| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
fubar Veteran

|
Posted: 28.06.2007 22:48 Post subject: |
|
|
Saparas mål er jo et kunstverk! Flott finte og deretter lobb 90 grader mot venstre - han er jo nesten vendt bort fra mål.. utrolig fint! |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 28.06.2007 22:58 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ikke hvordan dere kan si at Lago spilte godt i dag. Han er jo treg som ei skilpadde, og pinglete som F. Og de langpasningene hans var jo helt på jorde! De traff jo aldri der han siktet...
Kvarme var helt grei idag, men vi spilte mot et dårlig adecoliga-lag. Dette forsvaret holder ikke mål!
Jeg digger Ciljan. Viser veldig god teknikk og spilleforståelse.  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.06.2007 23:08 Post subject: |
|
|
Du må ta utgangspunt i hva vi er vant til og hva man forventer før kampstart, Ingeman. Både Lago og Kvarme er langt fra de stopperene jeg, og sannsynligvis de fleste andre her ønsker, men de ryddet greit opp utifra forutsetninger.
Lago vant overraskende mye i lufta i dag, synes jeg. Den offensive biten av stopperene, med det matrialet vi har i dag, synes jeg er en andreprioritet. Lære å krabbe før man går, og gode igangsettinger fra Tippeligaens kanskje dårligste stopperpar ville jeg sett på som en enorm bonus. Lago og Kvarme hadde brukbar kontroll i dag, og vi hodlt nullen. Noe mer kan man egentlig ikke ønske seg av midtstopperene vi har i dag. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 28.06.2007 23:08 Post subject: |
|
|
... og han var mannen med den antagelig beste målsjansen i ordinær tid. Lago er nesten uten kamptrening. Jeg tror han kan bedre. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 28.06.2007 23:10 Post subject: |
|
|
Ja, greit. Men vi spilte mot et dårlig 1.divisjonslag
Men cup er cup!  |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 28.06.2007 23:12 Post subject: |
|
|
Vet ikke om dette ble nevnt på TV, men Lago ble faktisk kåret til dagens RBKer på Bislett. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 28.06.2007 23:21 Post subject: |
|
|
| Bortsett fra et par lange baller som havnet i ingenmannsland, så synes jeg Lago var ganske god offensivt idag. Han hadde flere vendinger og fremspill til rett mann. |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 28.06.2007 23:43 Post subject: |
|
|
04:12 uti det innslaget der, rett før Traore smell ballen i stolpen, står Skeid-keeperen så fantastisk malplassert at Storflor kunne ha breidsida ballen i det opne målet. Så kan ein lura på om det er dårleg sjølvtillit eller dårleg fotballhovud som gjer at han vel å slå eit innlegg i staden. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.06.2007 00:25 Post subject: |
|
|
Dette er noe av det mest pinlige jeg ar vært med på fra RBK, live for min del. PAtetisk, skammelig opptreden av hele laget. Tettey er igjen en (eneste? som gjør en innsats, selv om han ikke har noen stor kamp. De siste 75 min av kampen ble tilbragt sittende i dag, gitt. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
Posted: 29.06.2007 00:30 Post subject: |
|
|
| noen som vet når 4. runde blir trukket eller? og hvilken dato kampene går på... |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 29.06.2007 02:43 Post subject: |
|
|
OK,
nå synes jeg vi alle skal være fornøyd med å gå videre, samme f hvor elendig vi spilte,
når det gjelder Lago - selvfølgelig ser han bra ut mot bunnlaget i 1. divisjon, bare å spole tilbake til lyn-kampen så vet vi at han ikke har noe i RBK å gjøre,
tilslutt vil jeg komme med en oppfordring til alle RBK-fans:
vår alles kjære Pelle Nilsson leser helt sikkert RBK-forumene nå som hans fremtid er i ferd med å bestemmes,
jeg ønsker at vi alle gir uttrykk for hvor begeistret vi er for at Pelle skal komme !!!!
pelle er ikke dum og leser mye på internett som alle oss andre,
bli med og ønske Pelle Nilsson välkommen i Pelle Nilsson-tråden !
det har sjelden vært større mulighet for en midtstopper til å komme inn på nordens beste lag de siste 15 år og prege dette slik som Pelle har muligheten for nå,
dersom Pelle lykkes i dette er hans fotballlfremtid og bankkonto sikret for evig og alltid,
Pelle er veldig nærme denne drømmen nå!
jeg er sikker på at Pelle selv ser dette og tar denne utfordringen,
hjelp meg nå alle på www.rbkweb.com - bli med og ønske Pelle Nilsson välkommen til RBK i Pelle Nilsson tråden !!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Raem Senior
|
Posted: 29.06.2007 06:13 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Dette er noe av det mest pinlige jeg ar vært med på fra RBK, live for min del. PAtetisk, skammelig opptreden av hele laget. Tettey er igjen en (eneste? som gjør en innsats, selv om han ikke har noen stor kamp. De siste 75 min av kampen ble tilbragt sittende i dag, gitt. |
Må si meg enig her faktisk... Eneste positive å dra frem er at Tettey er iferd med å spille seg fint in i rollen sentralt...
Og som delvis skeid supporter var det morro å se de gå ut i en kamp uten høye skuldre.. Virker jo nesten som om rbk forsvaret får panikk når de møter tekniske og/eller raske angrepsspillere... Hadde Dawda og Ibba holdt lengre kunne det godt riktig ille... Pluss for Andreas også... Synes han er iferd med å utvikle seg til en meget habil spiller.... _________________ Real people do real things...
Play your position
--Shyeim |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 29.06.2007 06:28 Post subject: |
|
|
| Ingeman wrote: | | Jeg skjønner ikke hvordan dere kan si at Lago spilte godt i dag. Han er jo treg som ei skilpadde, og pinglete som F. Og de langpasningene hans var jo helt på jorde! De traff jo aldri der han siktet... |
Synes det er direkte feil, lenge siden jeg har sett en midtstopper i Rosenborg være så presis med oppspillene sine: enten de var lange eller korte. Noen feilpasninger var det allikevel, men som andre han har sagt: Lago er nok litt rusten og kan bedre. Samtidig er dette første gang jeg har hørt noen betegne Lago som pinglete. Han var konge i lufta, og ungikk å lage for mange frispark, noe som har vært litt av kritikken mot ham.
Nå var dette kun en cupkamp mot et lag i lavere divisjon, men synes jeg ser konturene av en Lago på høyde med hvordan han spilte før og i starten av sesongen. Ikke noen friskmelding av forsvaret, men Lago seiler opp som et godt alternativ der bak. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.06.2007 07:31 Post subject: |
|
|
| mortenlj77 wrote: | | noen som vet når 4. runde blir trukket eller? og hvilken dato kampene går på... |
Svarene fins her: Norgesmesterskapet 2007
Altså trekning på tirsdag kl. 21.35 og kamp 25. juli. |
|
| Back to top |
|
 |
|