| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 13.09.2026 01:31 Post subject: |
|
|
| Ja. Problemet med Sahsah har vært de langvarige skadene. Talent har han. |
|
| Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 13.09.2026 09:08 Post subject: |
|
|
Gledelig å se at han endelig er skadefri
Talentet har det aldri vært noe tvil om _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.09.2026 16:33 Post subject: |
|
|
Alexandersson:
- Han var tent og scoret gode mål. Han trener godt og har fått med seg den måten som vi ønsker å spille fotball på. Jeg syns stadig vekk at han har mer i seg. Jeg ønsket å bruke ham i 90 minutter for å få på plass det siste i forbindelse med det fysiske, men han var veldig sliten og involvert i et av målene deres med dårlig returløp.
- Jeg kunne sagtens ha tatt ham ut før, men jeg valgte ikke å gjøre det. Fordi den eneste måten å få ham tettere på 90 minutter er å få ham til løpe gjennom det. Det var det samme med Adrian Pereira. Så jeg gikk litt på kompromiss for å få folk over det hinderet. Det lyktes med Adrian, og jeg gikk så langt som jeg kunne med Noah.
Les mer: - Det var surrealistisk |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 22.09.2026 23:19 Post subject: |
|
|
https://x.com/PER90s/stat...1373198438
Er med på Danmarks U21 lag seriepausen. Får bare håpe han ikke kommer hjem skadet igjen. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.09.2026 22:14 Post subject: |
|
|
Oi! Hadde ikke fått med meg.
Etteruttatt på mandag. Blir i så fall debut på U21-landslaget. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.09.2026 12:57 Post subject: |
|
|
Rosenborg har siden deres trænerskifte denne sommer, hvor de udpegede Freyr Alexandersson og Jonathan Hartmann til at redde klubben fra nedrykning, været stødt stigende i tabellen.
Særligt de tre kendinge fra den danske Superliga, Mads Bomholt, Amin Chiakha og Noah Sahsah, har i den periode været rigtig godt spillende.
– Det er selvfølgelig godt, vi er begyndt at præstere alle sammen på et fornuftigt niveau, det er selvfølgelig bare dejligt at være en del af. Jeg er glad på begges vegne for, at de spiller godt, det fortjener de, siger Noah Sahsah til Tipsbladet.
Læs mere: I dialog før FCK-salg: ‘Det kan jeg ikke løbe fra’ |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 28.09.2026 21:43 Post subject: |
|
|
Ros for U21-debuten.
Knudsen roser Sahsah efter debut: Dejligt at se ham tilbage
| Quote: | | .- Jeg synes, Noah leverede en rigtig fin indsats i dag. Det er enormt glædeligt at se ham tilbage på landsholdene efter et rigtig langt skadesforløb. Så det gør mig rigtig glad at se, at han er kommet så flot tilbage. |
|
|
| Back to top |
|
 |
|