesielle mening. Ytringsfrihet gjelder ikke. Derfor har du også blitt slaktoffer i kveld.
Back to top
bigfoot
Rutinert

PostPosted: 26.11.2007 02:09    Post subject: Reply with quote

Roald: Oppriktig spørsmål: hvorfor begynte du å holde med Chelsea? Har familien din utvandret fra vest-London? Ble du reddet fra drukningsdøden av en godlynt kaptein med Chelseadrakt? Eller bestemte du deg rett og slett mens du så tippekampen på TV en lørdags ettermiddag at fra nå av, jah, fra nå av skulle du bruke massevis av tid og ressurser på å holde med det der blåe laget som leder 1-0? Jeg bare spør siden jeg synes "sånne som deg" er et interessant fenomen, og jeg ser ikke helt hvilken motivasjon som kan ligge bak.

Anyway, åtte sider and counting for en kamp som enda ikke har blitt spilt enda! Imponerende. Bare håper kampen klarer å opprettholde samme intensitetsnivå Smile.

Last edited by bigfoot on 26.11.2007 02:12; edited 1 time in total
Back to top
Roald
Junior

PostPosted: 26.11.2007 02:10    Post subject: Reply with quote

slaktoffer ja. Og anglofil. Nattesøvnen blir neppe forstyrret av slike skivebom, så god natt.
Back to top
Roald
Junior

PostPosted: 26.11.2007 02:14    Post subject: Reply with quote

lallall wrote:
Roald: Oppriktig spørsmål: hvorfor begynte du å holde med Chelsea? Har familien din utvandret fra vest-London? Ble du reddet fra drukningsdøden av en godlynt kaptein med Chelseadrakt? Eller bestemte du deg rett og slett mens du så tippekampen på TV en lørdags ettermiddag at fra nå av, jah, fra nå av skulle du bruke massevis av tid og ressurser på å holde med det der blåe laget som leder 1-0? Jeg bare spør siden jeg synes "sånne som deg" er et interessant fenomen, og jeg skjønner ikke helt motivasjonen som ligger bak.

Anyway, åtte sider and counting for en kamp som enda ikke har blitt spilt enda! Imponerende. Bare håper kampen klarer å opprettholde samme intensitetsnivå Smile.

"Alle som ikke er som meg, er det noe galt med." Du har mye å lære her i livet.
Back to top
bigfoot
Rutinert

PostPosted: 26.11.2007 02:35    Post subject: Reply with quote

Roald wrote:
"Alle som ikke er som meg, er det noe galt med." Du har mye å lære her i livet.

Um, jeg tror du må ha quota feil person Razz. Interessant å se hvordan du valgte å tolke spørsmålet, det var vitterlig ikke det budskapet jeg prøvde å formidle; men det var kanskje enklere å svare sånn enn å faktisk tenke over spørsmålet. Du vet kanskje ikke svaret selv?

Jeg har nok sikkert en del å "lære her i livet" jah, men jeg har forhåpentligvis litt å lære bort også. Visste du for eksempel at hvis du trykker på "edit"-knappen som står oppe til høyre i hver post, så kan du velge å - surprise surprise - editere postene dine? Veldig snedig for å rette skriveleif, eller legge til mer tekst i en post hvis det er du som er den siste som har posta i en tråd. Mye mer ryddig enn å dobbeltposte.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 26.11.2007 02:42    Post subject: Reply with quote

Jeg er jo på en måte en slags anglofil jeg også, er ikke fra Trondheims området. Men fikk bånd til laget når jeg var 10 år gammel og fikk TV3 i 1996, i starten var interessen for det meste for mesterligaen. Men når jeg ble eldre så begynte jeg og følge de tett i Tippeligaen også.

Har heller aldri vært noe naturlig topplag i nærområdet der hvor jeg bor, så Rosenborg falt naturlig for meg.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 26.11.2007 03:15    Post subject: Reply with quote

Er vel strengt tatt mer "trøndofil" enn anglofil (anglo=engelsk/England). Men jeg har litt samme greia. Vokst opp noen kilometer fra Åråsen, hvor mitt hat i fotballverdnen i dag ligger sterkest forankra. Er dog kvart trønder og fikk dytta på RBK-effekter og patriotisme fra min halvtrønderske onkel fra jeg gikk med bleier omtrent. Var fan allerede noen år før storhetstida begynte. Heldigvis er også familien rensa for LSK-fans, ihvertfall i den nærmeste sirkel (og jeg kom heller ikke borti tunge LSK-fans før jeg begynte på skolen og allerede frelst). Så jeg føler jeg har ryggen dekka der. Var også Man Utd fan en gang i tida (nittitallet en gang), noe jeg arvet etter min far, som også er moderat Lynfan (og bonde - go figure!), men denne interessen ble borte da vi mistet kanalene som viste engelsk fotball. Min bror er Arsenal-fan, men hakke hvassere RBK-supporter også. Så det er ikke bare å dømme folk. Påvirkningskraft i oppvekst fra familie og omgangskrets har enorm effekt, noe jeg selv er levende bevis på. Men hvor vidt fans av engelske lag har noe her å gjøre, skal jeg ikke uttale meg for meget om.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Next
Page 8 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb