| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Matt Proff
|
Posted: 10.11.2007 14:37 Post subject: |
|
|
nja vet ikke heilt om jeg er heilt happy med de spillerne som blir nevnt i adressa
Jon Anders Bjørkøy
Tror ikke han er god nok og 8-9 milloner er mye penger. Leste at det er mer enn brenne kostet lillestrøm. Tror dere han er bedre enn brenne ?
Lars Iver Strand
Har vært veldig ustabil, men bedre i år. Tror mange klubber er ute etter han så prisen kan bli for høy i forhold til kvaliteten.
Tore Reginiussen
Spenende spiller og ung spille, i en posisjon der vi trenger flere folk. Håper vi ender opp med å signere han. Men pris bør ver under 10 mill
Vadim Demidov og Johan Lædre Bjørdal
Har ikke sett de i så mange kamper, men viker som spenende unge spillere. Synes godt vi kan prøve å skaffe oss disse, men håper ikke prisen er noe over 2 mill
Tarik Elyounoussi
Veldig god, men tror FKH vil ha for mye for han.
Erik Huseklepp
usikker
Håper vi skaffer oss noen kvalitets spillere fra øst europa og andre deler av norden. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 10.11.2007 14:44 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: | Får vi tak i Bjørkøy, Tarik E., Lars I Strand og Reginiussen og en super stopper fra øst europa blir jeg fornøyd.
Han Lædre Bjørdal vil jeg ikke ha uansett. Kommer til å slite rævva av seg på benken. Ikke god nok i det heletatt for Rosenborg pr idag. Lang vei å gå før han kan bli aktuell for Rosenborg. Bare tull å hente han. |
latterlig naivt å tro at ffk selger både bjørkøy og tarik til rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 10.11.2007 14:47 Post subject: |
|
|
| Vel money talks så det kan godt hende. |
|
| Back to top |
|
 |
Savant Junior
|
Posted: 10.11.2007 15:00 Post subject: RE: Priser på spillere |
|
|
Ser utrolig mange har sterke meninger om hvor mye penger klubben bør bruke på forskjellige spillere.
Jeg håper og tror at folk i og rundt Rosenborg har mye bedre peiling på prising enn det vi har, og kunne derfor heller ønske at vi fokuserer mer på SPILLEREN istedet for overgangssummen. Ingen av oss (vil jeg tro) vet hvor mye penger rbk har å rutte med, og hvor mye de har tenkt å bruke.
Økonomien får de styre selv, så får vi heller mene noe om spillerne som hentes inn, og hvordan de vil prestere.
Innen rimelighetens grenser da. 100 mill. for å kjøpe Solli tilbake så er en debatt på sin plass. |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 10.11.2007 15:00 Post subject: |
|
|
Jeg tror og håper at vi skaffer oss både Reginiussen og Lædre Bjørdal..
Årsaken er åpenbar.. Vi trenger unge stoppere vi kan satse på i et lengre perspektiv og det finnes knapt bedre stoppere i denne aldersgruppen i Norge, og ja, jeg mener begge er minst ett hakk over Nordvik.. Lædre Bjørdal, eller Nordvik kan evt. leies ut til Glimt om de rykker opp, for å sikre en av dem mer erfaring på toppnivå
Strand ser jeg ikke helt hvordan skal passe inn.. det må evt. bli om gud forby Sapara selges.. Men det samme gjelder forsåvidt Bjørkøy... og han ser vel ut til å komme, men om overgangssummen overstiger 6-7 millioner er jeg redd vi betaler mye for en som mye mulig kommer til å fungere hovedsaklig som backup..
Venstrebacken er vår største utfordring og her håper jeg Stig finner en skikkelig offensiv type til oss i utlandet.. i Norge er utvalget mildt sagt pinlig dårlig.. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 10.11.2007 15:01 Post subject: |
|
|
| Matt wrote: |
Tarik Elyounoussi
|
FKH kan kreve så mye di vil for ham... Når alt kommer til Alt er det FFK som bestemmer. Tarik er ikke en spiller vi har bruk for uansett |
|
| Back to top |
|
 |
Yngve87 Senior
|
Posted: 10.11.2007 15:05 Post subject: |
|
|
| Matt wrote: | nja vet ikke heilt om jeg er heilt happy med de spillerne som blir nevnt i adressa
Jon Anders Bjørkøy
Tror ikke han er god nok og 8-9 milloner er mye penger. Leste at det er mer enn brenne kostet lillestrøm. Tror dere han er bedre enn brenne ?
Vadim Demidov og Johan Lædre Bjørdal
Har ikke sett de i så mange kamper, men viker som spenende unge spillere. Synes godt vi kan prøve å skaffe oss disse, men håper ikke prisen er noe over 2 mill
Håper vi skaffer oss noen kvalitets spillere fra øst europa og andre deler av norden. |
Synes også prislappen på Bjørkøy er for stiv. Tror heller ikke Bjørkøy er bedre enn Brenne.
Angående Lædre Bjørdal og Demidov så kommer det aldri å skje at vi får de for 2 mill, særlig ikke Lædre Bjørdal. Tipper man må ut med rundt 5 for han. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 10.11.2007 15:13 Post subject: |
|
|
Hvorfor Bjørkøy når man kan få Aubynn gratis?
Hvorfor Lædre Bjørdal når vi har Nordvik.
Bjørkøy og Lædre Bjørdal tror jeg er helt uaktuelle.
Last edited by Konesseur on 10.11.2007 15:16; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 10.11.2007 15:16 Post subject: |
|
|
Fordi KTE eeelsker Bjørkøy.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 10.11.2007 15:16 Post subject: |
|
|
| Er det noen jeg kunne tenke meg å "gi" 5 mill til, så er det glimt hvertfall! |
|
| Back to top |
|
 |
Yngve87 Senior
|
Posted: 10.11.2007 15:17 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | Hvorfor Bjørkøy når man kan få Aubynn gratis?
Hvorfor Lædre Bjørdal når vi har Nordvik.
Bjørkøy og Lædre Bjørdal tror jeg er helt uaktuelle. |
Da tror jeg du virkelig bør revurdere tankene dine. Kan dra frem dette innlegget igjen når Bjørkøy har signert i løpet av en måned eller noe sånt. |
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 10.11.2007 15:17 Post subject: |
|
|
| tror KTE begynner å bli nervøs pga at han har til gode å vise til noen resultater siden han kom til klubben. bjørkøy er forhastet nødkjøp fra eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Matt Proff
|
Posted: 10.11.2007 15:20 Post subject: |
|
|
| Lomaxx wrote: | | Matt wrote: |
Tarik Elyounoussi
|
FKH kan kreve så mye di vil for ham... Når alt kommer til Alt er det FFK som bestemmer. Tarik er ikke en spiller vi har bruk for uansett |
hehehe
Sant nok.  |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 10.11.2007 15:23 Post subject: |
|
|
[quote="Yngve87"] | Konesseur wrote: | Hvorfor Bjørkøy når man kan få Aubynn gratis?...
Da tror jeg du virkelig bør revurdere tankene dine. Kan dra frem dette innlegget igjen når Bjørkøy har signert i løpet av en måned eller noe sånt. |
Jeg tror ikke på det jeg selv skriver, for jeg vet inderlig godt at KTE sikler etter JAB. |
|
| Back to top |
|
 |
aalen Proff
|
Posted: 10.11.2007 15:28 Post subject: |
|
|
| gjør han? i så fall blir jeg skuffet...aubynn er ikke akkurat noen klassespiller lenger. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 10.11.2007 15:37 Post subject: |
|
|
og logikken i innlegget ditt?
(JAB = Jon Anders Bjørkøy) |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 10.11.2007 15:49 Post subject: |
|
|
Ikke får å virke helt dust, men hukommelsen er ikke helt på plass..
Når åpner overgangsmarkedet igjen? Januar? |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 10.11.2007 15:52 Post subject: |
|
|
15. november _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 10.11.2007 15:55 Post subject: |
|
|
| Bjørkøy, en venstreback og en klassestopper holder for meg. Er litt skeptisk til å sette Nordvik bak Tore R. i køa... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.11.2007 16:03 Post subject: |
|
|
Påmeldingsfristen til CL gikk for øvrig ut 31. august, så vi kan ikke bruke nye spillere før over jul.  |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 10.11.2007 16:15 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Er litt skeptisk til å sette Nordvik bak Tore R. i køa... |
Tore R. har jo godt over én sesongs solid erfaring fra Tippeligaen, på et lag som har gjort det nesten like bra som oss.. Han regnes vel også som det største stoppertalentet i TL..
Nordvik har spilt noen måneder i AdeccoDassen.. De to kan enkelt og greit ikke sammenlignes, enda.. Nordvik er nesten like langt unna å være et riktig førstevalg for RBK (om man ser på klubbens situasjon), som som det du og jeg er.. |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 10.11.2007 19:54 Post subject: |
|
|
| Spennende tid uansett. At KTE "spår" om hva vi er iferd med å få inn, vet jeg ikke hvordan man skal tolke. Er det håp han utrykker, eller noe nær fakta? Tiden vil vise... |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 10.11.2007 21:34 Post subject: |
|
|
| Det er ikke noen tvil om at det vi trenger aller mest er en klassestopper. Det har vært snakk om mange aktuelle midtstoppere, men stort sett unge talentfulle som f.eks Reginiussen. Hvem er egentlig aktuelle klassestoppere på overgangsmarkedet? Har jo vært snakk om wæhler, men jeg har ikke hørt om så mange andre som kan passe inn i denne betegnelsen |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 10.11.2007 21:47 Post subject: |
|
|
Erik Hagen har det vel vært snakk om, men det kom vel ikke innenfra i RBK.. et eller annet om at han hadde vært på nedre elvehavn en lørdag i sommer:)
eggen kommenterte det med at der måtte han da få lov til å være.. hadde ikke noe med RBK å gjøre.. Storbæk kan vel muligens spille midtstopper også..
Av de utenlandske "klassestopperne" er det vel Jimmy Dixon som har vært hetest.. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 10.11.2007 21:52 Post subject: |
|
|
Og Prödl, selvsagt... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
|