|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Thulian Veteran

|
Posted: 07.04.2026 15:11 Post subject: |
|
|
...
Han fikk en strekk og er ute i kort tid.
Det skjer med ALLE spillere fra tid til annen, og det blir for dumt å gå hit å spy ut om skademareritt... |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 07.04.2026 16:33 Post subject: |
|
|
| Håper du får rett!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Elver Galarga Junior
|
Posted: 18.04.2026 12:05 Post subject: |
|
|
Min teori er at Svensson er en velsignelse for Rosenborg. Jeg synes vi ser noen positive endringer i år, som jeg ønsker å spekulere i om vi kan kredditere Svensson for (PS. Høy grad av spekulasjon):
- Direkte inn som kaptein:
Skulle det være automatikk i at Svensson går inn foran (nå visekaptein) Selnæs i kapteinsteamet? Det er vel en direkte indikasjon på hans lederegenskaper.
- Påvirker / balanserer ut Selnæs:
Jeg tror også han har påvirket Selnæs for det positive, som jeg synes viser bedre kroppspråk og holdning på matta i år enn tidligere (overrasker meg eksempelvis at han ikke smeller kjeft på karen han knekker ankelen på (ja, absurd setning, men vi kjenner jo Ole)). Disse to balanserer kanskje hverandre ut veldig godt!
- PÃ¥virker Affe:
Flere nevner at Affe virker mer ydmyk nå enn tidligere. Snur blant annet på egne ord angående kunstgress-trening, og vi ser kanskje også mer storbanespill nå. Svensson har verdensklasse ydmykhet og kan være et forbilde selv for egen trener?
- Leder ved eksempel:
Alt overnevnt kommer i tillegg til det faktisk sportslige, men jeg synes også han leder godt ved eksempel under kamp, og spiller med høy intensitet. I Molde synes jeg å skimte et forsøk på å skjule at han er oppgitt over at ingen av de 10 andre matcher hans intensitet.
Kan også nevne at de tre høyest rangerte RBK-spillerne (ifølge Fotmob) så langt i år er to spillere han deler posisjon med (VB Dahl + HB Mortsensen) og hans visekaptein. Kan være (les: Er mest sannsynlig) tilfeldig, men kan jo også være at det er disse tre han har "nærmest" og enklest kunne påvirke for det positive på den korte tiden han har vært her til nå.
SÃ¥ skal vi ikke glemme intervju ved signering, noe av det vakreste jeg har sett.
Edit: For de av oss som våger å ha litt vrangforestillinger, så er det nok ikke negativt for sjansene til å snarligst hente hjem Sørloth jr. heller  |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 18.04.2026 14:40 Post subject: |
|
|
| Jeg skjønner ikke hvor du finner alt det positive som visstnok skal ha skjedd etter Jonas sin ankomst for å være ærlig. Tror dessverre du koker spiker på suppe her. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |