| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
tjommi Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 04.06.2026 13:33 Post subject: |
|
|
Hjulmand har fått sparken i Leverkusen.
https://www.tv2.no/direkt...leverkusen
Ikke at verken han eller Thorup er noen jeg anser som realistisk eller sannsynlig på noe som helst måte. |
|
| Back to top |
|
 |
razzle Proff
Joined: 11 Sep 2016 Posts: 437 Location: Trønder i Sarpsborg
|
Posted: 04.06.2026 13:35 Post subject: |
|
|
| Kent Nielsen har vel vært nevnt i flere tidligere treneransettelser i RBK, så ville ikke overraske meg om han står på listen i det minste. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 04.06.2026 14:19 Post subject: |
|
|
| Kent Nielsen er faktisk europamester i fotball. Men jeg tipper heller at det er Malmö som har gitt han en god kontrakt. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.06.2026 15:12 Post subject: |
|
|
| waterfalls wrote: | Hjulmand har fått sparken i Leverkusen.
Ikke at verken han eller Thorup er noen jeg anser som realistisk eller sannsynlig på noe som helst måte. |
Hvorfor nevner du han her da?
Skal vi foreslå Messi i nye spillere tråden kanskje? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Rbkmannen1917 Junior
|
Posted: 04.06.2026 15:15 Post subject: |
|
|
| Helstrup er klar innen kort tid mangler bare at han signerer og hvor langt kontrakten strekker seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 04.06.2026 15:16 Post subject: |
|
|
Bjørkan fortsatt med i mixen? _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
Rbkmannen1917 Junior
|
Posted: 04.06.2026 15:23 Post subject: |
|
|
| Mye som tyder på det. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 04.06.2026 15:25 Post subject: |
|
|
Helt konge.
Gjør klar tjære og fjær sånn i tilfelle dette er vas. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 04.06.2026 15:40 Post subject: |
|
|
| Rbkmannen1917 wrote: | | Mye som tyder på det. |
Okay, akkurat sett gjennom dine 10 siste posts. Fy faen for en saus av piss.
Hvorfor gidder du?🤣 "naustan tar over for Tettey når 60 dager har gått, trolig ingen ny trener før august" ++++.
Slutt å prat om det bare er kompost. Du har ingen kilder, kun intens fantasi. |
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Rutinert
|
Posted: 04.06.2026 16:21 Post subject: |
|
|
Hjulmand sparket i Leverkusen! Er det en mulighet?  _________________ Boring Alfred Johanson! |
|
| Back to top |
|
 |
Ronster Senior
|
Posted: 04.06.2026 16:38 Post subject: |
|
|
| Nei. Ikke kan vi lønne han. Ikke går han fra en så stor klubb i verdens tredje beste liga til en klubb som fort spiller OBOS fotball neste sesong |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 04.06.2026 16:47 Post subject: |
|
|
Hverken attraktiv nok eller penger nok nei.
Hjulmand har jo "alltid" vært i miksen fra supporterne her hver gang det er ny trener. Men tida når det var realistisk er vel borte for lengst. |
|
| Back to top |
|
 |
germain Proff
|
Posted: 04.06.2026 17:44 Post subject: |
|
|
| Hva er egentlig det attraktive med Helstrup? Spør av nysgjerrighet. Han gjorde det bra med TIL, men det har jo også etterfølgeren gjort, uten at vi vurderer Vik av den grunn. Jeg kan ikke huske at spillestilen hans i Tromsø var noe som vil slå an på Lerkendal, men her husker jeg kanskje feil? Er det referansene fra Glimt som gjør ham aktuell? |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
|
Posted: 04.06.2026 17:50 Post subject: |
|
|
| germain wrote: | | Hva er egentlig det attraktive med Helstrup? Spør av nysgjerrighet. Han gjorde det bra med TIL, men det har jo også etterfølgeren gjort, uten at vi vurderer Vik av den grunn. Jeg kan ikke huske at spillestilen hans i Tromsø var noe som vil slå an på Lerkendal, men her husker jeg kanskje feil? Er det referansene fra Glimt som gjør ham aktuell? |
Lagbygging? Treningsregime?
Også å tro at vi skal spille 433 Eggen fotball vil heller ikke skje over natten. Dette er rett og slett en hestekur som blir resepten |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 04.06.2026 18:06 Post subject: |
|
|
| germain wrote: | | Hva er egentlig det attraktive med Helstrup? Spør av nysgjerrighet. Han gjorde det bra med TIL, men det har jo også etterfølgeren gjort, uten at vi vurderer Vik av den grunn. Jeg kan ikke huske at spillestilen hans i Tromsø var noe som vil slå an på Lerkendal, men her husker jeg kanskje feil? Er det referansene fra Glimt som gjør ham aktuell? |
Gjorde det bra med TIL ja, gjort det bra med lag tidligere også. Men det er jo erfaringen han har nå fra Glimt som er det som veier tyngst for meg.
Og om vi får KK-light eller om vi får en Helstrup som ikke klarer å gjenskape det han har vært med på der oppe vet vi ikke.
Men får vi 70-80% av det Glimt presterer så er det en helt totalt annen hverdag.
Håpet er jo at den erfaringen og den kompetansen han har bygd opp i Glimt, sammen med hovedtrenererfaringen fra TIL gjør at vi får en litt erfaren trener som vet akkurat hva som skal til for å skape den suksessen som de har i Glimt nå.
Jeg kan ikke se for meg at Helstrup, som nå har vært på benken sammen med KK og sett laget sitt herje i Europa, velger noe helt annet når han kommer hit.
Så jeg forventer at Helstrup gjør RBK om til en Glimt-kopi. Så langt det lar seg gjøre.
Så er jo realiteten at KK er vår tids NAE, og et unikum som ikke nødvendigvis betyr at Helstrup kan levere lignende. Men for pokker, jeg har troa. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4127 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 04.06.2026 19:37 Post subject: |
|
|
Akkurat nå bør vi være glade om noen i det hele tatt med et snev av trenererfaring og historikk er tøff nok til å ta over det synkende skipet vi sitter på, enten i en periode, eller over tid med suksess eller i det minste forbedring.
Vi er nede for telling... innenfor alt. Unntatt kjernen under kamp hvor vi fortsatt er imponerende.
 _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 04.06.2026 20:42 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | waterfalls wrote: | Hjulmand har fått sparken i Leverkusen.
Hvorfor nevner du han her da?
Skal vi foreslå Messi i nye spillere tråden kanskje? |
Fordi han har vært aktuell tidligere og er et spennende navn som er ledig.
Tråden heter fremtidige trenerkandidater og praksis har vært at man kan spekulere i navn.
Hadde skjønt kritikken om jeg hadde nevnt Pep Guardiola. |
|
| Back to top |
|
 |
|