| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Maradona Veteran
|
Posted: 01.10.2007 14:09 Post subject: |
|
|
Stefanutto vil vel ut, etter det jeg har forstått, siden han er fra australia, så er vel England et greit reisemål.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 01.10.2007 14:43 Post subject: |
|
|
| pingvindrops wrote: | | Hvorfor skulle vi ønske oss Stefanutto? |
Hvorfor skulle vi ikke ønske oss Stefanutto? |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.10.2007 14:59 Post subject: |
|
|
| Etter min mening har muligens Stefanutto vært tippeligaens beste venstreback. Hvis vi kan lure han hit vil det være kupp og vil erstatte Dorsin hvis han drar; mener også at han har italiensk pass og går ikke på eu kvoten. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 01.10.2007 15:08 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | pingvindrops wrote: | | Hvorfor skulle vi ønske oss Stefanutto? |
Hvorfor skulle vi ikke ønske oss Stefanutto? | Fordi han holder et helt ok TL-nivå, men ikke noe mer. Vet selvfølgelig at Tv2 har skrytt han opp i skyene og dratt fram at han har kommet seg inn på australias landslag. Tidligere år, senest i fjor, var Stefanutto regnet som LSK sitt klart svakeste ledd. Han har tatt store steg i år, men fortsatt er han kun en helt ok TL-spiller. Sier mer om venstrebacknivået i TL at han er regnet som en av de beste, enn om Stefanutto. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 01.10.2007 15:11 Post subject: |
|
|
Ser absolutt ikke at verken Stefanutto eller E. Hoff skal kunne forsterke laget _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.10.2007 15:47 Post subject: |
|
|
I forhold til Dorsin sine prestasjoner i år ville stefanutto vert en forbedring. En kan jo tilby samme kontrakten som en har tilbud Dorsin.
Sannsyligvis forsvinner han utenlands, men det er utrolig naivt å tro på at alle spillere som kjøpes inn skal være på CL nivå når det kommer til Rosenborg en må kunne forvente at spillere utvikler seg i Rosenborg. Det er det utrolig lenge siden hvis vi ser bort i fra Tettey og Skjelbred at en spiller har blitt bedre i Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 01.10.2007 15:59 Post subject: |
|
|
| Selvfølgelig er det naivt å tro det, men det endrer ikke det faktum at man ikke trenger å signe middelmådigheter av den grunn. Virker nesten som folk begynner å bli så desp etter forsterkninger at det foreslås alt mellom himmel og jord. Bare å bla seg tilbake i denne tråden for å få det bekreftet. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 01.10.2007 16:02 Post subject: |
|
|
| Nei vi skal ikke handle middelmådigheter ,men savner at en henter inn spillere som har stort uforløst potensial synes rett og slett at innkjøpspolitikken til tider blir litt vel safe... Dess større risiko dess større gevinst. |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 01.10.2007 16:11 Post subject: |
|
|
| Det skal jeg si meg enig i. 27 år gamle Stefanutto er dog ikke en av dem. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 01.10.2007 16:22 Post subject: |
|
|
| vel, LSK-fansen er ihvertfall ikke enig med deg, eksempel på kommentar: "Dette venta vi jo nesten litt på, Shane er jo for god for norge egentlig. men utrolig synd vi mister han, en skikkelig moderne back, god til å komme fremover og banke gode innlegg inn i boksen" |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 01.10.2007 16:32 Post subject: |
|
|
| Heh, at en LSK-supporter ikke er enig med meg stiller jeg meg rimelig likegyldig til. Finnes nok de som ikke gråter seg i søvn også. Jeg vil helst slippe å se Stefanutto i RBK-drakt samme hva folk måtte mene. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 01.10.2007 16:57 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | pingvindrops wrote: | | Hvorfor skulle vi ønske oss Stefanutto? |
Hvorfor skulle vi ikke ønske oss Stefanutto? |
Hvorfor skulle Stefanutto dra til et lag som per dags dato er dårligere enn LSK? Ikke blir det Europa på RBK neste år, heller. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 02.10.2007 10:58 Post subject: |
|
|
Fordi, som Pingvindrops sier, han er en middelmålighet. Synes egentlig ikke at det interessant at LSK ligger foran oss på tabellen eller ikke, poenget er at Stefanutto IKKE ville hevet RBK på noen som helst måte. Han er ok, men det er da sannelig Pereira, Steinar Pedersen og Bjørn Dahl også. Vi trenger ikke slike dersom vi ønsker å nå langt, vi trenger spillere som enten har tiden foran seg, eller som kan gå rett inn å forsterke laget. Med andre ord, spillere som er mer enn ok, vi trenger KANON + eller noe i den retning. _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 02.10.2007 15:06 Post subject: |
|
|
| Nei ingen ønsker middelmådigheter ,men det kan ikke hindre oss å forbedre enkelte posisjoner som er ufattelig svake selv om disse spillerne ikke er på det nivået som en ønsker i framtiden. Det må kunne være mulig å bygge etterhvert og forbedre når spillerne er tilgjenlig og inntresert i å spille for rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 02.10.2007 15:17 Post subject: |
|
|
Det skal ikke så mye til å være bedre enn Dorsin som ikke er en god spiller. Har man et snev av pasningsteknikk, taklingsstyrke, litt fart og kan et par finter er man 10mil foran Dorsin.
9/10 innlegg fra Dorsa er for dårlige. Mye upresisheter og lange baller som ender til motstanderlaget. Dette skyldes dårlig teknikk. Når Traore spilte venstreback, ble det mer ro bak der og flere presise pasninger. Forsvaret kunne faktisk spille to trekk uten at det var "mæling" av ballen til den andre siden. |
|
| Back to top |
|
 |
Vaggal Junior
|
Posted: 02.10.2007 18:08 Post subject: |
|
|
| Når Odd rykker ned bør RBK kjøpe Espen Ruud og Rune Jarstein, begge er gode nok til å gå rett inn på laget som høyreback og keeper. |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 02.10.2007 18:48 Post subject: |
|
|
| Vaggal wrote: | | Når Odd rykker ned bør RBK kjøpe Espen Ruud og Rune Jarstein. |
Enig. Men da må RBK kjenne sin besøkelses tid, og melde sin interesse for klubben på riktig måte allerede nå. Da får de beskjed om at intet skjer før sesongslutt, men er allerede på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 02.10.2007 21:58 Post subject: |
|
|
Jeg så Lsk - Brann, og syntes faktisk at Corrales var god. Var ryddig og sikker i det minste. jeg vil faktisk heller ha Corrales enn Dorsin på venstrebacken  |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 02.10.2007 22:55 Post subject: |
|
|
| Jeg går ut i fra at du da har det klart om hvilken av afrikanerne som skal ut (i tillegg til Lago)? |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 02.10.2007 22:57 Post subject: |
|
|
| Corrales var bra i Ham-kam i fjor, stabil bak og ganske så god framover. Leste for et par dager siden at han ønsket seg hjem til USA, både pga lite spilletid og fordi dama ikke likte seg i Bergen (hvem gjør vel det). |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 03.10.2007 13:23 Post subject: |
|
|
| Katalysator wrote: | | Jeg går ut i fra at du da har det klart om hvilken av afrikanerne som skal ut (i tillegg til Lago)? |
Konan er den som bør vike av afrikanerne, viss det skulle bli aktuelt å kjøpe en ny spiller utenfor EØS-området. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 03.10.2007 13:46 Post subject: |
|
|
Kan ikke skjønne at noen av afrikanerne skal selges fordi de ikke holder mål.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.10.2007 14:08 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Konan er den som bør vike av afrikanerne, viss det skulle bli aktuelt å kjøpe en ny spiller utenfor EØS-området. |
Jawohl. Fordi atte...? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 03.10.2007 23:43 Post subject: |
|
|
Kan Morten Moldskred være noe for oss?
Rask, målfarlig for tiden, veldig høyt o2-opptak noe som garanterer bevegelighet. Vil nok være mer driv i han på vingen enn Konan/Storflor.
Han har kanskje ikke noe internasjonalt snitt over seg, men om han kommer godt inn i samhandlingen kan han bli stor på Lerkendal. Kan også bekle en spissplass i skadekrise.
http://fotball.aftenposte...e91383.ece
Denne mannen kan jo også være en forsterkning i den fasen vi er i nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 03.10.2007 23:52 Post subject: |
|
|
Nye offensive spelarar er no strengt tala det siste me treng, synest eg.
Det me treng er:
1. Midtstopparar!
2. Midtstopparar.
3. Midtstopparar.
4. Trenar med autoritet.
5. Backar.
6. Kompetent sportsdirektør. |
|
| Back to top |
|
 |
|