| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
niccolai Veteran
|
Posted: 04.05.2026 09:19 Post subject: |
|
|
| AndreasR wrote: | | Enig med deg. Vanskelig å ta folk som bruker det pedoverktøyet på alvor. |
Pedoverktøy?
Ki er genialt til sitt bruk. For et latterlig nivå man faller på ved å kritisere bruken av KI.
Synes bruken her var interessant
Jeg tipper AJ ryker i løpet av dagen.
Sitter med en følelse av at Horneland vil prøve seg igjen _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 04.05.2026 09:20 Post subject: |
|
|
Sikkert en eller annen i Epstein-gjengen som har brukt ChatGPT eller noe, og da er jo NPC'ene forplikta til å kalle det pedoverktøy. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 04.05.2026 09:24 Post subject: |
|
|
| Horneland sa vel at han ønsket å være trener utenfor Norge.. Å han har vel også sagt noe om det å være trener i RBK.. Tilsammen så sier han vel at han ikke RBK ikke er direkte 1.valg |
|
| Back to top |
|
 |
Knutsen92 Junior
|
Posted: 04.05.2026 09:25 Post subject: |
|
|
| AndreasR wrote: | | Enig med deg. Vanskelig å ta folk som bruker det pedoverktøyet på alvor. |
Hjelpes. Ja for nå ble du umiddelbart en jeg tar på alvor. Nyt dagen i hula. Håper du får fyr på bålet.
Var på ingen måte ment som noen fasit. Var ment som en artig vinkling på hele situasjonen. Hjelpes _________________ Smell the space behind! |
|
| Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 04.05.2026 09:28 Post subject: |
|
|
Bruken av ChatGpt her var interessant. Ikke alle skjønner det, men PEDOVERKTØY?? _________________ Deserve Victory! |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 04.05.2026 09:43 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Horneland sa vel at han ønsket å være trener utenfor Norge.. Å han har vel også sagt noe om det å være trener i RBK.. Tilsammen så sier han vel at han ikke RBK ikke er direkte 1.valg |
Jeg tror at RBK, etter at Alfred-gildet er betalt, kan ha råd til Horneland, men de har ikke råd til å bomme på Horneland. Jeg tror derfor det kommer inn en midlertidig billigere løsning, og at man bruker tid på å finne Mr Right.
Det kommer til å koste en god del penger å sparke Alfred og hans team og nesten like mye å ansette Horneland og hans team.
Så spørs det om Hornisen er interessert da... _________________ Deserve Victory! |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 04.05.2026 09:44 Post subject: |
|
|
| niccolai wrote: | | Ki er genialt til sitt bruk. For et latterlig nivå man faller på ved å kritisere bruken av KI. |
Ja har noen ledere på jobb som ivrer og har veldig trua på skiten der. Men det er fortatt altfor dårlig utviklet til å fungere til noe. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 04.05.2026 09:46 Post subject: |
|
|
| Churchill wrote: | | Messi wrote: | | Horneland sa vel at han ønsket å være trener utenfor Norge.. Å han har vel også sagt noe om det å være trener i RBK.. Tilsammen så sier han vel at han ikke RBK ikke er direkte 1.valg |
Jeg tror at RBK, etter at Alfred-gildet er betalt, kan ha råd til Horneland, men de har ikke råd til å bomme på Horneland. Jeg tror derfor det kommer inn en midlertidig billigere løsning, og at man bruker tid på å finne Mr Right.
Det kommer til å koste en god del penger å sparke Alfred og hans team og nesten like mye å ansette Horneland og hans team.
Så spørs det om Hornisen er interessert da... |
Men Horneland kan jo også ha utviklet seg og lært mye av det som gikk skeis sist han var her. Men om han nøvendigvis er en Rosenborgtrener er jeg mer usikker på. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 04.05.2026 09:47 Post subject: |
|
|
Ærlig talt. Det at noen misbruker verktøyet gjør det jo ikke til et pedoverktøy rent generelt. Dessuten var vel referansen her ChatGpt og jeg tviler på at noen klarer å overbevise denne om å lage slike bilder som er i strid med lovverket. _________________ Deserve Victory! |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 04.05.2026 09:55 Post subject: |
|
|
Folk har kunnet gjort det samme med Photoshop i 20 år eller så, av en eller annen grunn fikk det aldri samme oppmerksomhet... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 04.05.2026 09:59 Post subject: |
|
|
| Knutsen92 wrote: | ChatGPT:
Greit – her er et nøkternt estimat basert på situasjonen akkurat nå:
|
KI kan vi bruke selv. Trenger ikke pasta det inn i forumposter.
Er litt sent til festen, men nok sånt i kommentarfelt rundt om kring om det ikke skal komme inn i diskusjonsforumet her og. |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 04.05.2026 10:02 Post subject: |
|
|
Hvis du tror Chatgpt == AI så skjønner eg at det blir vanskelig ja. Da kan du egentlig bare koble av pedoverktøyet "Internett" med den samme. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 04.05.2026 10:07 Post subject: |
|
|
| Null pressekonferanse:( |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 04.05.2026 10:08 Post subject: |
|
|
Ingen pressekonferanse, men kommer nok til å være mye journalister på treninga uka her. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 04.05.2026 10:26 Post subject: |
|
|
| ballbingen wrote: | | Hvis du tror Chatgpt == AI så skjønner eg at det blir vanskelig ja. Da kan du egentlig bare koble av pedoverktøyet "Internett" med den samme. |
Falskt og kunstig begge deler da. _________________ PÃ¥meldt |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 04.05.2026 10:31 Post subject: |
|
|
| Kan det være at styret er i ferd med å gi han en sjanse til? Slik at hvis vi vinner på hjemmebane mot LSK, så fortsetter dette? Det vil jo egentlig være i tråd med hvordan de har opptrådt frem til nå… |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 04.05.2026 10:44 Post subject: |
|
|
De er nok desperate etter å nå VM-pausen med AJ slik at de slipper å ta en beslutning under stress.
I tillegg tror jeg det sitter langt inne å gi ham fyken. Det samme styret som kommer til å gi ham avskjed ga ham (uforståelig nok) en kontraktsforlengelse så sent som i august i fjor. _________________ Pensjonert. |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 04.05.2026 10:55 Post subject: |
|
|
Burde vært mer stress situasjonen vi står i pr nå _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 04.05.2026 11:08 Post subject: |
|
|
Saksopplysning:
Groke er et pedoverktøy. ChatGTP er ikke det.
Kan vi gå tilbake til trenerdiskusjonen nå? |
|
| Back to top |
|
 |
Churchill Proff

|
Posted: 04.05.2026 11:13 Post subject: |
|
|
Begynner å ligne på trommedebatten i Brann, rent bortsett fra at ingen der har påstått at trommer er pedo. Enda. _________________ Deserve Victory! |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 04.05.2026 11:47 Post subject: |
|
|
| Hvis vi uansett skal tape 4-0 mot LSK til helga kan vi liksågodt gjøre det uten Alfred ved roret og ha startet "endringene". Jo fortere jo bedre |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 04.05.2026 12:13 Post subject: |
|
|
| Barney wrote: | De er nok desperate etter å nå VM-pausen med AJ slik at de slipper å ta en beslutning under stress.
I tillegg tror jeg det sitter langt inne å gi ham fyken. Det samme styret som kommer til å gi ham avskjed ga ham (uforståelig nok) en kontraktsforlengelse så sent som i august i fjor. |
Av de fire som var på valg på forrige årsmøtet (inkludert varaer) så er tre av de borte.
CGJ, By Rise, Selnes og Nypan er vel de gjenværende av de som var med på den kontraktforlengelsen.
Landsem, Brandsegg, Lorentzen Hepsø kom inn (de to første som vara, sistnevnte som ordinært medlem). Uten at jeg tror det har så mye å si, gikk rykter i går om at Nypan var pådriver for å sparke AJ. |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
|
Posted: 04.05.2026 12:14 Post subject: |
|
|
Jeg må ærlig innrømme jeg er litt skeptisk til Horneland.
Spillestilen er ikke typisk Rosenborgsk.
Jeg vil heller ha en midlertidig trener som er billig i drift til vi finner den typen vi burde ha etter en lengre research. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 04.05.2026 12:30 Post subject: |
|
|
En ny trener bør/må ikke røske opp alt med rota og begynne på nytt- det er ikke nødvendig.
Det viktigste er å få endret noen fundamentale ting og deretter få laget tilå ha trua på det de holder på med.
Med fundamentale ting mener jeg :
1. Defensiv struktur - det enkleste å få på plass for en faglig dyktig trener.
2. Offensive bevegelser i boks samt innleggskvalitet. Der er vi så svake at en grei 4 divisjonstrener ville ha satt en bedre struktur.
Og så kan man begynne å bygge videre rent spillemessig. Vi har såpass med kvlaitet i laget at å få på plass såpass elementære ting vil føre oss vekk fra nedrykkssumpa og så får man ta det derfra. |
|
| Back to top |
|
 |
|