|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
IDKFA Junior
|
Posted: 20.08.2026 14:09 Post subject: Rosenborg 2027 |
|
|
Kontraktslengde til spillerne
2027:
Iver Fossum
Dino Islamovic
Adrian Pereira
Rasmus Sandberg
Ole Selnæs
Elias Slørdal
Jonas Svensson
Jeg kom til å tenke på andres kontrakter da jeg så saken om Ceide. Alle fornyelsene her vil nok ordne seg, om man vil, men Pereira er jeg redd det kan bli problemer med om vi ikke er tidlig på ballen. Egentlig allerede nå, før han begynner å få tanker om at han kan gå gratis til utlandet eller til og med til et Glimt i CL. Han er fortsatt i sin beste alder neste år. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 20.08.2026 15:17 Post subject: |
|
|
+ Fossum, Pereira, Selnæs, Svensson, Sandberg
? Slørdal?
- Dino
Dino må erstattes med noe ungt og spennende, Chiakha forsvinner jo også garantert.
De andre er helt nødvendige fornyelser av sportslige årsaker, minus Sandberg. Men Sandberg er en sånn perfekt andrekeeper. Trives sikkert ekstremt godt i Rosenborg, får en grei lønn, og aksepterer å være andrekeeper. Er en flott figur både inn i gruppa, men også som en fin fyr som representerer Rosenborg.
Pereira som blir satset på fast her og trives ser jeg ikke helt forsvinner, men man vet jo aldri. Det kan jo være han tilbys en skikkelig lønnspakke et annet sted.
Glimt tror jeg ikke. Bjørkan er populær hos KK og Mättaa er solid backup. Så er ganske fullt på venstrebacken hos de. Så er jo nr 2 der egentlig ving, så kan være han blir flyttet frem og at det da blir en plass, men virker å ha fått en ny rolle. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |