English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vadim Demidov
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 97, 98, 99  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bluenova
Proff


Joined: 03 Oct 2004
Posts: 405
Location: Trondheim

PostPosted: 13.11.2007 16:04    Post subject: Reply with quote

Litt forvirrende med ulike insidere her med ulike versjoner av hva Demidov vil. I beste fall (og det *kan* være tilfelle) er Demidov svært usikker sjøl, og virrer mellom ulike alternativ.

Jeg synes RBK bør "statuere et eksempel", og sørge for å få spillerens underskrift nå. For det har de behov for og muskler til!
Back to top
View user's profile Send private message
stolavs
Veteran


Joined: 20 Oct 2007
Posts: 1646

PostPosted: 13.11.2007 16:18    Post subject: Reply with quote

Ja om de lover spilleren fast plass så er det deres problem...jeg vil ikke at noen nye spillere i RBK skal ha fast plass i laget.. dette er noe de må jobbe hardt for slik at det blir kvalitet både på trening og i kamp..og dermed vil alltid de best spille...ikke love en fast plass...dette tror jeg raskt kan bli en vilepute...i tillegg tror jeg spillerne utvikler seg bedre når man må jobbe hardt og kjempe for en plass i laget...
Back to top
View user's profile Send private message
Yngve87
Senior


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 107

PostPosted: 13.11.2007 16:37    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig, men i hvert fall kan Tromsø lokke med kortere vei til fast plass og mye spilletid da for å omformulere det litt. Du skjønner hva jeg mener. A-lagsspill = positivt for utviklingen.
Back to top
View user's profile Send private message
stolavs
Veteran


Joined: 20 Oct 2007
Posts: 1646

PostPosted: 13.11.2007 16:42    Post subject: Reply with quote

Kortere vei er bra...jeg mener det ikke skal være kort vei til første 11 i RBK..der skal man kjempe..det viser også at kvaliteten i RBK er bedre enn i Tromsø...ikke at det kom som noen bombe...
Back to top
View user's profile Send private message
Yngve87
Senior


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 107

PostPosted: 13.11.2007 18:01    Post subject: Reply with quote

Nei det er ikke noen bombe, men det er likevel fakta at det er større sjangs at han får spille fast på Tromsø enn RBK og dermed lettere for å utvikle seg.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10937

PostPosted: 13.11.2007 18:06    Post subject: Reply with quote

Er uenig. Hvem er det som har utviklet seg så bra i Tromsø de siste årene? Du har gamsten, men ellers er det tynt gitt. Strand går etter nesten 10 år i snøstorm til nedrykkskandidaten vif. Jommen sa jeg utvikling.
Det er flere faktorer som spiller inn enn garantert null konkurranse om plassen.
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 13.11.2007 18:12    Post subject: Reply with quote

Demidov er vel en spiller på Nordviks nivå. Fint hvis vi klarer å skaffe slike spillere, men hvis han ikke kommer er det ikke så farlig. Jeg så Demidov i kampen mot Frankrike U21 og han spilte mildt sagt under det nivået som vi skal se på Lerkendal til neste år.
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 13.11.2007 18:18    Post subject: Reply with quote

Hvis Demidov er på Nordvik sitt nivå, så er det jo merkelig at Nordvik knapt har spilt i år, mens vi legger oss langflate etter Demidov..
Back to top
View user's profile Send private message
stolavs
Veteran


Joined: 20 Oct 2007
Posts: 1646

PostPosted: 13.11.2007 18:20    Post subject: Reply with quote

Nå vil jeg lese overskrift i avsiene snart at demidov forhandlingene har ført fram og at demidov har skrevet under på en 4-5 års avtale med RBK
Back to top
View user's profile Send private message
mr-skinner
Junior


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 3

PostPosted: 13.11.2007 18:28    Post subject: Reply with quote

Ser det er en del spørsmål om hvordan Vadim er som spiller. For det første må jeg si at vi er SVÆRT lei oss for at han reiser fra Hønefoss. Men gutten er alt for god for Adecco-ligaen, og derfor er det helt riktig at han kommer til en tippeligaklubb.
Som spiller er han allsidig. Startet sesongen som midtstopper, og var svært solid der. Men ettersom han spiller på midtbanen på U-21 landslaget valgte man etterhvert å flytte han som midtbaneanker/defensiv midtbane. Denne rollen har han utmerket seg ekstremt i. Han har et utrolig potensiale, en spiller som holder hodet kaldt og har et veldig godt overblikk.
Tror Rosenborg gjør svært klokt å signere han. Og som nyflyttet Hønefossing i Trondheim er jo Rosenborg et selvskrevet førstevalg.

Ønsker han alt godt i fremtiden, og skal selvfølgelig følge kampene når/hvis han kommer oppover hit.
Back to top
View user's profile Send private message
Yngve87
Senior


Joined: 20 Oct 2002
Posts: 107

PostPosted: 13.11.2007 18:32    Post subject: Reply with quote

Siden du holder med Hønefoss mr-skinner. Hvordan er pasnings- og skuddfoten til Demidov? God teknikk og tempo?
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 13.11.2007 18:32    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
Hvis Demidov er på Nordvik sitt nivå, så er det jo merkelig at Nordvik knapt har spilt i år, mens vi legger oss langflate etter Demidov..


Ganske enkelt av samme grunn som Arsenal skaffet Nordtveit for et utall millioner.
Back to top
View user's profile Send private message
pingvin
Veteran


Joined: 16 Jan 2007
Posts: 3876

PostPosted: 13.11.2007 18:34    Post subject: Reply with quote

Ja, riktig. Selv synes jeg Demidov går Nordvik en høy gang.
Back to top
View user's profile Send private message
mr-skinner
Junior


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 3

PostPosted: 13.11.2007 19:03    Post subject: Reply with quote

Yngve87 wrote:
Siden du holder med Hønefoss mr-skinner. Hvordan er pasnings- og skuddfoten til Demidov? God teknikk og tempo?


Pasningsfoten hans er veldig bra. Veldig godt overblikk, god til å holde hodet kaldt i stressende situasjoner.
Skuddfoten hans er vel ikke hans fremste kvalitet, men bevares, gutten har skuddfot hvis han kommer til sjanser. Men personlig ser jeg mer på Vadim som tilrettelegger, enn avslutter. Han er en god hodespiller da, det trekker opp.
Han har en veldig god teknikk i forhold til alder. Til tider spiller han med en holdning av mer rutine enn mange andre eldre spillere. Han har et bra tempo og er utholdende. Tror jeg aldri har opplevd å se Vadim bli byttet ut pga, av utmattelse. Litt sånn terrier-type som jobber konstant til kampen blåses av.
Han er tvers igjennom seriøs, pålitlig og engasjert. En veldig god spiller med en fantastisk fremtid, så lenge han utvikles på en riktig måte.
Back to top
View user's profile Send private message
Forumsjef
Veteran


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 2116

PostPosted: 13.11.2007 19:44    Post subject: Reply with quote

En ny Skammelsrud? Smile NÃ¥ blir jeg veldig skuffa hvis han ikke velger oss.

Men skulle ikke vi snakke med Demi Vadimov (Ja, det var bevisst nå, men jeg kommer til å stokke om det navnet mye) idag?
Back to top
View user's profile Send private message
robinla
Veteran


Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1849
Location: Trondheim

PostPosted: 13.11.2007 19:56    Post subject: Reply with quote

Høres ut som et knallkjøp, regner med vi eventuelt får han rimelig "billig" også. Er ikke noe for å svi av millioner av kroner på spillere som har blitt skrytt (overdrevet) opp i pris. Håper virkelig Demidov signerer.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
stolavs
Veteran


Joined: 20 Oct 2007
Posts: 1646

PostPosted: 13.11.2007 19:58    Post subject: Reply with quote

Må innrømme at han høres meget spenende ut denne spilleren..samtaler med han tirsdag var det ikke? trisdagen har jo vart lenge nå...
Back to top
View user's profile Send private message
Hedley
Veteran


Joined: 02 May 2006
Posts: 6498
Location: Trd

PostPosted: 13.11.2007 20:39    Post subject: Reply with quote

Tipper vi får avklaringen på TV2-sporten 2135 eller når den er..
Da har han tenkt lenge, sett lønnsforslaget til KTE og bestemt seg for heller å ta en 4års kontrakt med Gutan!
Back to top
View user's profile Send private message
mr-skinner
Junior


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 3

PostPosted: 13.11.2007 21:06    Post subject: Reply with quote

robinla wrote:
Høres ut som et knallkjøp, regner med vi eventuelt får han rimelig "billig" også. Er ikke noe for å svi av millioner av kroner på spillere som har blitt skrytt (overdrevet) opp i pris. Håper virkelig Demidov signerer.


hehe....skjønner hva du mener. Men samtidig skal ikke Hønefoss selge han for knapper og glansbilder heller. Tror nok de kommer til enighet om en pris som begge kan være fornøyde med. Har gått litt rykter rundt dette på forumet våres om en prislaåå rundt 3-4 millioner. Røverkjøp!! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
stolavs
Veteran


Joined: 20 Oct 2007
Posts: 1646

PostPosted: 13.11.2007 21:25    Post subject: Reply with quote

Om han er så god som beskrevet tidligere er ikke 4 mill noe å si...men håper å høre noe nå snart...de skulle jo møtes i dag..håper han skriver under og blir her i mange år..
Back to top
View user's profile Send private message
Forumsjef
Veteran


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 2116

PostPosted: 13.11.2007 22:37    Post subject: Reply with quote

De sa ingenting om det på TV2-nyhetene nå i hvertfall. Tviler på at vi har snakket med han idag i det hele tatt.
Back to top
View user's profile Send private message
Jotjar
Junior


Joined: 23 Oct 2007
Posts: 32

PostPosted: 13.11.2007 22:51    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Gundersen har liten konkurranse på spissplassen. Førsund har spilt mye i høst, det samme har Strømnes.

Får Nordvik starte et par kamper på rad for RBK, er han nok inne på laget han også.


Gundersen konkurerer med Tarik da, men ellers er det tynt.

Når det gjelder Førsund og Strømnes, mener du seriløst de har spilt mye i høst? Førsund har spilt 154 minutter i høst, hvorav kun 27 er spilt de siste tre månedene. Altså har vel Nordvik langt mer spilletid enn han i høst. Strømnes og Nordvik har vel spilt omtrent like mye denne høstsesongen.

Brady wrote:
Jotjar wrote:

Hva er det som gjør AN til et større talent enn Førsund, Hagen og Imingen? Annet enn at han spiller i Rosenborg...


Nordvik har bra fysikk, er god på hodet, bra til å takle, bra pasninger, kan dra av spillere, er meget hurtig, tenker offensivt og er målfarlig. Den eneste svakheten jeg ser hos ham er mangel på rutine og det mentale/konsentrasjonsevnen.

Hos de andre du nevner greier jeg ikke å se de samme internasjonale kvalitetene som jeg gjør hos Nordvik. At Nordvik spiller for RBK har ikke noe med saken å gjøre. Allerede høsten 2005 lanserte jeg Nordvik som det største talentet på juniorlaget vårt, mens de fleste andre, inkludert trenerne, messet om Steffen Mathisen, som jeg aldri har hatt den samme troen på, tross at han spiller i RBK.


Så AN har bedre fysikk, og er bedre defensivt enn Førsund og Hagen? Han er ikke i nærheten. Offensivt er Imingen mye bedre.

Offensivt er han brukbar, men jeg skjønner ikke hvorfor Rosenborg satser på han som stopper, i steden for som back. På backen ville det vært enklere for han å skjule de svakhetene sine.
_________________
https://www.facebook.com/...jornetcom/
Back to top
View user's profile Send private message
Jotjar
Junior


Joined: 23 Oct 2007
Posts: 32

PostPosted: 13.11.2007 22:57    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Demidov er vel en spiller på Nordviks nivå. Fint hvis vi klarer å skaffe slike spillere, men hvis han ikke kommer er det ikke så farlig. Jeg så Demidov i kampen mot Frankrike U21 og han spilte mildt sagt under det nivået som vi skal se på Lerkendal til neste år.


Demidov er en spiller som er på et mye høyere nivå enn det Nordvik er. Han bør få en god del spilletid neste år, uansett hvilken Tippeligaklubb han havner i.
_________________
https://www.facebook.com/...jornetcom/
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 13.11.2007 23:19    Post subject: Reply with quote

Jeg holder Andreas Nordvik som et supertalent som kan spille seg inn i 11'ern allerede som 21-Ã¥ring.

Til sammenlikning spilte Roar Strand seg til fast plass i 11ern som 23-Ã¥ring.
Back to top
View user's profile Send private message
stolavs
Veteran


Joined: 20 Oct 2007
Posts: 1646

PostPosted: 14.11.2007 05:11    Post subject: Reply with quote

Da ble det ingen avklaring med demidov tirsdag...håper han signer for RBK onsdag...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 97, 98, 99  Next
Page 7 of 99

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb