| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 29.04.2007 19:50 Post subject: |
|
|
| Ja, æsj. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 29.04.2007 19:50 Post subject: |
|
|
| Ciljan pleier å være mye mer involvert, når vi har et sånnt trykk som det her |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 29.04.2007 19:51 Post subject: |
|
|
| TAF wrote: | 2-0 til pause, dette lover bra.
Er det forresten flere enn meg som synes at Brannspillerne ser litt noldus ut med drakter som er et nummer for små? |
Det lover bra ja, men...det er et men her....er ikke 2-0 en meget farlig ledelse mon tro
La oss ikke håpe at Brann får et tidlig reduseringsmål og at de kommer inn i kampen igjen..
Det tåler ikke hjertet mitt nå gitt 
Last edited by SverreBrandhaug on 29.04.2007 19:52; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 29.04.2007 19:52 Post subject: |
|
|
| Tettey gjør mye "usynlig" grovarbeid. Ser ingen grunn til å gjøre bytter i midtbaneleddet etter denne omgangen. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
|
|
| Sapara er verdt gull og diamanter for RBK!! Strand har ikke noe som sentral midtbane å gjøre men dessverre så sier vel Tørum at han gjorde en god jobb i og med at RBK nok vinner kampen, men noen særdeles grusomme balltap og en del dårlige pasninger kan ikke engang Tørum unngå å se???? Vel håper på en enda bedre 2. omgang, selv om 1. ikke har vært så aller verst så er det forstatt mye som kan forbedres. |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
|
|
Tror nok joko er så innbarka i Tettyhatet sitt at selv om Tetty scorer 5 mål i 2. omgang så vil han heller ha inn Skjelbred.
Tetty har jobba hardt defensivt og gjort noen gode løp. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
|
|
Enig med joko, tettey har ikke vært god idag. Det virker som han spiller mye bedre når han kommer innpå, og er sur fordi han ikke får spille! Strand sliter også veldig sentralt synes jeg. Brann spillerne presser han til å gjøre feil.
Last edited by RbkUrge on 29.04.2007 19:53; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
|
|
Det var likefullt et heller tynt grunnlag for å gjøre et bytte mtp hvordan vi fører kampen, joko. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
|
|
Oh Ah Sapara!
Synes vi virker veldig solide til nå. Mangler det lille siste foran mål, men så lenge vi har Sapara så går det bra...
Strand har vært bedre enn forventet sålangt. Mange gode passninger offensivt. Litt bekymringsverdige balltap bakover, men.
Satser på en like morro 2. omgang nå!  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
|
|
Ingen vits å endre på laget forløpig. Fy faen så digg!!!!  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 29.04.2007 19:53 Post subject: |
|
|
| SverreBrandhaug wrote: | Det lover bra ja, men...det er et men her....er ikke 2-0 en meget farlig ledelse mon tro |
Joda, 2-0 er en farlig ledelse, men alle ledelser er farlige. Uansett er det enda farligere å ligge under.  |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 29.04.2007 19:54 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Det var likefullt et heller tynt grunnlag for å gjøre et bytte mtp hvordan vi fører kampen, joko. |
Kan vel være enig i at det kan være unødvendig å gjøre bytter nå som ting fungerer totalsett. Men står fast ved at Tettey har vært lite involvert. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
|
|
God første omgang, liker veldigt godt det høje presset vi ligger på Brann. Før kampen var det mye snak om at Brann skulle true bakrom, men det er vel Traore og Braaten som har truet det indtil videre.
Forhåbentligvis falder vi ikke i søvn for Brann er nok mye bedre efter pause. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
|
|
| Mika Koppinnen har en av sine bedre dager i midtforsvaret! Og Sapara... Vel jeg lar resultatet tale for seg. Enorm! |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
|
|
Jeg elsker mannen i signaturen min!
Selv om det var middelmådig keeperspill av Opdal.
Tettey har vært helt ok.. Stoor ikke så bra, men fint at han fortsatt får spille. Har troa på at han kommer til å spille seg inn.
Irriterte meg lenge over at Dorsin gjorde det så jævla dårlig jævla lenge før, men se hvor godt han spiller nå!
Sapara! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 29.04.2007 19:55 Post subject: |
|
|
Overraskende bra kontroll defensivt i dag. Brann er tannløse i stort sett alle ledd, og Opdal blir eid av en kortvokst slovak. Jeg føler vi har grei kontroll nå, og må fortsette å stå høyt, så kan det bli tidenes bakfyll for Solli & Co i morra.
Det deiligste uansett er å høre på Alsaker, som blir mer og mer Brann-kritisk og mindre og mindre ivrig i kommentarene sine. Han bør vel kanskje også byttes ut i pausen?
I kveld regner jeg med å svinge flaska, folkens! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Havremunken Junior
|
Posted: 29.04.2007 19:55 Post subject: |
|
|
Nå må vel Brann prøve seg fremover... Så da kan vi la Braaten tråkke dem istykker en stund til på vingene, og så hiver vi innpå Konan som sikter litt lavere og får et par tverrlegger-og-inn.  _________________
Bli Sloth-betatester - http://zoopsia.org/sloth |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

|
Posted: 29.04.2007 19:58 Post subject: |
|
|
Mistenker nok at Konan får prøve seg i denne kampen. Det kan bli spennende å se hva han kan utrette i uthvilt tilstand mot slitne Brannforsvarere mot slutten, i så fall.  |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 29.04.2007 19:59 Post subject: |
|
|
| TAF wrote: | | SverreBrandhaug wrote: | Det lover bra ja, men...det er et men her....er ikke 2-0 en meget farlig ledelse mon tro |
Joda, 2-0 er en farlig ledelse, men alle ledelser er farlige. Uansett er det enda farligere å ligge under.  |
He he, ja når jeg tenker meg om så har du helt rett 
Last edited by SverreBrandhaug on 29.04.2007 20:00; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 29.04.2007 19:59 Post subject: |
|
|
2-0 til pause er såklart godt å ha med seg. Flotte scoringer, og vi er ihvertfall mye bedre enn Brann de første 45 minuttene her. Men fortsatt så er det en del jeg savner ved dette laget, og som gjør at jeg ikke tar noenting for gitt selv om vi er 2 mål foran til pause på Lerkendal.
1. Strand sentralt er skummelt når han presses (som mange har påpekt allerede). Jeg synes også at de andre spillerne har hatt en lei tendens til å sette Strand i for mange leie situasjoner. Vi mister ballen ofte når Strand er trengt sentralt.
2. Selv om vi har skapt en del sjangser så savner jeg fortsatt en del ved angrepsspillet våres. Jeg savner den rå gjennombruddskraften, og det hurtige pasningsspillet som ved hjelp av dobling på kant så ofte har vært en viktig ingrediens i vårt offensove spill. Kanskje det kommer etterhvert, og kanskje jeg må huske på at det fortsatt er april og vi møter laget som frem til nå kanskjeble sett på som det sterkeste pr.dags dato. Så mulig jeg stiller for store krav...
3. Forsvaret våres må jeg si at jeg ikke stoler helt på. Ikke at man har gjort seg bort så kraftig i denne omgangen, men så har heller ikke brann vist seg mye villig til å skape noe. Så blir veldig tøvete å kritisere kun på bakgrunn av en følelse, men jeg må si at det er en del bak der for tida som gjør meg redd hver gang vi får et angrep mot oss...
Håper vi unngår tidlig baklengs imot nå. Kontringssjangser vil det sannsynligvis bli plenty av om brann bestemmer seg for å være mer offensive, noe de jo bør... huff, husker med gru ved leda 2-0 over brann på lerkendal i en seriekamp på slutten av 90-tallet og tapte 3-2...Burde ikke nevnt det. Kom igjen rosenborg  |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 29.04.2007 20:01 Post subject: |
|
|
| Hvis det er noen som bør byttes ut er det vel Steffen. Han har vært rimelig tafatt , så jeg synes Kone bør få sjansen tidlig i 2. omgang |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 29.04.2007 20:02 Post subject: |
|
|
Dæven, Åsmund, din wannabe-journalist, her holder vi det kort og konsist, så kommer du med rene avhandlingen så man må konsentrere livet av seg for å komme gjennom det!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 29.04.2007 20:03 Post subject: |
|
|
Og når vi nå var inne på temaet usynlig, hvem pokkern er vår andre midtstopper i dag? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

|
|
|
| Mtp Strand sentralt, så synes jeg egentlig at angrepsspillet vårt fløt best når vi spilte oss frem på kantene; spesielt Sapara fungerte fint som en offensiv ballfordeler på fremre høyre del av banen. Håper den tendensen fortsetter i 2. omgang. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
|
|
Enig, KONE  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |