| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
v_olden Veteran
Joined: 10 Jul 2007 Posts: 2947
|
Posted: 01.06.2026 12:27 Post subject: |
|
|
| JBH wrote: | | Dino virket veldig begrenset i jublingen når han scoret |
Akkurat dét gjør han vel hver gang. Sprudler ikke spilleglede, nei. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

Joined: 06 Sep 2002 Posts: 63049 Location: Trondhjem
|
Posted: 01.06.2026 21:34 Post subject: |
|
|
| Syns derfor at Adressa-saken er noe oppkonstruert. Islamovic virket overrasket over spørsmålet om han er på vei bort. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
Joined: 09 Aug 2003 Posts: 1260 Location: Trondheim
|
Posted: 02.06.2026 12:43 Post subject: |
|
|
Det Dino har levert i år har vært under enhver kritikk. Når han har kommet inn sent i kamper så kunne man håpa at en stor sterk spiss hadde vunnet noen hodedueller og jobbet fandenivolsk når han har mer krefter enn de som har spilt hele kampen.
Men han har tapt dueller, kommet til få sjanser og bare surret. |
|
| Back to top |
|
 |
otters Rutinert
Joined: 27 Aug 2010 Posts: 745 Location: romerike
|
Posted: 19.06.2026 17:10 Post subject: |
|
|
Har vist kommet inn et bud ifra tyrkisk fotball på han. Selg! _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
Joined: 26 Jun 2019 Posts: 829
|
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

Joined: 12 Apr 2008 Posts: 14838 Location: Namsos
|
Posted: 19.06.2026 18:01 Post subject: |
|
|
Adressa skriver ikke mye annet enn bud fra Tyrkisk klubb.
Overgangsvinduet åpner allerede 21 juni.
Bare å selge. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
Joined: 26 Mar 2022 Posts: 566
|
Posted: 19.06.2026 18:15 Post subject: |
|
|
| Tyrkia ja,da må vi vel betale for vårt eget salg. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
Joined: 04 Sep 2008 Posts: 10900
|
Posted: 19.06.2026 18:15 Post subject: |
|
|
Han vil nok gjøre det bra i Tyrkia.
Håper både klubben og spilleren aksepterer tilbudene og skjønner jo at han velger å forlate oss.
Måtte lykken stå oss alle bi.  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
Joined: 16 Jul 2013 Posts: 3319
|
Posted: 19.06.2026 18:21 Post subject: |
|
|
Vi takker nei til et tullebeløp og så banker Dino inn 15 mål resten av sesongen.
Neida. Joda.
Dino hadde jo gode tall ifjor, litt mer trått i år, og fyren er 32, med kontrakt ut neste år, så spørs hvor mye penger det er å hente her?
Og hvem skal vi eventuelt erstatte han med. Hvis vi satser på Chiaka så er han en perfekt sånn backupspiller som kan slenges på når vi trenger å trykke på med duell i boks. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

Joined: 18 Feb 2008 Posts: 7131
|
Posted: 19.06.2026 19:14 Post subject: |
|
|
Sånn som ståa er nå kan vi egentlig selge Dino og bruke Chiakha og hente hjem Holte som ikke får spille i Norrby (vet han har MANGE steg å ta.) Så får vi bytte etter hvordan kampforløpet er, Kanskje Duris kan spille litt spiss, kanskje kan vi få brukt Holte litt og eller vi kan få lånt inn et alternativ mens vi ser imot neste sesong. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
Joined: 09 Jun 2006 Posts: 2344
|
Posted: 19.06.2026 19:31 Post subject: |
|
|
| Dette evnt salget vil gi en pekepinn på hvor god Alfred er på og forhandle et salg. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
Joined: 16 Jul 2013 Posts: 3319
|
Posted: 19.06.2026 20:03 Post subject: |
|
|
Og ikke minst hva som hentes inn. Vi kan jo ikke avslutte sesongen med en lånespiller på topp, en ving som backup og eventuelt en junior.
Selv om jeg har litt troa på Duris på topp som moomoo. Men en spiss som ikke engang får spille på et bunnlag i Sverige tror jeg trenger noe tid i Ranheim eller lignende.
(Så ser jeg at han fikk såvidt spille utover innhopp i Hødd også, så det er jo mange, maaaange steg å ta før han blir aktuell som en bidragsyter i RBK). Kanskje sende han til Stjørdals-blink eller Trygg/Lade i 2. div. Som virker å være nivået han trenger å spille seg inn på og få banket inn litt mål og spilt på seg litt selvtillit. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4132 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 19.06.2026 20:31 Post subject: |
|
|
Vil tro ny trener leter etter riktige spisstyper allerede.
Det må jo være en forutsetning.
Må si jeg var litt negativ til Freyr men skal innrømme at det er kanskje et røverkjøp etter å ha oppdatert meg litt.
Men regner og håper ikke dino passer inn i mulig spillestil.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

Joined: 10 Sep 2002 Posts: 15270 Location: Askim
|
Posted: 20.06.2026 00:02 Post subject: |
|
|
Would hate to lose our best man, we need minimum EUR 10M for him! _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
Joined: 13 Jun 2011 Posts: 2520
|
Posted: 20.06.2026 10:10 Post subject: |
|
|
| siggen1 wrote: | | Tyrkia ja,da må vi vel betale for vårt eget salg. |
Hørt om bankgaranti? |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

Joined: 18 Feb 2008 Posts: 7131
|
Posted: 20.06.2026 10:26 Post subject: |
|
|
| machiavelli wrote: | Og ikke minst hva som hentes inn. Vi kan jo ikke avslutte sesongen med en lånespiller på topp, en ving som backup og eventuelt en junior.
Selv om jeg har litt troa på Duris på topp som moomoo. Men en spiss som ikke engang får spille på et bunnlag i Sverige tror jeg trenger noe tid i Ranheim eller lignende.
(Så ser jeg at han fikk såvidt spille utover innhopp i Hødd også, så det er jo mange, maaaange steg å ta før han blir aktuell som en bidragsyter i RBK). Kanskje sende han til Stjørdals-blink eller Trygg/Lade i 2. div. Som virker å være nivået han trenger å spille seg inn på og få banket inn litt mål og spilt på seg litt selvtillit. |
Jeg er 100% Enig. Men sitter han på Benken i Norrby kan han like gjerne sitte på benken her og bidra på trening og kanskje få 10-15min ved behov om krise. evt kan vi hente opp en av RBK2 spissene.
Jeg håper Dino blir solgt og at klubben har en plan så vi iallefall har to spisser tilgjengelige. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
Joined: 26 Mar 2022 Posts: 566
|
Posted: 20.06.2026 11:16 Post subject: |
|
|
| Hate to see him go,Our best player |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

Joined: 18 Feb 2008 Posts: 7131
|
Posted: 21.06.2026 13:49 Post subject: |
|
|
Im so sad to see our top goalscorer get sold yet again The Board does not know how to run a football club.
IF the rumors are true that they are considering selling for 2m Euro its criminal and we need to elect new board members ASAP!
Were are we going to find a striker of that quality for 2m euro?
It's going to cost us atleast 8m to replace him
GG _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
Joined: 16 Jul 2013 Posts: 3319
|
Posted: 21.06.2026 16:28 Post subject: |
|
|
| Bu çok kötü. Kendisi çok iyi bir forvet oyuncusu. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
Joined: 18 Sep 2009 Posts: 7388 Location: Heaven
|
Posted: 21.06.2026 21:18 Post subject: |
|
|
Nok et bevis på forferdelige styringen i klubben.
Skulle aldri vært hentet.
Det som er farlig for en klubb er folk som har makt i klubbens som har null kunnskap. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
Joined: 16 Jul 2013 Posts: 3319
|
Posted: 21.06.2026 21:25 Post subject: |
|
|
Billig. Scoret 14 mål ifjor. 3 assists.
Akkurat den type spiller man henter på billigsalg når klubben er konk.
Emil Ceide som er "starboy" endte på 5 mål og 8 assists. Rett og slett mer målpoeng på Dino enn på stjernevingen vår. Og han brukte vi vel 20 mill på, mens Dino kom for under millionen. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
Joined: 26 Jun 2019 Posts: 829
|
Posted: 22.06.2026 18:06 Post subject: |
|
|
| Har han vært på trening etter ryktene startet? |
|
| Back to top |
|
 |
JBH Proff
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 281 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 22.06.2026 20:01 Post subject: |
|
|
Hvis Dino forlater RBK til fordel for Tyrkisk fotball, sørg i hvertfall for å få penga inn på konto før boardingkortet blir utskrevet. Tyrkiske klubber er nortorisk dårlige til å gjøre opp for seg. _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
| Back to top |
|
 |
DarthJohansen Proff
Joined: 02 Feb 2015 Posts: 481
|
Posted: 22.06.2026 21:03 Post subject: |
|
|
| Om de overtar lønna hans er det i utgangspunktet godt nok betalt. Om de så skulle love å betale for han og faktisk gjør opp er det bare en bonus. |
|
| Back to top |
|
 |
|