English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Tromsø
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Stabæk <3
Junior

PostPosted: 16.04.2007 19:11    Post subject: Reply with quote

megafon!!!! hahaha fy faen så stusselig...
Rød og gul og hvit og svart,
hockeysveis og trønderbart
Stabæk banker alle bønda på vår jord
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
senador
Legende

PostPosted: 16.04.2007 22:20    Post subject: Reply with quote

All ære for at vi klarte å snu dette. Det viser god moral i laget. Dette lover godt!!!

MEN:

1. Hvorfor ikke satse på hurtigheten og teknikken til Nordvik sammen med Koppinen. Duoen Kvarme Koppinen er livsfarlig da begge er temposvake og har dårlig teknikk. De utfyller hverandre meget dårlig. Litt bekymringsfullt at trenerne ikke ser at Kvarme har gått ut på dato. Koppinen er god nok, men må ha den rette stopperen sammen med seg.
2. Vi får bra offensiv kraft av begge vingene våre, men de har mye å hente på det defensive arbeidet.
3. Jeg ser allerede nå at RBK gjør en stor tabbe i å vente med å hente en ny stopper. Vi vil tape poeng på dette. Tenk dere hva som hadde skjedd hvis det hadde vært Liverpool istedenfor Tromsø, da hadde vi tapt med 6-7mål minst!!!
4. Roar Strand må for all del ikke spille sentral midtbane. Vi er totalt avhengig av Riseth og Basma. Spiller vi uten disse i CL kan det bli rekord i antall mål insluppet.

Konklusjonen er at vi kunne ha vunnet 4-0. Det var 3unødvendige mål. Dette kommer av temposvake midtstoppere, uvant rolle for Strand og svak defensiv jobbing fra vingene. Det som bekymrer meg er at RBK slipper alltid inn mål etter en god periode og de må alltid jobbe for å få 1-1. Dette tapper mye krefter.
Back to top
View user's profile Send private message
tobias_1989
Proff

PostPosted: 17.04.2007 00:08    Post subject: Reply with quote

Jeg så kampen mellom Rosenborg og Tromsø på TV2 Zebra og jeg greide ikke gå fra TV'en. Begge lag spilte godt, og selv dommeren gjorde en god innsats! Konan skaper mye og viser til tider rå teknikk (bør absolutt brukes på kanten), Traore har et lass med potensiale, og Iversen gjør det han skal - han scorer mål, og er en matchvinner ulikt noe annet i norsk fotball. Roar Strand er en go'gutt, han er god i fotball, og bare å ha han utpå der er viktig for laget. Skjelbred er i mine øyne FORSATT Norges største fotballtalent og Marek Sapara (banens beste i mine øyne) har klassekvaliteter, og kunne godt gått rett inn i førsteelleveren til en relativt stor klubb i Europa. Stoor var helt ok, men viser at han har hurtighet og teknikk. Stoor er Rosenborgs beste høyreback på mange år!! Hva Dorsin angår, er jeg ikke helt fan av han, men han TØR, og det belønnes han med enkelte ganger. Helt ok.

Hva stopperparet angår må jeg si meg helt enig med Senador. Utrooolig lite tempo på disse spillerne. Kvarme bør ikke spille ÉN kamp til, ikke fordi han er så forferdelig dårlig, men fordi han er så gruelig treg. Nordvik er ung, og en Nordvik med rutine = en god midtstopper, så vær så snill - bruk denne! Vi bør uansett anskaffe oss en ny midtstopper, men tanke på at ingen av stopperne våre er spesielt dugelige.

Jeg lar det bli med det. Takk.
Henri
Legende

PostPosted: 17.04.2007 10:49    Post subject: Reply with quote

Jeg har vært utenlands og fikk ikke sett kampen. Har noen lagt ut kampen en plass eller må jeg betale TV2?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 17.04.2007 10:51    Post subject: Reply with quote

Videofiler
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17
Page 17 of 17

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb