View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 07.11.2007 01:55 Post subject: Bra |
|
|
Dette var veldig bra prestasjon av Roseborg.
Er imponert...gratulerer. _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
Back to top |
|
 |
Joachim Junior

|
Posted: 07.11.2007 01:55 Post subject: |
|
|
Aiaiai. For en kamp! Er ikke gammel nok til å huske bragdene på 90-tallet, så dette er mitt største RBK-øyeblikk. Hele laget fortjener heder og ære!
Midtbanen er jo helt fantastisk. Per, Alex, Abdi og Sapi - dere skal være på Lerkendal lenge! Skriv gjerne livstidskontrakter hele gjengen!
Basma bør gjøre det eneste riktige: Gi ettårskontrakten til Beto! Mannen har jo vært konge baki der (sammen med keiseren fra Frosta) de siste ukene.
Nei, dette er nesten for mye av det gode. Må lese gjennom alt av nettaviser og fora før jeg kan sove. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 07.11.2007 02:09 Post subject: |
|
|
Detta var SYKT (burde gått ann å satt caps lock på caps locken). Så kampen sammen med noen LSK supportere og jeg trur det er første gang jeg har sett noen lüftwaffe tilhengere grine etter en RBK kamp (veit ikke om det var glede eller sorg), måtte jo i tillegg gni salt i sårene fra Kjargeng eller hva det laget het.
Forresten Stoor fortjente bedre enn 7 vattnisse. Han drepte jo nesten venstrekanten til Valle aleine |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 07.11.2007 02:13 Post subject: |
|
|
Forresten RBK har fått en ny konge. Litje per burde offesielt døpes til kong Per av Lerkendal. Han kommer til å ta over tronen fra Kong Erik og Harald M. hvis han fortsetter sånn som han har gjort i den posisjonen han spiller nå |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 07.11.2007 03:12 Post subject: |
|
|
Dette er bare en helt usannsynlig bra kveld for RBK og oss supportere...
Endelig har Rambo fått ansvaret for å spille på NAE´s vis med høyt press og med Nord Europas beste midtbane. Traoré har vært fantastisk i sin rolle her, det samme må sies om Sappi som er en begavelse fra oven...og hva skal man si om lille Per , som endelig har fått tillit ...
Utrolig. Dette viser for alle "forståsegpåere" at Tørums exit var bra for klubben og at spillerne føler tillit med Rambo ved roret. Om Sollied ikke kommer, tror jeg det blir viktig å ta vare på Eggens arv og få inn mennesker som har denne fandenivolskheten kombinert med taktiske disposisjoner som Rambo tilsynelatende har.
KÃ¥re og Rambo kan bli framtidens trenere i RBK.
Takk for en stoooor kveld.
Til kritikerne av Fredrik Stoor (aka Recon) : you suck...denne spilleren vil , med tillit fra treneren, bli STOOOOOR. For oss som har noen år på R***a har det aldri vært tvil om denne karens potensiale.
Stikkord: kommunikasjon og pedagogikk, noe Tørum ikke hadde en cm. av. |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 07.11.2007 03:43 Post subject: |
|
|
Jeg vet ikke hva jeg skal skrive jeg folkens............... Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 07.11.2007 03:53 Post subject: |
|
|
Da var denne kampen historie, og om noen timer er det onsdag morgen, og ute sneer det. |
|
Back to top |
|
 |
LrsK Junior
|
Posted: 07.11.2007 03:55 Post subject: |
|
|
Vil ikke fokusere på pengene i en sådan stund, men hva er seiersbonusen i CL? Dette må jo smake bra for kassa også. Fantastisk prestasjon, jeg er så stolt akkurat nå!
Heia RBK fra over dammen! |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

|
Posted: 07.11.2007 04:03 Post subject: |
|
|
LrsK wrote: | hva er seiersbonusen i CL? |
Her er en bra artikkel fra Forbes som fokuserer på CL-penger:
A Kick In The Bottom Line
Nederst finner man denne oversikten:
Quote: |
Winner Takes More
UEFA estimates that its 2005-06 Champions League will generate €598 million ($725 million) in revenue. Three-quarters of that will go to the 32 participating clubs, primarily via two pools of €206 million each: one consisting of a share of TV revenue and the other for match and prize money dependent on each club's progress in the competition as follows:
Appearance Payment €1.6 million
Group Stage
Match Bonus (multiplied by six games) €321,000
Win Bonus €321,000
Draw Bonus €161,000
Round Of 16 Prize Money
Qualification €1.6 million
Quarterfinalists €1.9 million
Semifinalists €2.6 million
Losing Finalist €3.9 million
Winner €6.4 million
Source: UEFA
This means that each club is guaranteed a minimum payment of €3.5 million, while the winner receives as much as €18 million, not counting its TV-pool share and gate receipts.
|
321000 euro x nåværende kurs på 7.78 gir småpene 2.5 millioner kroner for seier.  |
|
Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 07.11.2007 04:22 Post subject: |
|
|
Julegrisen wrote: |
Utrolig. Dette viser for alle "forståsegpåere" at Tørums exit var bra for klubben og at spillerne føler tillit med Rambo ved roret. Om Sollied ikke kommer, tror jeg det blir viktig å ta vare på Eggens arv og få inn mennesker som har denne fandenivolskheten kombinert med taktiske disposisjoner som Rambo tilsynelatende har. |
Vi spilte tilnærmet lik taktisk slik vi gjorde hjemme for to uker siden (da Tørum offesielt fortsatt var trener), om ikke litt mer defansivt. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

|
Posted: 07.11.2007 05:39 Post subject: |
|
|
Bra linker, Ballahl!
Artig å lese fyldig kampsammendrag sett fra den andre siden:
Valencia föll mot Rosenborg, igen (svenskafans.com) |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.11.2007 06:44 Post subject: |
|
|
For uinnvidde, her er kampen til nedlasting:
De fleste kamper legges ut av ildsjeler som Kjello og Makken i tråden "Videofiler 2007". Så vet dere det.
Jeg anbefaler µTorrent som nedlastingsprogram.
Erik Espeseth var i storslag på Klokkesvingen ikveld, forresten. Det tok virkelig av etter hvert.
Last edited by attach on 07.11.2007 08:41; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 07.11.2007 10:00 Post subject: |
|
|
Mainn wrote: | Da var denne kampen historie, og om noen timer er det onsdag morgen, og ute sneer det. |
Stakkar. Kan ikke være lett å være Brann-Mainn på slike dager. |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 07.11.2007 10:17 Post subject: |
|
|
Det skulle egentlig være vanskelig og stå opp i dag. Lite søvn, ett par akevitt for mye, sliten etter å ha vært høyt og lavt under kampen i går, og generellt pissvær. Men jeg stod opp med ett smil om munnen som ikke har forlatt meg siden i går. På vei til jobb kunne kunne man se folk med Rosenborgskjerf smile og nikke til hverandre, det føles godt.
Nyt dagen folkens! |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

|
Posted: 07.11.2007 10:20 Post subject: |
|
|
Ser ut som om Kroksæter hadde det litt vel travelt med å rekke deadlinen på papirutgaven i dag:
ADRESSA-KOMMENTAR: Dette slår alt, absolutt alt
Quote: | Nå er det vanskelig å skjønne at dette laget ikke skal gå til andre gruppespill i Mesterligaen. |
Andre gruppespill ble da vel avviklet for ganske mange sesonger siden. |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 07.11.2007 10:29 Post subject: |
|
|
Eneste aberet når vi spiller en så fantastisk bra kamp, er at det nok kommer bud på enkelte spillere. Men det er en del av fotballhverdagen, og Rosenborg har taklet akkurat det før. Og det er midtbanen vår, denne helt utrolige fireren, som nok kommer til å bli lagt mest merke til i Europa. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.11.2007 10:31 Post subject: |
|
|
Jeg er fortsatt i sjokk. Vi var bedre enn Valencia i alt, spesielt småpasningsspill og nærteknikk!
Synes Kroksæter illustrerer hvor absurd denne sesongen er med følgende setning: "KIL/Hemne skapte adskillig større problemer for Rosenborg enn Valencia." |
|
Back to top |
|
 |
Vegardro Junior
|
Posted: 07.11.2007 11:46 Post subject: Herlig |
|
|
Dette var utrolig imponerende.
Stiller på jobb i RBK-skjorta idag, og kake er bestilt til lunsjen.
Ferie litt! Må vær lov. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 07.11.2007 11:48 Post subject: |
|
|
Lurer på hva sjefen din sier til at du tar deg ferie hver gang Rosenborg vinner en kamp? |
|
Back to top |
|
 |
Vegardro Junior
|
Posted: 07.11.2007 11:55 Post subject: |
|
|
Skulle være feire, men kanskje ferie er tingen. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 07.11.2007 12:08 Post subject: |
|
|
Drakta på her også samt at skjerfet Rosenborg-Valencia ligger pent utover pulten. |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
|