English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Hoftun
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Bør hoftun legge opp nu?
ja
40%
 40%  [ 18 ]
nei, la han spille med riseth/koppinen
28%
 28%  [ 13 ]
nei, la han spille defensiv midtbane
15%
 15%  [ 7 ]
nei la han slite benken og komme inn av og til
15%
 15%  [ 7 ]
Total Votes : 45

Author Message
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 17.01.2005 21:19    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Han og resten av søpla som skøyv fra seg ansvaret for 2004sesongen på noen andre for å kjøpe seg nok en tragisk sesong i drakta. Avskyr alle de sv...a der!

Siste innlegget jeg har lest av deg. Hehe! NÃ¥ blire ignorerlista. Borte vekk!

Smile
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 17.01.2005 21:42    Post subject: Reply with quote

Mikkmakk wrote:
Recon wrote:
Han og resten av søpla som skøyv fra seg ansvaret for 2004sesongen på noen andre for å kjøpe seg nok en tragisk sesong i drakta. Avskyr alle de sv...a der!

Smile

GENIALT!!
hvor fikser man det MIKKMAKK, jeg vil gjerne ignorere han jeg og..
sier f*** så mye bull..
Back to top
View user's profile Send private message
Chriz
Senior

PostPosted: 17.01.2005 21:50    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
He-he, jeg la før jul fram muligheten for å plassere Hoftun på midtbanen. Nå har Perry tatt over stafettpinnen:
?[/b]

Bare stjel min glory, jeg var hakket foran deg.. Very Happy Neida men seriøst så tror jeg faktisk jeg har hørt både Nils og Ola sagt at Hoftun kan bekle en midtbane rolle.. Det har bare ikke vært behov for dette tidligere samtidig som han har vært en klippe i forsvaret. Men jeg mener at Hoftun kun skal være et alternativ når vi spiller i en mer defensiv formasjon, sentralt på midten når vi spiller ren angrep 4-3-3 vet jeg ikke om han har fart eller blikk nok til å kunne takle en slik rolle.. Uansett en spennende tanke !

Om hoftun gjør en dårlig sesong iår igjen vil han uansett være en av de største spillerene i rbk noensinne, en kjerne kar og en stor stor spiller !
Back to top
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 17.01.2005 21:56    Post subject: Reply with quote

Quote:

..."også du min sønn Brutus" Er det DET du sikter til ?
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 17.01.2005 21:59    Post subject: Reply with quote

Mikkmakk wrote:
Recon wrote:

Smile

Tja kan godt være at det er hårde ord, men for min del kan jeg godt se sandheden i dem. Jeg synes også der var en del spillere som var for hurtige til at give ansvaret videre(Hoftun var blandt dem), istedet for selv at påtage sig det.

Medlem nr. 2477

Last edited by Harald on 17.01.2005 22:25; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
2mas
Sjef

PostPosted: 17.01.2005 22:02    Post subject: Reply with quote

Litjeggen wrote:
..."også du min sønn Brutus" Er det DET du sikter til ?

Jepp, det er det han sikter til.

Erik "Ja, vi dolka Ola i ryggen" Hoftun kom uheldig ut av hendelsene den torsdagen i oktober, for å si det sånn. Jeg må ærlig talt si at jeg ble sjokkert over enkelte av uttalelsene fra den kanten den dagen. Han virket svært lite ydmyk, og feiet ikke for egen dør. Det var i det hele tatt liten sjølkritikk; unnlot på mange måter å ta medansvar for de dårlige sportslige prestasjonene.

Intellektuelle Winsnes reddet på mange måter spillergruppas ansikt, spør du meg.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 17.01.2005 22:35    Post subject: Reply with quote

Touchy situasjon det der med By Rise og Hoftun. Jeg reagerte også på noen av uttalelsene. Men jeg tror Hoftun gjorde dette i beste mening der og da. Winsnes balanserte det hele med sine meninger. Og uansett så er Hoftun en av de mest dedikerte RBK-spillerne noensinne. Det viste han gjennom å velge Rosenborg framfor Italia.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 17.01.2005 23:00    Post subject: Reply with quote

Mikkmakk wrote:
Touchy situasjon det der med By Rise og Hoftun. Jeg reagerte også på noen av uttalelsene. Men jeg tror Hoftun gjorde dette i beste mening der og da. Winsnes balanserte det hele med sine meninger. Og uansett så er Hoftun en av de mest dedikerte RBK-spillerne noensinne. Det viste han gjennom å velge Rosenborg framfor Italia.

Nu valgte Hoftun jo ikke ligefrem Rosenborg fremfor Italien. Han sagde godt nok nej til Napoli, men var meget opsat på at komme til milan, men Rosenborg satte foden ned pga. for lav pris.

Hoftun til italiensk toppklubb
Nye Hoftun forhandlinger

Medlem nr. 2477
Back to top
g_gamst
Junior

PostPosted: 18.01.2005 14:23    Post subject: Reply with quote

Recon e noe hard i ordbruken, å d e jo ikke nødvendig. Når d e sakt, så e æ enig i at Hoftun ikke e go nok for RBK lenger, har ikke vært d de siste 2 - 3 åra. Han burde ha sett d sjøl og lakt fotballen på hylla da. Men han e ikke alene om d, feks. Brattbakk, burde og ha sett at han ikke holder mål. Burde ha lakt opp da han kom fra Skottland. Enda e d fler som burde ha sluttet, iallefall to tre fire til. D e på tide at ledelsen begynner å bruke penger på noen nye spillere.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 18.01.2005 19:13    Post subject: Reply with quote

Å si at Hoftun ikke har vært god nok "de siste 2, 3 åra" synes jeg er skikkelig oksedritt å melde. 2003-sesongen var solid nok. 2004-sesongen var begredelig, ja, uten tvil, men han ble da også etter min mening spilt dårlig av den manglende defensive midtbanen.

Brattbakk lagt opp etter Skottland? Haha! Den der kan jeg ikke ta seriøst en gang!

Jaaaaaada han skuffa i fjor, for all del, men han har skora 53 seriemål siden han kom tilbake. Pene 15, 17, 17 de tre første sesongene. Nevn én spiss i norsk eliteserie som kan skilte med noe tilsvarende.

Lagt opp etter Skottland, du ... nå kan du prøve å argumentere for det synet, uten å virke latterlig.

Etter mitt syn var Brattbakk slett ikke dårlig i fjor, men han skuffet naturligvis totalt i og med mangelen på mål.

I år ser han foreløpig skarp ut. La ham gjerne varme benken og komme inn på slutten, det vil bli mange mål på Harald Martin også denne sesongen.

Og hvilke 2-3-4 til burde sluttet?
Back to top
kms
Senior

PostPosted: 18.01.2005 21:04    Post subject: Reply with quote

Jeg må nesten få si en ting midt i denne debatten....

Er det bare jeg eller har vi fortsatt vunnet seriegullet de siste årene?

Og har vi, eller har vi ikke, kvalifisert oss til Champions League (med beklagelig unntak av den ene sesongen med Hareide, og to-tre unge hotte spillere ville neppe hjulpet mot en Deportivo i storform)?

Og likevel finner dere virkelig _så_ mange spillere å klage på!
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 18.01.2005 21:19    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Etter mitt syn var Brattbakk slett ikke dårlig i fjor, men han skuffet naturligvis totalt i og med mangelen på mål.

Brattbakk scorede ikke så mange mål og hans spil var ikke i samme klasse som forgangne år. men han lavede alligevel 8 assists og scorede 4 mål, kun 2 lavede flere assists, Karim Essidri og Pål Strand.
Taget herfra: Toppscorer2004
Tror han er meget revanche lysten, og jeg har han styrken til at finde tilbage til gamle takter tror jeg han får en strålende 2005 sesong.
Desuden er jeg helt enig i at udtalelsen om at han skulle have lagt op efter Celtic opholdet, er helt hen i vejret.

Medlem nr. 2477
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 18.01.2005 21:27    Post subject: Reply with quote

kms wrote:
Jeg må nesten få si en ting midt i denne debatten....

Er det bare jeg eller har vi fortsatt vunnet seriegullet de siste årene?

Og har vi, eller har vi ikke, kvalifisert oss til Champions League (med beklagelig unntak av den ene sesongen med Hareide, og to-tre unge hotte spillere ville neppe hjulpet mot en Deportivo i storform)?

Og likevel finner dere virkelig _så_ mange spillere å klage på!

Selvfølgelig er det en bragd at vinde serien og kvalificere sig til UCL, men vi er også nogle som stiler lidt højere og håber på at Rosenborg kan begå sig med en lille smule værdighed i UCL. For at se sit hold blive udspillet af Arsenal og PSV er jo ikke specielt sjovt, forstå mig ret jeg forventer ikke at vinde 3-0 mod Arsenal på udebane, men jeg forventer i det mindste at se tegn på at de PRØVER og vinde kampen og at spillet fungerer. Det synes jeg har manglet i år noget som var meget tydelig i 5-1 nederlaget til Arsenal og PSVs 1-0 sejr. I PSVs 1-0 sejr var det jo faktisk kun pga. deres målmand at vi havde en mikroskopisk chance for at bare få uafgjort.

Medlem nr. 2477
Back to top
g_gamst
Junior

PostPosted: 18.01.2005 23:39    Post subject: Reply with quote

Det hele dreier seg vel om at æ ikke like spillestilen til fyrn. For selv i damefotball takler de bedre og hardere enn han noen gang har gjort. Han har jo skåret noen mål, men ville ha gjort det oftere med en tøffere spillestil.
De andre foruten om Hoftun kan vi diskutere en annen gang, temperaturen er høy nok som den er no. Men det er ikke tvil om at ledelsen må begynne å bruke penger på nye spillere, og ta inn spillere fra egen stall. Det går ikke ann å stille med samme laget som fra forige sesong. RBK er desverre blitt dårligere, det er ikke de andre som er blitt noe særlig bedre. For selv om man er tillhenger av et lag så behøver man ikke å være blind eller helt ukritisk til hva laget, spillere, ledelse gjør av innsats.
Stano_11
Veteran

PostPosted: 19.01.2005 08:21    Post subject: Reply with quote

Hoftun på midtbanen?? Ja ja virker som lederne gjør alt for at Hoftun skal få spille. Er det ingen som ser at han nå er utrangert og bør legge skoene på hylla slik at alle kan huske ham som den spilleren han var, en vanvittig god midtstopper? Isteden skal han settes i en ny rolle kun for å dekke over at han ikke fungere som midtstopper. Dette er svært kortsiktig tenkt av trenerteamet. Direkte bak mål sier jeg.

Irriterer meg enormt at den sportslige ledelsen ikke tar generasjonsskifte seriøst nok. Her presterer de å hente inn en midtstopper som snart blir 33 år gammel for videre å satse på en snart 36 år gammel midtstopper på sentral midtbane. Etter min mening høres dette så bort i natta at det er ikke til å tro. Nå må det begynne å reageres på brakka. Hoftun og Brattbakk burde og skulle ha fått den samme beskjeden som Hansèn og George fikk. Bare enda med tydelig. Vi har ikke bruk for de lengre. Men fordi de har vært i Rosenborg i mange år og gjort en kjempejobb for laget, er ledelsen fullstendig handlingslammet. Når en spiller er passert 32/33 år så skal en erstatter komme som er bedre og kan forsterke laget. Hvis de da tar utfordringen, ja da er det greit og bra. Men da er de desverre tilnærmet utrangert. Alder betyr mye. Bare se hva som har skjedd med Rosenborg nå. Et lass av aldrende spillere som Rosenborg ikke makter å kvitte seg med og ikke klarer/vil erstattes. Dette er elendig av Nordens beste klubb. Nå er det på tide å ta et steg videre slik at man for fornyet dette laget. Det har gått i stampe over lengre tid, og da må det gjøres noe. Men nei. Vi slipper stadig inn flere mål og midtstopperne blir stadig dårligere og dårligere. Men å hente inn skikkelig kvalitetsspillere i forsvar, nei det klarer de ikke.
Back to top
kms
Senior

PostPosted: 19.01.2005 09:48    Post subject: Reply with quote

Stano_11 wrote:

Hoftun og Brattbakk burde og skulle ha fått den samme beskjeden som Hansèn og George fikk. Bare enda med tydelig. Vi har ikke bruk for de lengre. Men fordi de har vært i Rosenborg i mange år og gjort en kjempejobb for laget, er ledelsen fullstendig handlingslammet.

Handlingslammet?

Som mer eller mindre konkurranse til Brattbakk har vi i nyere tid hentet:
- Daniel Braaten
- Torstein Helstad
- Alexander Ødegaard

Som konkurranse til Hoftun har vi nå hentet:
- Mika Koppinen
- Beto (Ja, ja, jeg _vet_ at Beto begynner å dra på årene, men han er på samme alder som Vidar Riseth og spillet hans er det ikke mange som har klaget over.)

SÃ¥ jeg synes egentlig signalene er ganske klare.

Når det er sagt så har vi én stor, diger, soleklar, smertefull mangel og det er en midtbanegeneral. Hoftun på midtbanen kan muligens være greit mot Fredrikstad når det er mange skader i laget, men det er og blir ikke noe annet enn en veldig midlertidig løsning. En stor midtbanespiller burde vært handlet inn til sesongen, men det ser ut som om de sliter med å finne den riktige som også er tilgjengelig.
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 19.01.2005 10:07    Post subject: Reply with quote

Av egen interesse burde kanskje Hoftun takket for seg etter forrige sesong. Hvis han ikke klarer å skjerpe seg risikerer han å bli husket for svakt spill de siste årene i stedet for klassespillet t.o.m. 2003. For det er tull å påstå at Hoftuns nedtur har vart lengre enn et år. Etter cupfinalen i 2003 var alle ute med godordene og mente han så ut til å bli på høyden til han ble 40.
Dessverre har det ikke gått slik, MEN Hoftun var vel den eneste som var på banen i samtlige kamper i fjor. Årsaken til at Hoftun spiller har da i all rettferdighets navn ikke vært klippekort, men at utfordrerne har vært få og dårlige.
Torjus Hansen har selv om han er noen år yngre vært enda mere svak i prestasjonene. Når avgjørelsen om en skulle fortsette måtte tas var vel bare Koppinen klar. Altså en stall med tre midtstoppere + nødløsning Basma tegnet vel ikke for å sparke Hoftun.
Når trenerne nå signaliserer at Hoftun skal PRØVES på midtbanen regner jeg med at dette er et signal om at de vurderer han som reserve som midtstopper og at han kan få sjansen til å bevise i en rolle han gjorde det bra i i Molde, og der RBK har slitt i 2 sesonger med å finne en erstatter for Skammelsrud.

Og for all del. Sjansen er jo også der for at Hoftun retter opp noe av inntrykket fra i fjor og de første kampene i år. Men det er trenernes ansvar å sette han på benken om han ikke presterer, ikke Bratseth og Skutle sitt ansvar å sparke han når han er trenernes førstevalg.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.01.2005 13:45    Post subject: Reply with quote

Hoftun begynner å bli gammelkaill; har fått vondt i ryggen nå:

- Ifølge han selv fikk han trøbbel med ryggen da han bøyde seg ned for å knyte skoene! Han blir liggende ganske så flat i 3 dager før han er i full vigør igjen, skriver Brattbakk på hjemmesida si.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 21.01.2005 18:58    Post subject: Reply with quote

Mini om situasjonen til Erik:

"Dette med Erik synes jeg er litt trist. En av RBKs beste spillere gjennom tidene, og tar du med det han gjør utenfor banen så er han nok den beste Rosenborg har hatt og har.

Hvis vi går 5 år tilbake i tiden, så satt det en annen spiller på RBK med 1 år igjen av kontrakten sin nede på Anfi del Mar. Han bestemte seg og slutte mens han var på topp og ville ikke risikere og avslutte en flott fotballkarriere med å sitte på benken. Ja, det var meg.

Jeg sier ikke at Erik kommer på benken, men med en frisk Vidar Riseth, Miika Koppinen, som Høgmo sa var bedre en både Riseth og Hoftun, og nå i tillegg er Beto på plass igjen i Trondheim. Hvis Erik spiller slik han gjorde på slutten av sesongen og fortsetter med de feilene som ble visst på Gran Canaria, så tror jeg ikke det blir mange minuttene på han i år."

Les mer: Godt nyttår alle sammen!
Back to top
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 21.01.2005 19:51    Post subject: Reply with quote

Det er på en måte litt rart att i Januar så omtaler alle Erik som om han spillte en skikkelig drittsesong og var en av de dårligste spillerne på laget.

Avslutningen på sesongen med avslørte tempo-problemer i internasjonale oppgjør så alle, men det ver jaggu andre ann Erik som slet med hurtigheten også...

Underveis i 2004 sesongen så slapp en inn mange lettkjøpte mål, og mindretallet av disse var fraløpninger der Erik ble avslørt på mangel på hurtughet.

Minst like mange var relativt enkle baller som "datt" ned i feltet der hverken Erik, Vidar eller midtbanespillere i nærheten tok ansvar og klarerte med aggressivitet og beslutning.

Hvorfor er det ingen som syter over Vidar`s prestasjoner ?

Samtidig så har jo alle sportsjournalistene vert totalt blinde med Erik med i toppen på alle spillerbørsene.... ???

En stor del av de unødvendige baklengsmålene i 2004 har INGENTING med Hoftuns manglende hurtighet å gjøre men med den manglende organiseringen, agressiviteten og plasseringsevnen i hele forsvaret og i midtbanen.

Og ansvaret for det bør falle på hver enkelt spiller og trenerene dengang.

Perry inkludert....
Back to top
JonasJHH
Senior

PostPosted: 21.01.2005 20:03    Post subject: Reply with quote

Synes Litjeggen traff spikern på hodet der.
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 22.01.2005 11:05    Post subject: Reply with quote

Litjeggen wrote:
Minst like mange var relativt enkle baller som "datt" ned i feltet der hverken Erik, Vidar eller midtbanespillere i nærheten tok ansvar og klarerte med aggressivitet og beslutning.

Hvorfor er det ingen som syter over Vidar`s prestasjoner ?

Helt enig i dette. Aggressiviteten var helt fraværende i enkelte kamper og det var noe halvhjertet over forsvarsarbeidet gjennom hele sesongen. Og Hoftun blir syndebukk pga høyest alder.
joakleis
Veteran

PostPosted: 22.01.2005 23:39    Post subject: Reply with quote

Erik er nok fullt klar over at han gjorde en ganske elendig sesong i fjor, og virker fast bestemt på å gjennopprette sitt gode navn og rykte, og nå har han også fått konkurranse noe som er veldig bra. Men jeg er redd Eriks kamp for å få en slags egen revansje for fjorårssesongen kan bli særdeles vanskelig. Han er en glimrende spiller når han er i form, men jeg er redd hans tid er forbi. Optimalt sett kanskje han burde gitt fra seg kapteinsbindet, men den eneste sannsynlige som kan få det kapteinsbindet er vel hans stopperkollega Riseth, i og med at det kan bli noe begrenset spilletid på både Brattbakk og Strand kommende sesong. Ihvertfall bør det bli det, om man satser seriøst på å få gjennomført et generasjonsskifte. Ihvertfall deler av det. Det vil nok kreve sitt av de som skal ta over de plassene, men det er på tide at Jan Gunnar får sjansen til å virkelig overbevise i den posisjonen han helst bør ha. Jan Gunnar må slå gjennom nå. Og hva Brattbakk angår, så bør nok dessverre både Øyvind, Daniel og Alex komme før han i køa. På tross av at jeg tror Harald kan gjøre en bedre sesong i år enn i fjor. Straks Harald har scora det målet han mangler, så kan han bøtte inn med mål på vanlig vis. Men igjen, ungguttene må få flere sjanser på den plassen.

Dette innlegget gikk litt lenger enn planlagt var, men målet er å si at Hoftun vet han har vært dårlig, og at han nok vil være bedre i år, men spørsmålet er om han kan gjøre seg fortjent til å spille like mye. Maspalomas-turneringa viste at han har en lang vei igjen å gå.
Benoni Hartvich
Rutinert

PostPosted: 23.01.2005 12:40    Post subject: Reply with quote

Jeg fatter og begriper ikke at en spiller som Erik skal få så mye usaklig kjeft av såkalte supportere. Greit nok, han har spilt bedre sesonger, og saken med Ola ble ikke taklet optimalt, men likevel mener jeg vi bør holde oss for gode til å rakke ned på en av bautaene i RBK-historien.

Fra VGs spillerbørs

2004: 11. plass, snitt 5,19. En RBK-spiller bedre (F. Johnsen)
2003: 4. plass, snitt 5,58. En RBK-spiller bedre (Berg)
2002: 19.plass, snitt 5,08. To RBK-spillere bedre (Berg & Arason)
2001: 1. plass, snitt 5,96.
2000: 10 plass, snitt 5,41. To RBK-spillere bedre (Berg & Arason)
1999: 2. plass, snitt 6,00. Ingen RBK-spillere bedre.
1998: 1. plass, snitt 6,43.
1997: 1. plass, snitt 5,88.
1996: 7. plass, snitt 5,50. To RBK-spillere bedre (Soltvedt & Jamtfall).

Fra Adressas spillerbørs.

2004: 8. plass, snitt 5,42. En RBK- spiller bedre (F. Johnsen)
2003: 1. plass, snitt 6,04.
2002: 10.plass, snitt 5,38. To RBK-spillere bedre (Arason & Strand)
2001. 12.plass, snitt 5,57. En RBK-spiller bedre (Strand).

Fra TV2 Nettavisens spillerbørs

2004: 2. plass, snitt 5,23. Ingen RBK-spiller bedre
2003: 2.plass, snitt 5,67. Ingen RBK-spiller bedre
2002: 12. plass, snitt 5,16. To RBK-spillere bedre (Berg & Arason)
2001. 1. plass, snitt 5,92.

Fra Aftenpostens spillerbørs:

2004: 5. plass, snitt 5,62. Ingen RBK-spiller bedre

Enten vi liker det eller ikke, er dette de mest objektive målene på spilleres prestasjoner. Enkelte vil kanskje hevde at journalistene som vurderer dette er idioter, men dem om det.

Min konklusjon etter å ha sett disse dataene er
1) Hoftun var en av Eliteseriens beste spillere denne sesongen.
2) Hoftun var RBKs nest beste spiller i år. Spillere som i stor grad har unngått kritikk, f.eks Strand og Riseth, presterte dårligere.
3) Hoftun har prestert dårligere enn i år i en tidligere sesong (2002), og da kom han sterkt tilbake sesongen etterpå.
Sist men ikke minst,
4) Hoftun har prestert fantastisk for RBK de siste 11 sesongene. Han fortjener ikke å bli hetset på denne måten av sitt eget lags supportere, som han har gitt så mange gledesstunder, før hans antagligvis siste sesong som aktiv fotballspiller..

Til hans hardeste kritikere hadde det vært fristende å si "utakknemmelige idioter", men det gjør jeg selvfølgelig ikke.... Mad
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 23.01.2005 13:22    Post subject: Reply with quote

Benoni Hartvich wrote:

Min konklusjon etter å ha sett disse dataene er
1) Hoftun var en av Eliteseriens beste spillere denne sesongen.
2) Hoftun var RBKs nest beste spiller i år. Spillere som i stor grad har unngått kritikk, f.eks Strand og Riseth, presterte dårligere.
4) Hoftun har prestert fantastisk for RBK de siste 11 sesongene. Han fortjener ikke å bli hetset på denne måten av sitt eget lags supportere, som han har gitt så mange gledesstunder, før hans antagligvis siste sesong som aktiv fotballspiller..

Til hans hardeste kritikere hadde det vært fristende å si "utakknemmelige idioter", men det gjør jeg selvfølgelig ikke.... Mad

Fatter ikke at det er mulig å komme med noe sånt. Er du blind mann? Ser du ikke RBKs kamper? Det kan jo ikke være mulig at han stadig får på navnet, kan det vel? Riseth hadde absolutt heller ingen stor sesong, men bedre enn Hoftuns. Strand er den eneste faste spilleren som i det hele tatt har vist vilje til å blø for drakta. Derfor hadde han heller INGEN konkurranse i Kjernens "Årets Spiller"!
Hoftun HAR prestert fantastisk. Når han setter seg selv over klubben betyr det ingenting for meg. Nå er han rett og slett en trussel for klubben fordi han (i god RBKtradisjon) får spille på navnet. Fortsetter han å sette seg foran klubben ved å forlenge karrieren, så er det som han er nå han vil bli huska. Og, "saken med Ola ble ikke taklet optimalt"? Du burde for pokker kommet deg opp på Lerkendal den dagen, som jeg var, og sett selv hvordan svinet skøyv fra seg alt som het ansvar, istedet for å se fine redigerte opptak på tv.

Folk som fortsetter å hylle den fyren der kunne jeg vært frista til å kalle naive idioter som tydelig setter enkeltspillere over KLUBBEN!

Men det gjør jeg jo selvfølgelig ikke.......

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb