| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.11.2007 21:47 Post subject: |
|
|
"VÃ¥rt" forum er i hvertfall penere!  _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 11.11.2007 21:58 Post subject: |
|
|
Og smartere gjennomsnittlig sett  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.11.2007 22:08 Post subject: |
|
|
Hårek ringte, og jeg fortalte ham det samme som jeg skrev, nemlig at jeg ikke har fått noen bekreftelse.
Det er også årsaken til at jeg tonet det ned i Demidov-saken. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.11.2007 22:10 Post subject: |
|
|
Artig med litt temperatur, da!
Både bra og dårlig argumentasjon på TIL-sida. Man skjønner de er bekymra i alle fall. Det hadde jeg også vært, om det gikk rykter om Cilja til Viking eller lignende. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 11.11.2007 22:19 Post subject: |
|
|
Artig med temperatur, ja.
Enig.
Ser 2mas har svart indirekte på det jeg spurte etter på isberget.
Haha, jeg tolker at han(HÃ¥rek) ble litt redd og bekymret etter mine tynne meninger der. MÃ¥tte til og med ringe 2mas.
Men makan til barnslig.  |
|
| Back to top |
|
 |
hansåge Junior
|
Posted: 11.11.2007 22:32 Post subject: |
|
|
2mas var ærlig og rederlig i sine betraktninger pr telefon. Saklig og kort gav jeg ikke bare spørsmål. Men, også annen informasjon 2mas ikke hadde sett nøye på enda.
Derfor antar jeg at 2mas er representativ for rbkweb, og den man skal forholde seg til heretter som kilde ved tvil.
Respekt & anerkjennelse til 2mas for dette!
Tenk på det neste gang du skriver på isbergets forum fortizz..
Sitat fortis på isbergets forum:
"jeg skrev at dette var off-topic, har ikke skrevet i denne tråden siden det. (OT = off topic)
Gjett hvem som fortrenger at Tore Reg. kan forsvinne, hvem er det som gjør alt han kan for å få meg i et dårlig lys, gjett hvem som forsøpler denne tråden med en unødvendig komentar(jeg gjør ikke det)? Jo, det er Hårek!"
Hilsen
HÃ¥rek |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 11.11.2007 22:38 Post subject: |
|
|
Hårek: Tromsø er en alt for liten klubb til å holde på en spiller som Reginiussen. Slipp han nå så dere oppi der får penger for han! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 11.11.2007 22:51 Post subject: |
|
|
Virker som Tromsø fansen har litt høye tanker om sin egen klubb, selvfølgelig vil Reginiussen til en klubb som Rosenborg.
Last edited by longns on 11.11.2007 22:54; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 11.11.2007 22:52 Post subject: |
|
|
2mas viser respekt, men ikke du..
(jeg peker til HÃ¥rek) |
|
| Back to top |
|
 |
hansåge Junior
|
Posted: 11.11.2007 22:57 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Virker som Tromsø fansen har litt høye tanker om sin egen klubb... |
Ja, det stemmer nok det.
Nok til at man legger merke til at en annen klubb har rundt 16000views på en spiller som ikke engang er i klubben.
Dette mens kapteinen har rundt 48000..
Jeg skjønner at rbk vil ha regi. Men, der stopper forståelsen. All ros til RBK for arbeidet som er gjort med å fjerne Tørum..
Nå kan veien nok engang like åpen for RBK ut i europa. Problemet med Tore, er at han skal få oss dit. Og da kan vi ikke selge. Satts på Panzer!
Han er nok lettere å få tak i. |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 11.11.2007 22:59 Post subject: |
|
|
Hårek: Jeg sendte deg en PM på Isbergetforumet.
Jeg skrev blant annet at jeg tror mye er opp til spilleren sjøl. Om han ønsker seg til Rosenborg, tror jeg han går. Om Tromsø ønsker penger i kassa tror jeg også han går. _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 11.11.2007 23:00 Post subject: |
|
|
Det hjelper ikke hvor mange ganger du skriver at Tore Reginiussen blir i Tromsø, det er ikke noen større sjangse for at han blir av den grunn.
Er mye som tyder på at vi har Reginiussen i kikkerten, å spillere fra Tromsø som vi er interessert i, ender som oftest hos oss. Det må du bare leve med... |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 11.11.2007 23:43 Post subject: |
|
|
Herregud da, joko-. Ingen grunn til å spille arrogant her. Ikke vet vi om RBK er tilstrekkelig interessert til i det hele tatt å betale, ikke vet vi om TIL egentlig er villige til å selge, ikke vet vi om klubbene klarer å bli enige om en overgangssum og ikke vet vi om RBK er attraktivt nok til at Reginiussen vil hit. Kanskje ender det opp med at vi kjøper ham, kanskje for ikke mer enn ti millioner, men det er ingen grunn til noen høy sigarføring her. Tromsø regner seg av naturlige årsaker som en tilnærmet like god klubb som oss, sportslig sett, for tida.
Skjønner godt at Tromsø-supporterne vil slippe å se ham i RBK-drakt, men at han er verdt noe mer enn 15 millioner går jeg ikke med på. Om Tromsø vil selge er en helt annen sak. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.11.2007 23:46 Post subject: |
|
|
Hehe, jeg tror joko- sitt utspill kom som en følge av en del innlegg av Hårek på VGD...
Og forresten: Det er da svært mye som tyder på at Reginiussen vil til oss. Samtidig har spilleren garantert en salgspris hos Tromsø også.
Last edited by attach on 11.11.2007 23:47; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 11.11.2007 23:46 Post subject: |
|
|
| Føler meg av en eller annen grunn ganske sikker på at om spillern selv vil, så kommer han. Rbk virker da rimelig desperate etter å lande en ung god norsk stopper, og da blir nok klubbene enige. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 11.11.2007 23:48 Post subject: |
|
|
| Hehe, å nå. VGD er som de der ubrukelige "snart mamma"-foraene som jeg forlangte at søstra mi ikke skulle lese mens hun var gravid. Står bare jug der, og ting som gjør at du får panikk. "Ungen din får fem armer hvis du spiser Thousand Island-dressing" på gravidforaene blir til "Eggen skal selge stadionnavnet til RBK" på VGD. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 11.11.2007 23:56 Post subject: |
|
|
De som forventer at Reginiussen er en skikkelig kanonspiller, vil nok bli litt skuffet (i hvertfall i begynnelsen). Han er ikke det! (enda).
Det kan nevnes at f.eks en spiller som Christian Steen vurderes som mer viktig enn Reginiussen. De jeg har snakket med i TIL-miljøet vurderer det slik at Koppi er minst like god.
Samtidig kan jeg jo si at Reginiussen er god, men neppe bedre enn f.eks Riseth (han minner meg forresten litt om Riseth i spillestil). _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 12.11.2007 00:21 Post subject: |
|
|
Tromsø supporterne virker jo helt malplasserte når det gjelder realisme og kapitalisme.
makan til sprøyt. Reginiussen for 50 mill du liksom  _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 12.11.2007 00:28 Post subject: |
|
|
Jeg har sett Tore Reginiussen i rundt 10 kamper i år, TL og U21, og jeg forstår hverken at noen kan vurdere Koppinen som bedre (har du sett noen av Rosenborg sine kamper i det hele tatt i år?) eller sammenligne han med Riseth i spillestil.
Vidar Riseth er en utpreget duellspiller, mens jeg vil sammenligne Reginiussen mer med Hoftun, da med særlig tanke på teknikk og evne til å starte angrep bakfra banen. Jeg tror at de offensive egenskapene vil komme enda bedre til sin rett i en klubb som Rosenborg, der det er mer opplest og vedtatt at spillet skal bygges opp bakfra langs bakken.
Greit at han er langt fra ferdigutviklet, og for alt vi vet stopper utviklingen brått, men den sjansen synes jeg vi skal ta (sjøl om jeg synes 10 mill er maks for hva vi bør strekke oss til.) _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 12.11.2007 00:43 Post subject: |
|
|
Dags,
jeg har sett Reginiussen mye, fra han spilte for Alta og frem til i dag (jeg anbefalte ham på dette forumet allerede for to år siden). På aldersbestemte lag (U21) er jeg enig i at han kan minne om Hoftun. I seniorsammenheng kan han miste litt oversikt og da er han heller ikke like rolig med ball.
Personlig vurderer jeg Reginiussen (i dag!) som en duellspiller ala Riseth (husk, også Riseth fører jevnlig ballen oppover banen). Samtidig vet jeg at Reginiussen arbeider mye med seg selv for å bli en spillende stopper. Han er veldig bevisst på dette i sitt daglige treningsarbeid.
Til slutt vil tillegge at jeg overhodet ikke er i tvil om at Reginiussen etter en sesong til i TL, vil være en fremragende stopper. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

|
Posted: 12.11.2007 00:47 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | | Til slutt vil tillegge at jeg overhodet ikke er i tvil om at Reginiussen etter en sesong til i TL, vil være en fremragende stopper. |
Ro ro ro din båt.... _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 12.11.2007 01:08 Post subject: |
|
|
Hunk,
hva mente du med den siste kommentaren? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
muppet Proff

|
Posted: 12.11.2007 01:11 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Virker som Tromsø fansen har litt høye tanker om sin egen klubb, selvfølgelig vil Reginiussen til en klubb som Rosenborg. |
Akurat som de fleste andre suporterene i Norge
Er ikke "vi" også slik til tider?
Uansett så håper jeg at Reginiussen ender opp hos oss når allt er avklart. Kun ett spørsmål om pris, men det blir neppe ett særlig billig kjøp uansett. _________________ A job ain't nothing but work =) |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

|
Posted: 12.11.2007 01:12 Post subject: |
|
|
At du rodde deg ut av din egen mening. Du har hørt ordtaket?: Ro deg ut av ting.
Viss du mener at Reginiussen vil være en fremragende stopper etter 1 år til i TL så skjønner jeg ikke at du argumenterer mot han. _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.11.2007 01:30 Post subject: |
|
|
Hehe.. De protesterer hardt på Isbergets forum nå.
Michael Collins:
| Quote: | | [..]Men det du ikke fatter, er at han ikke selges i høst SELV OM HAN SKULLE ØNSKE DET. Vi har forklart deg i detalj hvorfor dette ikke kommer til å skje, men det virker som om du av en eller annen grunn ikke er i stand til å ta det innover deg. Vi er en ambisiøs klubb, hvorfor skulle vi selge unna våre beste spillere for å sitte igjen med noen skarve millioner - og havne i bunnstriden neste år? |
Terje Høili for snaut tre måneder siden:
| Quote: | - Bjørkøy er ikke til salgs. Dermed basta, sier klubbens rike onkel til Fredriksstad Blad.
Høili taler på vegne av investorgruppen bak klubben, og kontaktet selv avisen for å avkrefte ryktene.
- Det blir over mitt lik å selge Bjørkøy til Rosenborg, poengterer en krass Høili.
FFK-kapteinen har tre og et halvt år igjen av sin kontrakt i Plankebyen. Den skal han fullføre, ifølge Høili.
- Selv om de hadde bladd opp 20 millioner kroner, så hadde vi ikke solgt ham, slår investoren fast. |
Deja Vu all over again..  _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
|