| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
waterfalls Veteran
|
Posted: 12.06.2026 14:10 Post subject: |
|
|
Det kan godt hende at majoriteten av styret fortsetter ja. De har stilt plassene sine til disposisjon først og fremst fordi de ønsker å vise at de støtter/ikke har mistillit til avtroppende styreleder.
Hadde sett fryktelig rart ut å stå på den PKen å snakke om at de støtter CGJ, men fortsetter i styret slik at bare hun må gå. Det er ryddigere at når det er mistillit til styreleder så stiller alle sine plasser til disposisjon også gjør VK sin vurdering. Så får vi se hvordan deres innstilling blir, men at hele styret stiller sine plasser til disposisjon betyr ikke automatisk at vi får et helt nytt styre. Jeg tipper det vil være en del overlapp. |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 12.06.2026 14:49 Post subject: |
|
|
| waterfalls wrote: | Det kan godt hende at majoriteten av styret fortsetter ja. De har stilt plassene sine til disposisjon først og fremst fordi de ønsker å vise at de støtter/ikke har mistillit til avtroppende styreleder.
Hadde sett fryktelig rart ut å stå på den PKen å snakke om at de støtter CGJ, men fortsetter i styret slik at bare hun må gå. Det er ryddigere at når det er mistillit til styreleder så stiller alle sine plasser til disposisjon også gjør VK sin vurdering. Så får vi se hvordan deres innstilling blir, men at hele styret stiller sine plasser til disposisjon betyr ikke automatisk at vi får et helt nytt styre. Jeg tipper det vil være en del overlapp. |
Kan godt hende noen fortsetter. Skulle jeg tippe, får vi minst 3 utskiftinger. Svaret mitt var til han som mente det neste spesielle med styresituasjonen nå er at lederen har meldt at hun trekker seg... |
|
| Back to top |
|
 |
Votten Proff

|
Posted: 12.06.2026 16:36 Post subject: |
|
|
| Hedning wrote: | | Klubben er i en unntakstilstand. Supporterne har veltet styret i klubben, klubbstrategi og retning er ut vinduet og vi trenger en ny ledelse som kan legge nye planer før vi kan ansette en ny trener. Ingenting Alfred kan gjøre før det er på plass. |
Disse "supporterne" var enige i at et ekstraordinært årsmøte kunne vente til etter trenerjakten. Det er styret selv du kan rette fingeren din mot.
Men så har det seg uansett sånn at disse evighetsprosessene rundt treneransettelser skjer hver eneste gang. Hvor er det det stopper opp som gjør at det alltid tar så lang tid? |
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 12.06.2026 16:54 Post subject: |
|
|
Hva har det med saken å gjøre?
Organisasjoner lever hele tiden med at noen i ledelsen er på vei ut. Det betyr ikke at man kan legge ned aktiviteten og vente på nytt regime. _________________ "At folk drar opp Kåre Ingebrigtsen er helt tullete. Ikke er han god trener og attpåtil en helt for jævlig fyr som fikk vondt i stoltheten og gikk til sak mot klubben. Rettssak som loppet klubben for millioner. Sann historie"
- Flabbergast |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 12.06.2026 17:10 Post subject: |
|
|
Ja, for det er et drømmescenario for en trener å bli ansatt av et kastet styre (det blir narrativet hvertfall).
"jævla møkkastyre som ansatte dette makkverket av en trener før de ble kasta på dør"  |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 12.06.2026 18:07 Post subject: |
|
|
Haha det var akkurat det jeg tenkte om Kjetil Rekdal  |
|
| Back to top |