English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Strømsgodset - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Strand
Veteran

PostPosted: 31.08.2007 21:20    Post subject: Reply with quote

Daniel- wrote:
Nåja, fortsatt bitter etter vårens kamp ja. At Godset ikke helt har lykkes kan jo alle lese av tabellen, men at vi spiller rævva fotball som er alt annet enn offensiv og fin syns jeg blir feil. I mange kamper viser Godset seg frem som et mye mer offensivt og spillende lag enn motparten. Friskest i minne er vel 2. omgang mot Stabæk i cuppen og kampen mot Lyn. Problemet ligger vel på topp for oss, det er vel også den eneste lagdelen hvor vi ikke har henta ex-rbk'ere Wink

Trond Fredrik Ludvigsen er vel høyreving og til dels spiss?
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende

PostPosted: 31.08.2007 22:31    Post subject: Reply with quote

Ser ut som Tørum stiller med laget jeg kanskje har mest tro på for øyeblikket nå. Da får jeg se da, om mine tanker om forbedringer slår til eller ikke Smile
Back to top
TAF
Veteran

PostPosted: 31.08.2007 23:35    Post subject: Reply with quote

Daniel- wrote:
Kampannonse

Fra annonsen:
"Fredrik Winsnes,
forsvar Strømsgodset"

...forsvar?
Back to top
Daniel-
Senior

PostPosted: 01.09.2007 01:05    Post subject: Reply with quote

Vi har omskolert han. God kamp i morgen! (I dag)
Back to top
Sparedusj
Junior

PostPosted: 01.09.2007 09:41    Post subject: Reply with quote

Så er det kamp mot rbk igjen, og ikke overraskende er det enkelte av dere som fortsatt griner over tapet 13.Mai i år. Stå på! Fortsett å fortelle oss hvor dårlige vi er, hvor usympatisk og dum Fagermo er, og hvor mye dere håper vi rykker ned. Lag gjerne et banner og ta med på kampen idag. Jeg liker å bli "hata"!

I mellomtiden konsentrer jeg meg om egen lag, og bryr meg mitt i brunøynet om rosenborg, sandjeford eller knestrømskameratene i 8.div spiller kynisk drittfotball. Hvis de vinner, har de scoret flest mål, og dermed prestert en bedre fotballkamp enn motstanderlaget. Case closed.

Foran kampen idag gjør Godset grep for å prøve å snu den negative trenden. Det innebærer enda mer drittfotball (HAH!), og det er først og fremst forsvaret som skal tettes igjen. George blir atter igjen å se på venstrekanten, der han herjet så mye for Godset tidligere, at dere bladde opp 11 mill for han. (Takk for de penga!) Winsnes skal styre fra midtbanen, og Keijo Huusko skal ta Sapara ut av kampen. Akkurat som han gjorde på lerkendal.

Forresten, ser en tidligere kalte oss Rbk 2. Akkurat det driter jeg i, men å nevne George som en av de på det "laget"? Hvem kjøpte dere han av? Jaja.. flisespikkeri!

God kamp! Håper dere legger igjen roperten hjemme, og gir oss litt kamp på tribunen også. Velkommen skal dere være!
Haugen
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 09:45    Post subject: Reply with quote

Sparedusj wrote:
Så er det kamp mot rbk igjen, og ikke overraskende er det enkelte av dere som fortsatt griner over tapet 13.Mai i år. Stå på! Fortsett å fortelle oss hvor dårlige vi er, hvor usympatisk og dum Fagermo er, og hvor mye dere håper vi rykker ned. Lag gjerne et banner og ta med på kampen idag. Jeg liker å bli "hata"!

Dårlige er dere, men tror ikke det er mange som gidder bruke kalorier på å hate dere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Lavik
Proff

PostPosted: 01.09.2007 09:46    Post subject: Reply with quote

det var rett fra levera...
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 01.09.2007 10:00    Post subject: Reply with quote

Sparedusj wrote:
I mellomtiden konsentrer jeg meg om egen lag, og bryr meg mitt i brunøynet om rosenborg, sandjeford eller knestrømskameratene i 8.div spiller kynisk drittfotball. Hvis de vinner, har de scoret flest mål, og dermed prestert en bedre fotballkamp enn motstanderlaget. Case closed.

Den holder ikke for meg, og sikkert flere andre her på forumet. Det å "bare" vinne er ikke alltid godt nok. Det handler også om måten det gjøres på. Se på filosofien til Nils Arne Eggen, for eksempel, som fortsatt henger tungt i veggene. Å legge seg bakpå på hjemmebane var uaktuellt annet enn hvis man skulle sikre et godt resultat mot storlagene i Champ. League. Lag som Brann, Godset og Sandefjord skulle angripes og løpes i senk.
Jeg ser at en supporter av en klubb som Godset ikke akkurat er bortskjemt med finspill, men det er altså vi. Målet er til en hver tid å vinne med så mye fint spill som mulig, ikke å ødelegge for andre lag (selv om det desverre også har blitt brukt enkelte ganger i det siste). Rosenborg satser i utgangspunktet på å vinne med sin offensive fotball, mens Godset forsøker det samme med sin defensive. Er ikke i tvil om hva jeg foretrekker. Uansett, god kamp til sparedusj og resten.
Henri
Legende

PostPosted: 01.09.2007 11:02    Post subject: Reply with quote

Haha, tydelig at jeg traff et ømt punkt med innlegget mitt.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 01.09.2007 11:24    Post subject: Reply with quote

Det er jo dette laget som slipper inn flust av mål. I morgen får vi virkelig se hvor lista ligger. Det blir vell en kjempe jevn kamp der Strømsgodset scorer det første målet etter en elendig 1.omgang av RBK.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 01.09.2007 11:27    Post subject: Reply with quote

Sparedusj wrote:

Foran kampen idag gjør Godset grep for å prøve å snu den negative trenden. Det innebærer enda mer drittfotball (HAH!), og det er først og fremst forsvaret som skal tettes igjen. George blir atter igjen å se på venstrekanten, der han herjet så mye for Godset tidligere, at dere bladde opp 11 mill for han. (Takk for de penga!) Winsnes skal styre fra midtbanen, og Keijo Huusko skal ta Sapara ut av kampen. Akkurat som han gjorde på lerkendal.

Forresten, ser en tidligere kalte oss Rbk 2. Akkurat det driter jeg i, men å nevne George som en av de på det "laget"? Hvem kjøpte dere han av? Jaja.. flisespikkeri!

God kamp! Håper dere legger igjen roperten hjemme, og gir oss litt kamp på tribunen også. Velkommen skal dere være!

Det sier jo litt om nivået i Tippeligaen at en slikt lag er så høyt oppe dessverre. Slike lag er ikke utviklende for Norsk Fotball. Spillerne blir ikke utviklet når man skal mæle ballen i lufta flest ganger. Trist at vi også kommer til å få enda et møkkalag i TL neste sesong. Selveste Ham Kam
Back to top
Daniel-
Senior

PostPosted: 01.09.2007 11:36    Post subject: Reply with quote

Å mæle ballen opp og langt har vi vel stort sett lagt bak oss, og det er vel nettopp mangelen på kynisme som har ført til den dårlige plasseringen, mener mange. Fordi vi bastant skal følge 4-3-3 offensivt gjennom hele kampen, uansett resultat og motstander.

Men det var da fælt til høy hest dere sitter på her oppe nå da Razz
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 01.09.2007 11:47    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke forhåndsbestilt bill til kampen, men antar at det ikke er utsolgt og at det ikke vil være noe problem å kjøpe i teltet før kampen?
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 01.09.2007 11:48    Post subject: Reply with quote

Tipper du antar veldig rett. salgsgruppa hadde forøvrig hatt så mye mas om CL at de ikke fikk sendt ut forhåndsbetalingsinfo, så alle kjøper ut i Drammen.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 01.09.2007 11:52    Post subject: Reply with quote

Jeg er heller ikke imponert over RBKs spill offensivt. Veldig mye upresist, vingene trekker inn i midten og meget dårlig bakover.

Det Strømsgodset laget jeg så på Lerkendal tidligere i år er det mest dårlige laget jeg har sett RBK ha tapt for på Lerkendal trur jeg. De hadde to sjanser eller man kan kalle det dårlig forsvarspill, ikke sjanser. Det sier også litt om RBKs bunnivå som er katstrofalt dårlig.
Back to top
Sparedusj
Junior

PostPosted: 01.09.2007 12:25    Post subject: Reply with quote

At enkelte sier vi bare måker ballen opp på Kovacs bekrefter jo bare at de ikke har sett Godset mer enn 1 kamp i år. Hvis folk vil se spillet Godset skal representere får de sette seg ned og se 2.omgangen mot Stabæk i kvartfinalen i NM. Da pissa vi regelrett på det mange mener er et av norges beste lag.

Forøvrig blir nok kampen idag bensin på bålet for de som mener godset spiller møkkafotball. Spår at kampen idag blir en trist affære spillemessig, men noe nytt må prøves etter at forsvarsspillet ikke har vært på nett den siste tiden. Spillet idag, blir nok likt spillet vi har brutk en del på bortebane tidligere. Det har skaffet oss mange poeng. Så IDAG blir det nok mye måking på den mektige magyaren. Så får vi håpe yndlingen deres Stian Ohr kontrer inn et mål så vi vinner 1-0. Gjerne ufortjent! Da blir det nok mye drittslenging mot min kjære klubb Razz

PS: Alle som skal på kampen kommer til å klage på fasilitetene i bortesupportersvingen. Det er liten vits å poengtere det til oss. Vi veit det er latterlig dårlig der, og prisen er for altfor høy. Men sånn er det!
Konesseur
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 12:40    Post subject: Reply with quote

Kan ikke du ta kortversjonen neste gang sparedusj. Ingen som gidder å lese slike lange foredrag om klubben din.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 01.09.2007 12:41    Post subject: Reply with quote

«Vrakgodset» Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
longns
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 12:43    Post subject: Reply with quote

Daniel- wrote:

Men det var da fælt til høy hest dere sitter på her oppe nå da Razz

Tja... vi har vunnet Tippeligaen 14 av de 15 siste årene, Spilt jevnlig i CL i 10 år. Har vi ingen grunn til å sitte på en høy hest?
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 12:47    Post subject: Reply with quote

Blir forresten spennende å se hvordan Riseth og Basma fungerer sammen i kveld, jeg vil ha ut Koppinen for alt det er verdt.
Back to top
Sparedusj
Junior

PostPosted: 01.09.2007 12:52    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Kan ikke du ta kortversjonen neste gang sparedusj. Ingen som gidder å lese slike lange foredrag om klubben din.

Ingen som tvinger deg til å lese! Så da kan du bare rette på barten og hoppe over innlegga mine? Lykke til.
Henri
Legende

PostPosted: 01.09.2007 13:26    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:

Helt uenig, synes sparedusj sitt innlegg er bra. Det er onelinere av typen "RBK suger, Godset ruler" vi ikke trenger.
Back to top
konrad4ever
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 13:36    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hva vi må betale for å stå på den latterlige bortetribunen i dag?
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 01.09.2007 15:03    Post subject: Reply with quote

Hvilken kanal går kampen på?
Back to top
Makkverk
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 15:10    Post subject: Reply with quote

TV 2 sport.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next
Page 2 of 12

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb