English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Dino Islamovic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 54, 55, 56
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
v_olden
Veteran


Joined: 10 Jul 2007
Posts: 2947

PostPosted: 01.06.2026 12:27    Post subject: Reply with quote

JBH wrote:
Dino virket veldig begrenset i jublingen når han scoret

Akkurat dét gjør han vel hver gang. Sprudler ikke spilleglede, nei.
_________________
Medlem nr. 2201

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 63049
Location: Trondhjem

PostPosted: 01.06.2026 21:34    Post subject: Reply with quote

Syns derfor at Adressa-saken er noe oppkonstruert. Islamovic virket overrasket over spørsmålet om han er på vei bort.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1260
Location: Trondheim

PostPosted: 02.06.2026 12:43    Post subject: Reply with quote

Det Dino har levert i år har vært under enhver kritikk. Når han har kommet inn sent i kamper så kunne man håpa at en stor sterk spiss hadde vunnet noen hodedueller og jobbet fandenivolsk når han har mer krefter enn de som har spilt hele kampen.

Men han har tapt dueller, kommet til få sjanser og bare surret.
Back to top
View user's profile Send private message
otters
Rutinert


Joined: 27 Aug 2010
Posts: 745
Location: romerike

PostPosted: 19.06.2026 17:10    Post subject: Reply with quote

Har vist kommet inn et bud ifra tyrkisk fotball på han. Selg!
_________________
vi banker Alltid LSK
Back to top
View user's profile Send private message
Pettergomes
Rutinert


Joined: 26 Jun 2019
Posts: 829

PostPosted: 19.06.2026 17:47    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/sp...bk-spissen
Back to top
View user's profile Send private message
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 14838
Location: Namsos

PostPosted: 19.06.2026 18:01    Post subject: Reply with quote

Adressa skriver ikke mye annet enn bud fra Tyrkisk klubb.

Overgangsvinduet åpner allerede 21 juni.

Bare å selge.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
siggen1
Rutinert


Joined: 26 Mar 2022
Posts: 566

PostPosted: 19.06.2026 18:15    Post subject: Reply with quote

Tyrkia ja,da må vi vel betale for vårt eget salg.
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10900

PostPosted: 19.06.2026 18:15    Post subject: Reply with quote

Han vil nok gjøre det bra i Tyrkia.
Håper både klubben og spilleren aksepterer tilbudene og skjønner jo at han velger å forlate oss.
Måtte lykken stå oss alle bi. RBK
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 3319

PostPosted: 19.06.2026 18:21    Post subject: Reply with quote

Vi takker nei til et tullebeløp og så banker Dino inn 15 mål resten av sesongen.

Neida. Joda.

Dino hadde jo gode tall ifjor, litt mer trått i år, og fyren er 32, med kontrakt ut neste år, så spørs hvor mye penger det er å hente her?

Og hvem skal vi eventuelt erstatte han med. Hvis vi satser på Chiaka så er han en perfekt sånn backupspiller som kan slenges på når vi trenger å trykke på med duell i boks.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 7131

PostPosted: 19.06.2026 19:14    Post subject: Reply with quote

Sånn som ståa er nå kan vi egentlig selge Dino og bruke Chiakha og hente hjem Holte som ikke får spille i Norrby (vet han har MANGE steg å ta.) Så får vi bytte etter hvordan kampforløpet er, Kanskje Duris kan spille litt spiss, kanskje kan vi få brukt Holte litt og eller vi kan få lånt inn et alternativ mens vi ser imot neste sesong.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Emilie wrote:
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 2344

PostPosted: 19.06.2026 19:31    Post subject: Reply with quote

Dette evnt salget vil gi en pekepinn på hvor god Alfred er på og forhandle et salg.
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 3319

PostPosted: 19.06.2026 20:03    Post subject: Reply with quote

Og ikke minst hva som hentes inn. Vi kan jo ikke avslutte sesongen med en lånespiller på topp, en ving som backup og eventuelt en junior.

Selv om jeg har litt troa på Duris på topp som moomoo. Men en spiss som ikke engang får spille på et bunnlag i Sverige tror jeg trenger noe tid i Ranheim eller lignende.

(Så ser jeg at han fikk såvidt spille utover innhopp i Hødd også, så det er jo mange, maaaange steg å ta før han blir aktuell som en bidragsyter i RBK). Kanskje sende han til Stjørdals-blink eller Trygg/Lade i 2. div. Som virker å være nivået han trenger å spille seg inn på og få banket inn litt mål og spilt på seg litt selvtillit.
Back to top
View user's profile Send private message
Cyrilp
Veteran


Joined: 03 Aug 2008
Posts: 4132
Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 19.06.2026 20:31    Post subject: Reply with quote

Vil tro ny trener leter etter riktige spisstyper allerede.
Det må jo være en forutsetning.
Må si jeg var litt negativ til Freyr men skal innrømme at det er kanskje et røverkjøp etter å ha oppdatert meg litt.
Men regner og håper ikke dino passer inn i mulig spillestil. Very Happy
_________________
Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15270
Location: Askim

PostPosted: 20.06.2026 00:02    Post subject: Reply with quote

Would hate to lose our best man, we need minimum EUR 10M for him!
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2520

PostPosted: 20.06.2026 10:10    Post subject: Reply with quote

siggen1 wrote:
Tyrkia ja,da må vi vel betale for vårt eget salg.


Hørt om bankgaranti?
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 7131

PostPosted: 20.06.2026 10:26    Post subject: Reply with quote

machiavelli wrote:
Og ikke minst hva som hentes inn. Vi kan jo ikke avslutte sesongen med en lånespiller på topp, en ving som backup og eventuelt en junior.

Selv om jeg har litt troa på Duris på topp som moomoo. Men en spiss som ikke engang får spille på et bunnlag i Sverige tror jeg trenger noe tid i Ranheim eller lignende.

(Så ser jeg at han fikk såvidt spille utover innhopp i Hødd også, så det er jo mange, maaaange steg å ta før han blir aktuell som en bidragsyter i RBK). Kanskje sende han til Stjørdals-blink eller Trygg/Lade i 2. div. Som virker å være nivået han trenger å spille seg inn på og få banket inn litt mål og spilt på seg litt selvtillit.


Jeg er 100% Enig. Men sitter han på Benken i Norrby kan han like gjerne sitte på benken her og bidra på trening og kanskje få 10-15min ved behov om krise. evt kan vi hente opp en av RBK2 spissene.
Jeg håper Dino blir solgt og at klubben har en plan så vi iallefall har to spisser tilgjengelige.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Emilie wrote:
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
View user's profile Send private message
siggen1
Rutinert


Joined: 26 Mar 2022
Posts: 566

PostPosted: 20.06.2026 11:16    Post subject: Reply with quote

Hate to see him go,Our best player
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 7131

PostPosted: 21.06.2026 13:49    Post subject: Reply with quote

Im so sad to see our top goalscorer get sold yet again Crying or Very sad The Board does not know how to run a football club.
IF the rumors are true that they are considering selling for 2m Euro its criminal and we need to elect new board members ASAP!
Were are we going to find a striker of that quality for 2m euro?
It's going to cost us atleast 8m to replace him Mad

GG
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Emilie wrote:
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 3319

PostPosted: 21.06.2026 16:28    Post subject: Reply with quote

Bu çok kötü. Kendisi çok iyi bir forvet oyuncusu.
Back to top
View user's profile Send private message
EspN
Veteran


Joined: 18 Sep 2009
Posts: 7388
Location: Heaven

PostPosted: 21.06.2026 21:18    Post subject: Reply with quote

Nok et bevis på forferdelige styringen i klubben.
Skulle aldri vært hentet.

Det som er farlig for en klubb er folk som har makt i klubbens som har null kunnskap.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
machiavelli
Veteran


Joined: 16 Jul 2013
Posts: 3319

PostPosted: 21.06.2026 21:25    Post subject: Reply with quote

Billig. Scoret 14 mål ifjor. 3 assists.

Akkurat den type spiller man henter på billigsalg når klubben er konk.

Emil Ceide som er "starboy" endte på 5 mål og 8 assists. Rett og slett mer målpoeng på Dino enn på stjernevingen vår. Og han brukte vi vel 20 mill på, mens Dino kom for under millionen.
Back to top
View user's profile Send private message
Pettergomes
Rutinert


Joined: 26 Jun 2019
Posts: 829

PostPosted: 22.06.2026 18:06    Post subject: Reply with quote

Har han vært på trening etter ryktene startet?
Back to top
View user's profile Send private message
JBH
Proff


Joined: 13 Sep 2022
Posts: 281
Location: Toril, Davao City, Philippines

PostPosted: 22.06.2026 20:01    Post subject: Reply with quote

Hvis Dino forlater RBK til fordel for Tyrkisk fotball, sørg i hvertfall for å få penga inn på konto før boardingkortet blir utskrevet. Tyrkiske klubber er nortorisk dårlige til å gjøre opp for seg.
_________________
RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag.
Back to top
View user's profile Send private message
DarthJohansen
Proff


Joined: 02 Feb 2015
Posts: 481

PostPosted: 22.06.2026 21:03    Post subject: Reply with quote

Om de overtar lønna hans er det i utgangspunktet godt nok betalt. Om de så skulle love å betale for han og faktisk gjør opp er det bare en bonus.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 54, 55, 56
Page 56 of 56

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb