|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
saft Junior
|
Posted: 16.06.2026 19:29 Post subject: |
|
|
| Folk som er imot F A og som selv foreslår KI/PAH, Maalen, Naustan osv... Da er det jo tungt. Har troen på at Freyr over 2-3 år kan stabilisere klubben, først på øverste halvdel, så topp 4, og i mens kan klubben bruke den rolige tiden på å planlegge neste steg fremover, som burde gjøres kontinuerlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Langern Junior
|
Posted: 16.06.2026 20:42 Post subject: |
|
|
Skjønner at folk er skuffet over at det ikke ble napp på 1, 2 & 3 valget. Men, det er styret som ga Johansson fyken. Det er ikke bare, bare for FB å dra en trener opp av hatten i den situasjonen vi befinner oss i. Det skal mye til for at noen ønsker å ta over dette laget, uansett hvor mye penger man tilbyr. La oss håpe FA blir bra (om han takker ja). Jeg tror der kan bli bra om han får tid. Han slår meg som en med mer pondus og en med
Mer autoritet enn Johansson. I tillegg har han vært godt likt av spillerne og supporterne i Brann. Dette tyder på at han har gjort noe riktig der og.
Faglig - usikker, men virker som han står for høyt press og offensiv ball. Håper dog han får noen penger å handle for - spesielt en klassestopper. _________________ Rom ble ikke bygget på èn dag. |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 16.06.2026 20:43 Post subject: |
|
|
| Orkdal1 wrote: | Kåre og Helland 7 dager i uka over dette makkverket de er i ferd med å rasere klubben med nå. Obos er et faktum før vi får kvitta oss med det værste styret i klubbens historie.  |
Hva får deg til å være så negativ til Freyr? Ikke mitt førstevalg heller, men langt i fra det verste valget vi kan gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |