|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Stabæk <3 Junior
|
Posted: 16.04.2007 19:11 Post subject: |
|
|
megafon!!!! hahaha fy faen så stusselig... _________________ $$
Stabæk banker alle bønda,
alle bønda på vår jord
Rød og gul og hvit og svart,
hockeysveis og trønderbart
Stabæk banker alle bønda på vår jord |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 16.04.2007 22:20 Post subject: |
|
|
All ære for at vi klarte å snu dette. Det viser god moral i laget. Dette lover godt!!!
MEN:
1. Hvorfor ikke satse på hurtigheten og teknikken til Nordvik sammen med Koppinen. Duoen Kvarme Koppinen er livsfarlig da begge er temposvake og har dårlig teknikk. De utfyller hverandre meget dårlig. Litt bekymringsfullt at trenerne ikke ser at Kvarme har gått ut på dato. Koppinen er god nok, men må ha den rette stopperen sammen med seg.
2. Vi får bra offensiv kraft av begge vingene våre, men de har mye å hente på det defensive arbeidet.
3. Jeg ser allerede nå at RBK gjør en stor tabbe i å vente med å hente en ny stopper. Vi vil tape poeng på dette. Tenk dere hva som hadde skjedd hvis det hadde vært Liverpool istedenfor Tromsø, da hadde vi tapt med 6-7mål minst!!!
4. Roar Strand må for all del ikke spille sentral midtbane. Vi er totalt avhengig av Riseth og Basma. Spiller vi uten disse i CL kan det bli rekord i antall mål insluppet.
Konklusjonen er at vi kunne ha vunnet 4-0. Det var 3unødvendige mål. Dette kommer av temposvake midtstoppere, uvant rolle for Strand og svak defensiv jobbing fra vingene. Det som bekymrer meg er at RBK slipper alltid inn mål etter en god periode og de må alltid jobbe for å få 1-1. Dette tapper mye krefter. |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 17.04.2007 00:08 Post subject: |
|
|
Jeg så kampen mellom Rosenborg og Tromsø på TV2 Zebra og jeg greide ikke gå fra TV'en. Begge lag spilte godt, og selv dommeren gjorde en god innsats! Konan skaper mye og viser til tider rå teknikk (bør absolutt brukes på kanten), Traore har et lass med potensiale, og Iversen gjør det han skal - han scorer mål, og er en matchvinner ulikt noe annet i norsk fotball. Roar Strand er en go'gutt, han er god i fotball, og bare å ha han utpå der er viktig for laget. Skjelbred er i mine øyne FORSATT Norges største fotballtalent og Marek Sapara (banens beste i mine øyne) har klassekvaliteter, og kunne godt gått rett inn i førsteelleveren til en relativt stor klubb i Europa. Stoor var helt ok, men viser at han har hurtighet og teknikk. Stoor er Rosenborgs beste høyreback på mange år!! Hva Dorsin angår, er jeg ikke helt fan av han, men han TØR, og det belønnes han med enkelte ganger. Helt ok.
Hva stopperparet angår må jeg si meg helt enig med Senador. Utrooolig lite tempo på disse spillerne. Kvarme bør ikke spille ÉN kamp til, ikke fordi han er så forferdelig dårlig, men fordi han er så gruelig treg. Nordvik er ung, og en Nordvik med rutine = en god midtstopper, så vær så snill - bruk denne! Vi bør uansett anskaffe oss en ny midtstopper, men tanke på at ingen av stopperne våre er spesielt dugelige.
Jeg lar det bli med det. Takk. _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.04.2007 10:49 Post subject: |
|
|
Jeg har vært utenlands og fikk ikke sett kampen. Har noen lagt ut kampen en plass eller må jeg betale TV2? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.