| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bonnien Proff
|
Posted: 07.04.2026 11:04 Post subject: |
|
|
| Helt seriøst. Vi bør parkere Mikkel Ceide og Håkon Røsten en gang for alle. Makan til elendige spillere skal man lete lenge etter. At trenerteam, analyseteam og sportsdirektør velger å satse på disse når Nemcik er skadet og vi sender UYJ på lån får meg til å stille seriøse spørsmål om kompetansen til de ansvarlige. Jada, jeg vet det høres spesielt ut, men disse to spillerne holder Post Nord-nivå. Det skal ikke være mulig å gå løs på sesong tre med Mikkel Ceide som fast stopper. Jævla amatører. |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 12.04.2026 20:39 Post subject: |
|
|
Smajlovic hadde kledd RBK drakta. Klassespiller. Oppgitt markedsverdi på 15 høvdinger. _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
guda Junior
|
Posted: 12.04.2026 21:39 Post subject: |
|
|
| Godt forslag, ville gjort RBK-forsvaret ugjennomtrengelig 🤣 |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 12.04.2026 21:52 Post subject: |
|
|
| Lagt merke til Smajlovic selv. God og kan komme til å bli skikkelig god |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7377 Location: South-west coast exile
|
Posted: 13.04.2026 09:54 Post subject: |
|
|
| Smajlovic var enorm i går. Der bør vi virkelig være på ball, selv om det kan hende at det store utland også er med der. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 13.04.2026 10:23 Post subject: |
|
|
Hadde vi fått inn en sånn kompromissløs stoppertype ved siden av Nemcik så hadde vi kunne rullert litt også. Men han har større klubber som følger seg så tviler på at han vil hit uansett :/ _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 13.04.2026 13:18 Post subject: |
|
|
Brann fikk vell avslått bud på 30 MNOK og SF krever 50. Så det blir vell heller vanskelig å få han hit… _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 14.04.2026 08:36 Post subject: |
|
|
| Vi har ti utenlandske spillere på a-kontrakt (inkl Isak på utlån) så da må det selges et par først. Tror Smajlovic havner i utlandet, blir for dyr som flere er inne på her. |
|
| Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 14.04.2026 19:34 Post subject: |
|
|
| Bonnien wrote: | | Helt seriøst. Vi bør parkere Mikkel Ceide og Håkon Røsten en gang for alle. Makan til elendige spillere skal man lete lenge etter. At trenerteam, analyseteam og sportsdirektør velger å satse på disse når Nemcik er skadet og vi sender UYJ på lån får meg til å stille seriøse spørsmål om kompetansen til de ansvarlige. Jada, jeg vet det høres spesielt ut, men disse to spillerne holder Post Nord-nivå. Det skal ikke være mulig å gå løs på sesong tre med Mikkel Ceide som fast stopper. Jævla amatører. |
Første kamp etter at dette innlegget ble skrevet så var Røsten vår beste spiller. Det er merkelig hvor fort det snur i fotball. Og det er litt av problemet med å vurdere stallen når hele laget presterer dårlig. Alle ser dårlige ut i et lag som presterer dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 15.04.2026 08:32 Post subject: |
|
|
| Vi må nok heller forsøke å finne en ny type a la Smajlovic om B/G er på nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 15.04.2026 08:50 Post subject: |
|
|
| trøndergutten wrote: | | Første kamp etter at dette innlegget ble skrevet så var Røsten vår beste spiller. Det er merkelig hvor fort det snur i fotball. Og det er litt av problemet med å vurdere stallen når hele laget presterer dårlig. Alle ser dårlige ut i et lag som presterer dårlig. |
Røsten gjorde en del feil mot Sarprborg, og brukte altfor ofte altfor lang tid med kula. Stoppet angrep. Kan bli bra om han får plukket bort grunnleggende pasningsfeil og feilvalg, men langt fra vår beste. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonnien Proff
|
Posted: 15.04.2026 10:56 Post subject: |
|
|
| Røsten spilte en bra kamp mot Sarpsborg, men at han var så fantastisk som "alle" mener er jeg ikke enig i. Den kommentaren er basert på det han og Mikkel Ceide har prestert fra de debuterte på A-laget til RBK. Jeg mener fremdeles at ingen av de to er i nærheten av å være gode nok til å spille for RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 15.04.2026 10:58 Post subject: |
|
|
| Nå har vi vært godt vant til å spille med Mikkel Ceide, så å få han vekk er i seg selv en enorm oppgradering. Røsten trenger ikke å være fantastisk, han trenger bare å ikke være MKC. |
|
| Back to top |
|
 |
|