| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Sandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
| Witry |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mampassi |
|
0% |
[ 0 ] |
| Volden |
|
0% |
[ 0 ] |
| Dahl |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bomholt |
|
7% |
[ 1 ] |
| Slørdal |
|
57% |
[ 8 ] |
| Sahsah |
|
7% |
[ 1 ] |
| Mortensen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Soboczynski |
|
0% |
[ 0 ] |
| Reitan-Sunde |
|
7% |
[ 1 ] |
| Hald-Hernes |
|
0% |
[ 0 ] |
| Hedman |
|
0% |
[ 0 ] |
| Borgersen |
|
7% |
[ 1 ] |
| E. Ceide |
|
14% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 14 |
|
| Author |
Message |
EGA Veteran
|
Posted: 23.08.2026 09:15 Post subject: |
|
|
Fint referat.
Artig med Borgersen.
Hvordan var vår nye stopper og den unge spissen? |
|
| Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 23.08.2026 14:01 Post subject: |
|
|
MÃ¥ legge inn et lite forbehold, for selv om det teknisk sett var plass til 2700, er ikke Hallset kunstgress dimensjonert for dette. Publikumsrekord? Det betyr at det var begrenset sikt fra der vi sto.
Men ok, vår nye stopper fikk ganske enkle arbeidsforhold i åpent spill, da vi stort sett etablerte solid overtall i bakerste ledd. På dødball for og i mot var det tydelig å se at han har hodestyrke. National fikk noen dødballer opp i banen som ble veldig godt slått (kanskje vi burde dra på cornertrening der?), og han tok for seg i de duellene. I motsatt ende av banen hadde han nesten fortjent mål - flere gode hodestøt.
Spissen med alle konsonantene (speaker hadde øvd seg på forhånd, så han fikk stokket seg) imponerte meg først og fremst med fysikken, som er meget solid for en 19-åring(?). Må ellers innrømme at jeg fulgte ikke så godt med på ham. |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 24.08.2026 12:40 Post subject: |
|
|
| Litt av noen karakterer på Børsen hos Nidaros. Skulle nesten tro det var Milan man spilte mot. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.08.2026 20:25 Post subject: |
|
|
kan du gjenngi børsen for oss som ikke har +? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 24.08.2026 21:34 Post subject: |
|
|
| nieuwlaat wrote: | | Litt av noen karakterer på Børsen hos Nidaros. Skulle nesten tro det var Milan man spilte mot. |
Børsen må jo nesten basere seg på motstanden man spiller mot også. Spiller man en feilfri kamp så fortjener man en bra karakter uansett liksom.
Og det er jo hele poenget med en børs også, den skal vurdere prestasjonene i akkurat den kampen.
Så krever det selvsagt noe mer å få en 10er mot National enn mot Real Madrid om du skjønner, men på generell basis så bør ikke det at National er motstander tilsi at 6 er normen automatisk så lenge prestasjonen er god nok til 7er, 8er eller 9er.
10er bør vel reserveres til slike prestasjoner som f.eks. Holm mot Rennebu eller hva det var når han scoret typ 6 mål. Man trenger ikke vanne ut 10er unødvendig, den skal være vanskelig og kreve noe ekstraordinært for å få.
Så tar jeg ikke nødvendigvis børsen til Nidaros i forsvar her, jeg har ikke sett den. Så dette er mer generelt. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 24.08.2026 21:39 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: | | kan du gjenngi børsen for oss som ikke har +? |
Et utvalg 6ere og 7ere med Slørdal på 8 som banens beste. |
|