| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
DiggeFJ Senior
|
Posted: 30.08.2007 18:21 Post subject: |
|
|
| Vanskelig å få tak i biletter til bortekampen mot Chelsea? |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 30.08.2007 18:22 Post subject: |
|
|
Jeg så Valencia rundspille Elfsborg til de grader, matchen ble en komedie til slutt. Tenk dere Basma og Kuka mot den offensive gjengen der, KJØP FORSVARSPILLERE NÅ!
Jeg er redd denne cl høsten blir mer pinlig enn morro... |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 30.08.2007 18:23 Post subject: |
|
|
| DiggeFJ wrote: | | Vanskelig å få tak i biletter til bortekampen mot Chelsea? |
Chelskij har vel sannsynligvis en eller annen form for norsk supporterklubb som kan skaffe billetter, om ikke annet? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
FamousGrouse Senior
|
Posted: 30.08.2007 18:23 Post subject: |
|
|
| Så på tv-adressa at elfenben-gjengen ble helt ville da vi trakk Chelsea |
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 30.08.2007 18:26 Post subject: |
|
|
Ok gruppe. Vi møter lag vi aldri har møtt før for å ta det positive ut av trekninga. Vi er det eneste av de 32 lagene som ikke har forsterket stallen i sommer. Fy faen  |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 30.08.2007 18:27 Post subject: |
|
|
Blir arti å høre hvordan de på brakka skal bortforklare dette, er vell på tide å starte et opprop mot brakka snart. Vi ligner jo bare mer og mer et lag som skal havne midt på tabellen i TL _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
erlendmf Rutinert

|
Posted: 30.08.2007 18:27 Post subject: |
|
|
Mye som provoserer meg her. Kall meg gjerne en kake, men mange av både forumets medlemer, aviser, personer ja, hele Norge og Rosenborgs supportere for den del, minner meg om noen jævla bønder. Hvor defansiv tenkning er det å håpe på best mulig motstand for å fylle tribunene? Dette er etter min mening både uproft for et lag som har tross alt spilt i Champions League, er det elleve sesonger? Tror dere virkelig at lag som Werder Bremen, Inter, eller Slavia for den del håper på best mulig motstand slik at de skal få fylle tribunene i tre kamper? Uansett ser jeg på det å ikke fylle tribuner mot hvilket som helst lag, til og med mot de "dårlige" er rett og slett svakt. Og for dere som håpet på et engelsklag og som sier "endelig et engelsk lag (igjen, forøvrig)" burde flytte til England. Det er rett og slett patetisk. Så da kan man virkelig spekuelere i om det er på grunn av sin egne grunner vil ha storlag til Lerkendal, blant annet kun for å se på kjente spillere, og tja, kanskje favorittlagene sine, isteden for å faktisk ønske Rosenborg best mulig. Men for all del, hvis dere mener det er viktigere å få glimt av store spillere enn det å faktisk gå videre, vel, så kan dere værsego' bruke pengene deres til å se kamper i Premier League.
Og igjen, uproft. 
Last edited by erlendmf on 30.08.2007 22:42; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
FamousGrouse Senior
|
Posted: 30.08.2007 18:28 Post subject: |
|
|
| "Gjør det der bra Makelele" |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 30.08.2007 18:38 Post subject: |
|
|
| Hvordan har det blitt med biletter på bortekampene? Er det fortsatt slik at RBK bare selger pakkebiletter som inkluderer reise og opphold? |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.08.2007 18:42 Post subject: |
|
|
Det er fem ord som kommer til å hjemsøke Basse og Co etter denne høsten:
Vicente-Joaquin-Villa-Morientes-Zigic.
De fem der kommer til å herje vilt med oss, forsvaret vil bli redusert til rundningsbøyer.
Valencia kommer til å bli gruppevinenr, det er jeg sikker på.
Chelsea kan faktisk være overkommelige, i hvert fall på Lerkedal, siden de sjelden gjør mer enn de absolutt må, og fort kan bli litt kjepphøye mot slike lag som oss.
Schalke er vel på papiret det dårligste tykse laget, men det er langt fra ensbetydende med at laget er dårlig. Vi skal ha flaks for å klare UEFA-cup med denne gruppa.
Den som hadde vært i F eller H nå.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 30.08.2007 18:49 Post subject: |
|
|
| Som skrive lengre oppe her, synest me alle skal vera glade for at me møter tre lag me aldri har møtt før. Litt synd at me trekte Valencia frå pott 2, men elles var det ei bra gruppe. |
|
| Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 30.08.2007 18:52 Post subject: |
|
|
| erlendmf wrote: | Mye som provoserer meg her. Kall meg gjerne en kake, men mange av både forumets medlemer, aviser, personer ja, hele Norge og Rosenborgs supportere for den del, minner meg om noen jævla bønder. Hvor defansiv tenkning er det å håpe på best mulig motstand for å fylle tribunene? Dette er etter min mening både uproft for et lag som har tross alt spilt i Champions League, er det elleve sesonger? Tror dere virkelig at lag som Werder Bremen, Inter, eller Slavia for den del håper på best mulig motstand slik at de skal få fylle tribunene i tre kamper? Uansett ser jeg på det å ikke fylle tribuner mot hvilket som helst lag, til og med mot de "dårlige" er rett og slett svakt. Og for dere som håpet på et engelsklag og som sier "endelig et engelsk lag (igjen, forøvrig)" burde flytte til England. Det er rett og slett patetisk. Så da kan man virkelig spekuelere i om det er på grunn av sin egne grunner vil ha storlag til Lerkendal kun for å se på kjente spillere, og tja, kanskje favorittlagene sine, isteden for å faktisk ønske Rosenborg best mulig. Men for all del, hvis dere mener det er viktigere å få glimt av store spillere enn det å faktisk gå videre, vel, så kan dere værsego' bruke pengene deres til å se kamper i Premier League.
Og igjen, uproft.  |
Helt enig med deg, erlendmf Fustrasjonen bunner i en deffensiv sportslig ledelse som ikke evner å forsterke stallen som "skriker" etter forsterkninger i forsvaret. "Utgift til inntekts erhvervelse" ser ut til å være ett fremmedord på brakka
Last edited by skjæringen on 30.08.2007 18:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 30.08.2007 18:57 Post subject: |
|
|
| VerneTroyer wrote: | Det er fem ord som kommer til å hjemsøke Basse og Co etter denne høsten:
Vicente-Joaquin-Villa-Morientes-Zigic. | For ikke å snakke om fjorårets stjerneskudd, David Silva:) Forøvrig kjempefornøyd med gruppa! Valencia er mitt utenlandske favorittlag over noen. Tøff, men fin gruppe. Skal være overkommelig å få en 3.plass. 3p mot Schalke hjemme,så kan det gå. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 30.08.2007 19:17 Post subject: |
|
|
Kampoppsettet:
18. september: Chelsea - Rosenborg
3. oktober: Rosenborg - Schalke 04
24. oktober: Rosenborg - Valencia
6. november: Valencia - Rosenborg
28. november: Rosenborg - Chelsea
11. desember: Schalke 04- Rosenborg
1.717 kr tur/retur Værnes - Stansted med avreise tirsdag 18. kl. 10:25 og tilbake onsdag 19. kl. 08:30 f.eks.
Fra Torp med RyanAir: 1 krone hver vei, 158 kr tur/retur alt inkludert...!
Last edited by trondhb on 30.08.2007 19:23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.08.2007 19:21 Post subject: |
|
|
FAEN I HELVETE
london er flyttedagen til ny leilighet.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 30.08.2007 19:28 Post subject: |
|
|
| tr0ndern wrote: | | DiggeFJ wrote: | | Vanskelig å få tak i biletter til bortekampen mot Chelsea? |
Chelskij har vel sannsynligvis en eller annen form for norsk supporterklubb som kan skaffe billetter, om ikke annet? |
Du vet at bortesupportere har rett på 5% av billettene? De blir selvfølgelig ikke solgt gjennom Chelsea Supporter Club... _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.08.2007 19:38 Post subject: |
|
|
| Ja, ja, vi er ihvertfall med i det gode selskap. Brann får kose seg med sin treningskamp mot Chelsea B, mens vi møter de store gutta. Det var en liten nedtur å havne i den vanskeligste gruppa (Ville møte Milan, Benfica og Celtic), men sjansen for et avansement hadde uansett vært veldig liten. Nå får vi bare håpe at vi klarer å få 3-4 poeng. Da kan vi fort havne på tredjeplass - men det blir utrolig vanskelig. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 30.08.2007 19:41 Post subject: |
|
|
Ingen midtstoppere av kvalitet. Kuka Koppinen og Christer Dassma. Vi kommer til å bli overkjørt, sendt ut av CL i skam. Tråkket på. Vår ære kommer til å bli utryddet en gang for alle. Slik tenker alle her inne virker det som. Ja, det er frustrerende at ingen spillerkjøp er foretatt, at vi har et midtstopperpar som holder et middelmådig Vikarliga-nivå, at vi kommer til å bli pisset på osv. Men.
Er det bare jeg som tror at dette kan gå helt greit? At vi kanskje ikke blir pissa på. "Joaquin, Villa, Drogba" o.s.v. Javel, vi har da Koppinen? (Ok, den ble kanskje litt dum) Han kan da høvle svina, gi dem en lærepenge. Potet-Vidar kan vise dem rå bonde-kraft og Sapara og Ivorianerne våre kan gjøre det bra der oppe. Er det bare jeg som sitter med følelsen av at når gradestokken kryper over på minus kan alt skje på Lerkendal? Er det bare jeg som føler at Basma og Koppinen kanskje ikke blir SÅ pissa i CL som de fleste tror? Er det bare jeg som tror at vi kan hente mer enn 1 poeng totalt fra denne turneringa?
EDIT: Regner med en del svar av typen "ja" nå. |
|
| Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 30.08.2007 19:44 Post subject: |
|
|
En ting som slår meg, er at det virker som om folk omfavner og fremhever de utenlandske lagene fremfor det som man før CL ser ut til å mene er sitt eget lag. Når CL kommer, så holder man pluselig med flere lag, og det er der jeg ikke ser noen logikk! Jeg fatter ikke at man kan ha mer enn ett lag man holder med. "Jo, altså, i England heier jeg på Chelsea, og i Spania på Barcelona, og i Italia på Roma, og i Tyskland på Bayern München..." Det er oppførsel som for min del er like uforståelig som om noen heier på m****, LSK og RBK samtidig! Jeg fatter og begriper det ikke, og jeg forakter det. Jeg har utrolig lite respekt for det. Sånn er det bare. Man holder med ETT lag! Alle andre er potensielle motstandere på en eller flere måter! _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.08.2007 19:47 Post subject: |
|
|
Det var den samme regla før CL forrige gang også, men da klarte vi oss riktig godt. Jeg ser ingen grunn til at vi ikke kan klare det samme nå. Som sagt er det muligheter for 3-4 poeng og da kan vi gå videre til UEFA-cupen. Du er inne på noe, ja, knerten_10. Vi så f.eks. Norge - Argentina nå nettopp. Vi var ikke akkurat sjanseløse der heller. Noe lignende kan skje med Rosenborg, spesielt midt på vinteren. Jeg tror heller ikke forsvaret blir fullstendig overkjørt i alle kampene, men jeg håper fortsatt på en forsterkning. Vi får krysse fingrene og vente med kjeften. Ambisjonene er ihvertfall tilstede. Vi har prøvd oss på Svensson, Antonsson, Håland, Wæhler, Nilsson og Prödl. Sistnevnte bydde vi tilsynelatende rundt 20 millioner for, med tanke på det som ble sagt om at Werder Bremen la på 10 millioner mer.
Last edited by attach on 30.08.2007 19:52; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 30.08.2007 19:48 Post subject: |
|
|
Jeg har trua på fem poeng, det har jeg. En seier mot Schalke samt en uavgjort hver mot de to andre. Kanskje klarer vi å gå ubeseiret mot Schalke også, men om det da blir 4 poeng eller 6 veit jeg ikke. Jeg tror det blir meget, meget tøfft å ta seg videre, men jeg har absolutt trua på at det er mulig.
Det er egentlig bare de fem spillerne jeg har nevnt jeg er sikkelig redd for. Er RBK lure, og plasserer Riseth som stopper, kan nok han handle opp med en del av disse andre. Spesielt tyskerne bør han ha god kontroll på.
RBK har tross alt 10 års erfaring i dette selskapet, og det kan fort vise seg å bli tunga på vektskåla fordel oss. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.08.2007 19:54 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Er det bare jeg som sitter med følelsen av at når gradestokken kryper over på minus kan alt skje på Lerkendal? |
Jeg tror ikke ivorianerne våre heller trives så godt i ti speik. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.08.2007 19:55 Post subject: |
|
|
| Tenkte på det samme, men de er ihvertfall bedre akklimatisert. Overgangen og sjokket er jo det verste. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 30.08.2007 20:01 Post subject: |
|
|
[quote="trondhb"]
1.717 kr tur/retur Værnes - Stansted med avreise tirsdag 18. kl. 10:25 og tilbake onsdag 19. kl. 08:30 f.eks.
Fra Torp med RyanAir: 1 krone hver vei, 158 kr tur/retur alt inkludert...![/quote]
EDIT: Fant det.
Last edited by Erik on 30.08.2007 20:04; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 30.08.2007 20:03 Post subject: |
|
|
haha begynner å le av brann som sikkert følte det var veldig stort å få en treningskamp mot selveste selsi så noen dager senere kommer vi å skal spille CL mot de. _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã… |
|
| Back to top |
|
 |
|