| View previous topic :: View next topic   | 

| Author | 
		Message | 

JellyFish Veteran

| 

Posted: 12.09.2007 20:48    Post subject:  | 
				     | 

| 

Hadde Norge hatt vett til å omsette noen av de 11-12 cornerene vi får til skikkelig avslutninger isteden for innlegg til keeper så hadde det kanskje blitt et annet resultat. Skjønner ikke at landslaget IKKE slår de anderledes med den hodestyrket vi skal ha med Hangeland, Carew, Iversen, m.m. "Alle" cornerene i dag ble jo fryktelig enkelt for keeper å snappe opp i hendene. _________________
  	  | Mikael Dorsin wrote: | 	 		  | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. | 	 
  | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

simonfcb Proff

| 

Posted: 12.09.2007 21:11    Post subject:  | 
				     | 

| 

Alle cornerne? Vi scorte på en, og med litt flaks kunne både Storbæk og Carew ha puttet. Vi kan ikke forvente at alle skal bli slått perfekte, i dag synes jeg faktisk de ble slått ganske bra. _________________ Simon - Barcelona og RBK

-------------------------------

PlanetBarca

``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

JellyFish Veteran

| 

Posted: 12.09.2007 22:13    Post subject:  | 
				     | 

| 

Keeperen til grekerne fikk vel ganske så aleine ta imot ca åtte-ni cornere. Uten at våre spillere er i nærheten. Kanskje ikke corneren som er slått dårlig, men spillerene i boksen som blir feilplassert. Utenom den vi scorer på, hvor mange fikk vi headet på mål eller kommet til avslutning med? _________________
  	  | Mikael Dorsin wrote: | 	 		  | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. | 	 
  | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

josinho Veteran

| 

Posted: 13.09.2007 10:23    Post subject:  | 
				     | 

| 

Bra landskamp av Norge, men ett poeng er to for lite. Trolig røk muligheten til EM-sluttspill med det resultatet. Norge må ta minst 7 poeng, samtidig som et av de andre to topplaga må gå på to nederlag i høst viss Norge skal gå videre til EM.

Ivers var Norges svakeste spiller i denne kampen, og han må nok kjempe med Konan om en vingplass på RBK. Kone er bankers som spiss!

Norges forvandling har nok noe med at Ola kom inn i trenerteamet da Bjørnebye forsvant..... | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Johnny W Veteran

| 

Posted: 13.09.2007 10:35    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Iversen glitret ikke akkurat, men jeg syns Storbæk var langt dårligere. At Koné er bankers på spissplassen er jeg 100% enig i. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

stjørdaling Senior

| 

Posted: 13.09.2007 11:27    Post subject:  | 
				     | 

| 

| josinho wrote: | 	 		  Bra landskamp av Norge, men ett poeng er to for lite. Trolig røk muligheten til EM-sluttspill med det resultatet. Norge må ta minst 7 poeng, samtidig som et av de andre to topplaga må gå på to nederlag i høst viss Norge skal gå videre til EM.

| 	  

Ser at dine utrekninger, skiller seg endel fra mine. Slik jeg ser det er Malta og Bosnia bankers og seks poeng. Så er vi avhengig av å slå Tyrkia, går den inn er vi garantert videre, hvis ikke Tyrkia tar oss på målforskjell. Noe som er lite sannsynlig. Med uavgjort eller tap mot Tyrkia er vi avhengig av hjelp, noe som vi kan regne med å få fra Hellas, selv om de ikke imponerte i går.

Så EM i fotball for Norge har jeg klokketro på=)

Synes også Ivers var veldig dårlig, ihvertfall usynlig. Han skal likevel ha for at han gikk seirende ut av hver eneste hodeduellduell) | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

pingvin Veteran

| 

Posted: 13.09.2007 13:46    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Innbyrdes teller før målforskjell stjørdalingen. Så, tar vi Tyrkia, er vi vel videre så og si. Om da ikke Norge eller Tyrkia avgir poeng mot antatt dårligere motstand. Vet jo at Norge er truanes til å avgi poeng borte mot Bosnia.. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Hvit mann som pusher 50 Veteran

| 

Posted: 13.09.2007 13:55    Post subject:  | 
				     | 

| 

| pingvindrops wrote: | 	 		  | Innbyrdes teller før målforskjell | 	  

Er dette noe spesielt for FIFA-turneringer? I norsk serie er det jo omvendt. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

pingvin Veteran

| 

Posted: 13.09.2007 14:00    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Det vet jeg ikke. Bare hørte de sa det på tv i går. Det er forsåvidt samme prosedyre i spansk Primera Division. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

Kjello Forumsjef

| 

Posted: 13.09.2007 14:02    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Det er vel et grep man har begynt med for å hindre kampfiksing. Tidligere var man hvertfall plaget med at det ble store sifre i de siste kampene når det feks var en gullkandidat vs en som ikke har noe å spille for. Men siden man i Norge ikke er plaget av kampfiksing så fungerer det jo rimelig greit å bruke målforskjell foran innbyrdes... | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

stjørdaling Senior

| 

Posted: 13.09.2007 14:17    Post subject:  | 
				     | 

| 

| pingvindrops wrote: | 	 		  | Innbyrdes teller før målforskjell stjørdalingen.  | 	  

Nå var scenarioet mitt at det ble uavgjort. Men jeg ser her at da er det bortemålsregelen som blir gjeldende. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

pingvin Veteran

| 

Posted: 13.09.2007 14:21    Post subject:  | 
				     | 

| 

| Quote: | 	 		  | Så er vi avhengig av å slå Tyrkia, går den inn er vi garantert videre, hvis ikke Tyrkia tar oss på målforskjell. | 	  Ser ingenting om uavgjort i posten din jeg men....kall meg gjerne blind. Og du må nok lese linken din en gang til, det er hypotetisk tilfelle først med 2-2 at bortemålsregelen slår inn. | 

| 

| Back to top | 
		 | 

| 

|