| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
cypern Proff
|
Posted: 21.10.2007 21:28 Post subject: |
|
|
Men hva skal gjøres?
Skal vi forandre spillsystemet etter hva som passer spillerne? For det er i alle fall ikke tilfelle i dag.
Skal vi fortsette å rendyrke 4-3-3 systemet, fortsatt øving på det som har vært kjennetegnet på RBK i alle år ? I såfall må det mange utskiftninger til, for man trenger ikke ha trener 3 kurs for å se at dagens spillere mistrives i rollene sine.
Det viktigste og det som MÃ… arbeides knallhardt med er det mentale, organisatoriske og klubbutviklingen generelt.
Jeg vil gjerne ha med Tørum videre, men som assistent trener. Det står assistent skrevet i pannen hans.
Ber for Sollied |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 21.10.2007 21:29 Post subject: |
|
|
| Trond Sollied skal være utrolig dyr for at det ikke skal lønne seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Kenn30 Junior

|
Posted: 21.10.2007 21:30 Post subject: |
|
|
Åpna ikke Sollied for en retur til Norsk fotball og RBK i et intervju på tv for kort tid siden da ?
Penger bør ikke være et problem, men skal spare seg til fant ser det ut til. _________________ Svart å kvit te døden tar mæ! |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 21.10.2007 21:31 Post subject: |
|
|
Nå har jeg sett meg lei av de elendige avgjørelsene fra styret i RBK..
De bør jo faen meg evaluere hvem som BØR være trener for RBK på lang sikt. Nå er det nok med dårlige avgjørelser som fører til assistenten til assistenen til avgått hovedtrener skal være ny trener.
Jeg ser med skrekk og gru at KTE blir ny hovedtrener. Det virker
a) planløst
b) tiltaksløst |
|
| Back to top |
|
 |
Ludakris Senior
|
Posted: 21.10.2007 21:32 Post subject: |
|
|
| bluenova wrote: |
Evaluer NÃ…, handle NÃ….
 |
Kan ikke handle før 15. november... |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 21.10.2007 21:35 Post subject: |
|
|
| Ludakris wrote: | | bluenova wrote: |
Evaluer NÃ…, handle NÃ….
 |
Poenget er å gi signaler om at endringer er på gang. Trener kan vi bytte NÅ i prinsippet, selv om det selvsagt vil ta noe tid.
Jeg ser ingen annen trener løsning enn KTE i påvente av noe bedre, og intensjonsavtaler med enkelte forsterkninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Kenn30 Junior

|
Posted: 21.10.2007 21:41 Post subject: |
|
|
Det som kommer frem i morra er vel Bratseth fortsetter som sportsdirektør ut året til Hoftun tar over og KTE som ny hovedtrener fra i morra av med Henriksen som assistent. Hvis ikke KTE gir sin gode venn Perry jobben fra 1.desember. Det er også noe å frykte. _________________ Svart å kvit te døden tar mæ! |
|
| Back to top |
|
 |
GeirJ Junior
|
Posted: 21.10.2007 21:41 Post subject: |
|
|
[quote="quarterback"]Nå har jeg sett meg lei av de elendige avgjørelsene fra styret i RBK..quote]
Realiten blir vel at Tørum går og Henriksen tar over som hovedtrener med Hoftun som hjelpetrener. Fram til Henriksen får sparken og Hoftun tar over som hovedtrener med Roar Strand som hjelpetrener. Fram til Hoftun får sparken og Roar tar over som hovedtrener med osv osv |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 21.10.2007 21:46 Post subject: |
|
|
Bittert å le av noe sånt, men GeirJ treffer spikeren så gæli på hodet at jeg bare må le. Go RBK. 
Last edited by TAF on 21.10.2007 21:48; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 21.10.2007 21:47 Post subject: |
|
|
| Kenn30 wrote: | | Det som kommer frem i morra er vel Bratseth fortsetter som sportsdirektør ut året til Hoftun tar over og KTE som ny hovedtrener fra i morra av med Henriksen som assistent. Hvis ikke KTE gir sin gode venn Perry jobben fra 1.desember. Det er også noe å frykte. |
At Perry får jobben er også en tanke som har slått meg... Urk  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 21.10.2007 21:50 Post subject: |
|
|
| Perry får ikke den jobben. Så at han var aktuell for klubben...er det ikke nok kokker på Lerkendal-kjøkkenet nå da? |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 21.10.2007 21:52 Post subject: |
|
|
| Neida, fortsatt plass til et par gamle travere til. For eksempel Stensaas kan de vel finne en rolle til. Sånn at man er 100% sikker på at man ikke får noen fornying, og fortsatt prøver å finne tilbake til eggen-tida... |
|
| Back to top |
|
 |
Kenn30 Junior

|
Posted: 21.10.2007 21:53 Post subject: |
|
|
| doris wrote: | | Perry får ikke den jobben. Så at han var aktuell for klubben...er det ikke nok kokker på Lerkendal-kjøkkenet nå da? |
Jo skulle tru det ja. Perry har vel gjort sitt i denne klubben med en ræva sesong som vi ser ut til å kopiere i år. _________________ Svart å kvit te døden tar mæ! |
|
| Back to top |
|
 |
GeirJ Junior
|
Posted: 21.10.2007 21:55 Post subject: |
|
|
| pingvindrops wrote: | | Neida, fortsatt plass til et par gamle travere til. For eksempel Stensaas kan de vel finne en rolle til. Sånn at man er 100% sikker på at man ikke får noen fornying, og fortsatt prøver å finne tilbake til eggen-tida... |
Så sant så sant. Vi kan ihvertfall vinne Old-boys serien til neste år med det teamet vi har i administrasjonen. Tenk bare på den forsvarsrekka med Hoftun og Bratseth?
Last edited by GeirJ on 21.10.2007 21:57; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Ludakris Senior
|
Posted: 21.10.2007 21:56 Post subject: |
|
|
| bluenova wrote: | | Ludakris wrote: | | bluenova wrote: |
Evaluer NÃ…, handle NÃ….
 |
Poenget er å gi signaler om at endringer er på gang. Trener kan vi bytte NÅ i prinsippet, selv om det selvsagt vil ta noe tid.
Jeg ser ingen annen trener løsning enn KTE i påvente av noe bedre, og intensjonsavtaler med enkelte forsterkninger. |
Har egentlig vært for å frede Tørum, for at vi ikke skal skifte trener for 6. gang på like mange år. Men nå har jeg sannelig begynt å tvile. Tror dessvere at det er et nødvendig onde. Lurer på hvordan han motiverer spillerne til en bortekamp?
- Lillestrøm er store favoritter, så det blir nok tap i dag. Men stå på likevel!
Men det er ikke bare der skoen trykker. Vi har store problemer innenfor begge 16-metrene. Spillere fra mange nasjoner - selv om de er gode hver for seg - klarer ikke samhandling på RBK-vis. Dette gjentar seg kamp etter kamp. Har også sett det på Lerkendal.
Representanter fra RBK reiste til Gøteborg for noen år siden, for å lære av hva de gjorde feil. Hva gjorde de der? Drakk gravøl med gamle svensker? Ser ikke ut til at de kunne lære noe av det. Det har også vært andre klubber på besøk hos RBK for å lære - og det ser ut til at det har hjulpet!
Og hva gjør De Høye Herrer på brakka?
Jeg venter i spenning.... |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 21.10.2007 21:56 Post subject: |
|
|
| PÃ¥ banen er det ingenting igjen fra Eggen tida, det er det som er hele problemet. NÃ¥ er det veldig mye nytt, til dem som vil ha det. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.10.2007 21:57 Post subject: |
|
|
| doris wrote: | | Perry får ikke den jobben. Så at han var aktuell for klubben...er det ikke nok kokker på Lerkendal-kjøkkenet nå da? |
Jeg må si det nok en gang. Det var ingenting i artikkelen som tilsa at Rosenborg er interessert. Fyren planlegger bare å flytte hjem til huset sitt på Stjørdal. |
|
| Back to top |
|
 |
Ludakris Senior
|
Posted: 21.10.2007 21:58 Post subject: |
|
|
| gm wrote: | | PÃ¥ banen er det ingenting igjen fra Eggen tida, det er det som er hele problemet. NÃ¥ er det veldig mye nytt, til dem som vil ha det. |
Hva med Roar, Basse, Vidar... |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.10.2007 21:59 Post subject: |
|
|
| ... de er alle utgått på dato, skal jeg si det. |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 21.10.2007 22:00 Post subject: |
|
|
| Snakker om måten å spille på . |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 21.10.2007 22:01 Post subject: |
|
|
| Ludakris wrote: | | gm wrote: | | PÃ¥ banen er det ingenting igjen fra Eggen tida, det er det som er hele problemet. NÃ¥ er det veldig mye nytt, til dem som vil ha det. |
Hva med Roar, Basse, Vidar... |
Han mente kanskje spillestilmessig!? _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 21.10.2007 22:02 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | doris wrote: | | Perry får ikke den jobben. Så at han var aktuell for klubben...er det ikke nok kokker på Lerkendal-kjøkkenet nå da? |
Jeg må si det nok en gang. Det var ingenting i artikkelen som tilsa at Rosenborg er interessert. Fyren planlegger bare å flytte hjem til huset sitt på Stjørdal. |
Du har helt rett,
journalistisk lapskaus dette med koblingen til Rosenborg. _________________ Cantate Conflictus |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.10.2007 22:05 Post subject: |
|
|
| Astma 3, Dorsin 4, Riseth 5(!!!!) og Storflor 2 på VG-børsen. Ikke at jeg ikke hadde gitt den opp fra før, altså... |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 21.10.2007 22:08 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Astma 3, Dorsin 4, Riseth 5(!!!!) og Storflor 2 på VG-børsen. Ikke at jeg ikke hadde gitt den opp fra før, altså... |
Hehe... Ser ut til at det er noen som har hatt i seg et eller annet de ikke burde. Hvordan kan man gi Riseth 5 etter denne kampen??  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 21.10.2007 22:09 Post subject: |
|
|
| Lurer på om Brønby ble særlig fristet av Dorsins backspill i dag? |
|
| Back to top |