| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Tommærn Veteran

|
Posted: 12.07.2007 23:14 Post subject: |
|
|
| Sorry. Alone-lone-loners. DÃ¥rlig valg av meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bruttern Proff

|
Posted: 12.07.2007 23:15 Post subject: |
|
|
Malaria er en kronisk sykdom, man blir aldri egentlig kvitt den, sannsynligvis har også Kone hatt malaria-angrep av og til siden han var liten. Men angrepene har ulik varighet, fra en uke til en to uker kanskje - tror det unormalt med harde malaria-angrep som varer mer enn to uker, men om han virkelig har malaria (mange av mine afrikanske venner kaller influensa malaria) så spiller han lite trolig toppfotball før langt uti høsten. Man blir sinnsykt redusert av det. _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 13.07.2007 00:04 Post subject: |
|
|
| Gislefoss Jr. wrote: | | Folk blir beskyldt for å være bergensere, rasister og det som verre er |
neineinei det er en drøy påstand.
hva er verre enn å være bergenser? |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 13.07.2007 00:25 Post subject: |
|
|
| Å være fra Oslo er mye verre enn å være fra Bergen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.07.2007 00:40 Post subject: |
|
|
| John Ass wrote: | | Og dere som tror Kjello planlegger drap eller fotballinvalidisering av vår korttenkte spiss må slappe av litt. Jeg klarer ihvertfall å se at det der er en spøk/sleivkommentar. Blir man støtt av sånt så blir kanskje internett litt for sterk kost. |
Hvordan er det egentlig mulig å reagere på at folk sier det var en idiotisk kommentar av han? Du som har så greie på internettet, må vel skjønne at han får høre det.
| Gislefoss Jr. wrote: | | Når det er sagt, det er alt for mye krangling her og diskusjoner som går på andre debattanter. Folk blir beskyldt for å være bergensere, rasister og det som verre er, på rimelig tynt grunnlag. Er det virkelig nødvendig? |
Det er tull. Den siste tida har det vært fred og ro her. Nå blusset det opp litt, men det må man da regne med på et debattforum. I tillegg var det vel ikke noe direkte bakholdsangrep på Kjello her. Det var kun en reaksjon på en latterlig kommentar. Det må man forvente. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.07.2007 01:26 Post subject: |
|
|
Hvis dette er malaria, kan fort karrieren hans vise seg å være over. i hver tfall på toppnivå. Husker løperkongen Wilson Kipketer fikk malaria for n oen år tilbake. han kom aldri tilbake til sitt gamle nivå igjen, og la opp to år senere, før han rakk å delta i OL.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 13.07.2007 08:46 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | Jeg driter i om han har lyst til å spille for RBK eller ikke, poenget er at han har ødelagt en av de viktigste handlene siden Carew med sine utspill i media... |
Jeg klare bare ikke å skjønne hvordan du kan skylde på Kone i denne saken. La oss si at arbeidsgiveren din hadde kommet til deg og sagt at de hadde funnet en bedre kar til å overta stillingen din, men for at han skal komme må du overta stillingen hans. Du må flytte til Ulsteinvik og gå ned i lønn, men ellers er jobben den samme. Hadde du godtatt det?
Jeg for min del skjønner godt at Kone vil bestemme selv hvor han vil bo og jobbe. Kunne ikke tenkt meg å bo i Skien jeg heller. Kristiansand er noe helt annet da. Det er jo der Julius bor
Ønsker Kone god bedring og håper han kommer tilbake i knallform, så han kan vise pålen på topp at det går ann å være mobil |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 13.07.2007 09:01 Post subject: |
|
|
| primaten wrote: | | hva er verre enn å være bergenser? |
Å være fra Molde? _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 13.07.2007 10:03 Post subject: |
|
|
| Kan ikke all verden om det Kone har fått nå, men om det er jævla smittsomt må det da gå an å få solgt han til molde. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 13.07.2007 10:22 Post subject: |
|
|
Måille er ingen gullrival. Burde heller selge han til Brann eller Lillestrøm da... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 13.07.2007 10:24 Post subject: |
|
|
| Han bør vel ikke akkurat bli blodgiver med det første, men det er ikke akkurat noen sykdom som smitter bare man hoster litt på noen. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 13.07.2007 12:07 Post subject: |
|
|
Skal vi tro Grøntvedt er det visst ikke så alvorlig i det hele tatt.
| Adressa wrote: | Rosenborg-lege Torbjørn Grøntvedt mener likevel ikke det er spesielt alvorlig for ivorianeren.
- Koné har hatt malariaanfall før. Senest i forbindelse med siste juleferie. Et par dagers behandling så er han i gang igjen, sier han. Grøntvedt tror ikke Yssouf Koné gjenforenes med RBK-troppen som reiser til Tyskland søndag, men at han helt sikkert er klar igjen når høstsesongen starter mot Viking neste helg. |
_________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 13.07.2007 15:14 Post subject: |
|
|
| SoZo wrote: |
Jeg for min del skjønner godt at Kone vil bestemme selv hvor han vil bo og jobbe. (..) Kristiansand er noe helt annet da. Det er jo der Julius bor
|
nei nu går rasismen for langt her ...  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 18.07.2007 17:30 Post subject: |
|
|
godt å se, da har vi muligens et alternativ til litj-ivers igjen snart. Hvis han mot formodning IKKE skal starte en kamp  _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.07.2007 13:04 Post subject: |
|
|
Tørum håper Kone blir:
- Yssouf nyter veldig stor respekt i spillergruppa og ellers i Trondheim fordi han er en veldig god spiller som har gjort en god jobb her. Jeg håper han blir i Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 20.07.2007 13:42 Post subject: |
|
|
Javel. Hvis Kone skal bli må konkurransen bli reel. Tørum har dratt kontinuitetskjøret alt for langt med Steffen i vårsesongen.
Hvis Kone faktisk er så bra at man skal ha en trilliard fra andre klubber som vil kjøpe fordi man er så redd for at han skal gjøre det bra, må han da få sjansen i RBK. Noe annet vil være en gigantisk selvmotsigelse.
Steffen bør byttes ut i pausen hvis han ikke spiller bra. Det er virkeligheten for langt bedre spissen enn han i andre klubber. Da må Steffen skjerpe seg, og Kone kan komme til å blomstre for oss. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsP Proff
|
Posted: 20.07.2007 14:22 Post subject: |
|
|
| Kone virker i allefall som han er i fin form etter sykdommen. Så han i byen i dag sammen med Konan og Traoré. Han var i sitt sedvanlige gode humør. Håper virkelig han blir i RBK, da han er en god spiller, samt at han er viktig for spillergruppen (da særskilt for de andre afrikanerne). |
|
| Back to top |
|
 |
RBK<3<3 Junior
|
Posted: 28.07.2007 11:40 Post subject: Rosenborg |
|
|
| :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: :rbk: :rbk3: |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 28.07.2007 12:01 Post subject: |
|
|
Jeg fatter og begriper ikke hvorfor man ikke kan prøve å spille med Kone OG Iversen på topp samtidig i en litt skjev formasjon, så lenge vi likevel bruker Braaten som uansett er rimelig ubrukelig i spillets avgjørende faser. Og noen spesielt utpreget ving-type er han ihvertfall ikke.
Dette ble vel forsøkt i forkant av sesongen, og til og med med rimelig bra resultat.
Når dimlingen Storflor i stedet får stadig nye muligheter, er det noe som sier meg at Kone er svartelistet i klubben. Fatter da ikke hvorfor man ikke selger ham når man blir tilbudt 7 MNOK. Noe skurrer rett og slett ift hvordan han blir brukt.
Er det kun som tolk for de andre to gutta han er brukbar? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.07.2007 13:33 Post subject: |
|
|
Helt på linje med deg der, jadda. Vi hørte mye bra og lovende om den skjeve treeren på topp før sesongen. Blandt annet snakka Tørum himself varmt om den formasjonen. Det er vel da på tide å prøve den snart, i hvertfall i og med at Braaten ikke leverer noe som helst. Braaten gjør desverre ikke særlig mer på banen enn å ta opp plass for tida. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
stjørdaling Senior
|
Posted: 28.07.2007 13:51 Post subject: |
|
|
Joda, de fleste så på den skjeve formasjonen med spenning da den ble utprøvd i forsesongen. Kones lår ville det derimot anerledes, da strekken holdt han ute av fotballen helt til serien var i gang.
Og da kan man spørre seg, er dette riktig tid til å begynne å eksprimentere med en så vidt utprøvd formasjon? Er det ikke bedre å satse på det trygge, slik at vi igjen kan oppnå flyten fra i fjor høst? For jeg er like håpefull til denne formasjonen som alle andre, men vil heller se at RBK får tid til å prøve den ut i mer ubetydeligere treningskamper, enn midt i totalkjøret med serie og Champions League. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 28.07.2007 15:20 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: |
- Yssouf nyter veldig stor respekt i spillergruppa og ellers i Trondheim fordi han er en veldig god spiller som har gjort en god jobb her. Jeg håper han blir i Rosenborg. |
Hvilken ''god'' jobb har han gjort? Scora 3 mål over 1 og et halvt år i TL? _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.07.2007 21:18 Post subject: |
|
|
Tragisk at Kone blir satt i køen bak både Storflor og Braaten (som han i praksis ble i dag mot Tromsø) nar man ser hva han er kapabel til. Brasse/volleyen hans i dag holdt verdensklasse, og det er ikke første gangen han gjør sånne ting. Huske han hadde en brasse i stanga fra langt hold før sesongen. Han har en spenst og timing som Iversen, om noen, er den eneste som følger opp i Norge. I tillegg har han en teknikk som er helt sinnsyk.
Kjempeflott at klubben har tatt ansvar og ønska å bytte han bort så mange ganger, og holdt han på benken/tribunen så mye at han mer eller mindre ønsker seg bort.
Greit nok, vi har sett lite til ham på banen. Det eneste vi har å forholde oss til er rapportene fra trening osv. Her har til og med Tørum sagt at han gjør mye bra.
Kone virker altfor god til å sitte på benken i Norge, og Braaten er ikke i nærheten av å fortjene plassen i Rosenborg for tida.
1+1 er som regel 2. _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 28.07.2007 21:20 Post subject: |
|
|
| HoldBrillan wrote: | | 2mas wrote: |
Hvilken ''god'' jobb har han gjort? Scora 3 mål over 1 og et halvt år i TL? |
Tja, han hadde vel en omgang i dag også.
Et av svært få lyspunkt.
Skjev treer på topp med Iversen som jeg etterlyste like over her så vel heller ikke direkte ufarlig ut. Håper det ikke blir glemt til neste kamp |
|
| Back to top |
|
 |
|