| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 22.03.2026 17:29 Post subject: |
|
|
| Alle skjønner nå at det her er sjanseløst, akkurat som spillet vårt. Så får vi se hvor lenge styret lar det gå. Lar de det gå for lenge er det ikke noe tvil om at vi spiller Obos i 2027. |
|
| Back to top |
|
 |
Stech1980 Junior
|
Posted: 22.03.2026 17:30 Post subject: |
|
|
Det er slutt nå, gå av, sette klubben foran deg selv og gå av før du gjør mer skade
Affe fotballen er avslørt; tversover og tilbake, med null skudd på mål
Aldri i verden at dette blir bedre |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 22.03.2026 17:31 Post subject: |
|
|
Enten får han fyken ellers så spiller vi OBOS og da må vi se positivt på det, det erdårligere spillere i OBOS så kanskje vi klarer å score noen mål.. . . . _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kalkunen Senior
|
Posted: 22.03.2026 17:38 Post subject: |
|
|
Dette går ikke lengre. Det er bare å bli ferdige med Alfred. Det blir garantert tap borte mot Tromsø. Null poeng etter tre kamper. Null utvikling etter sommeren 2025. Det lukter OBOS av dette. _________________ Slutt me det derre toille der! |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 22.03.2026 17:42 Post subject: |
|
|
Glad jeg velger egen helse framfor å se på dette. Støttepasninger og ballbesittelse rundt sekstenmeteren kommer aldri til å bli min type fotball. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 22.03.2026 17:43 Post subject: |
|
|
Spark denne mannen NÃ… _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 22.03.2026 17:44 Post subject: |
|
|
Bare å pakke sammen for Alfred nå. Ingen utvikling å se siden høsten i hans første sesong. Det har heller bare gått mer og mer feil vei i et års tid nå. Og når han ikke har klart å få orden på det gjennom vinteren så er det nok bare å gi opp prosjektet hans om vi i det hele tatt skal ha noen forhåpninger denne sesongen annet enn å unngå nedrykk.
Frykter dog at ledelsen kommer til å gi han mer tid og i stedet gi han sparken etter 5-6 kamper når man ligger enda dårligere ann.
Last edited by Vegard2711 on 22.03.2026 17:44; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 22.03.2026 17:44 Post subject: |
|
|
| Sjiraff wrote: | | Spark denne mannen NÃ… |
 |
|
| Back to top |
|
 |
FormerlySlaves Senior
|
Posted: 22.03.2026 17:47 Post subject: |
|
|
| Mulig Alfred er en god spillerutvikler. En god trener for et fotballag er han tydeligvis ikke. Dette suger. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 22.03.2026 17:50 Post subject: |
|
|
Få det vekk! _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 22.03.2026 17:55 Post subject: |
|
|
| Spørs om ikke dette bør være siste kapittel med Alfred. I verste fall haster det med å bytte trener for å sikre plassen i ES27. Det kan ta tid for en ny mann å snu ting, også fordi vi er kronisk utsatt for skader, så her gjelder det å finne noen som kan skape et godt LAG framfor alt. Det er ikke direkte utenkelig at vi står med null poeng når vi tar imot nedrykks-kollega Aalesund på 16. mai. |
|
| Back to top |
|
 |
Looney Senior

|
Posted: 22.03.2026 17:56 Post subject: |
|
|
Var negativ etter Molde kampen.
Men i dag spiller vi en bra kamp, VIF scorer på sine muligheter, mens vi ikke klarer å score til tross for 16-17 cornere. Surt tap, men tydelig fremgang. _________________ Eh...what's up, doc?", |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 22.03.2026 18:02 Post subject: |
|
|
1 skudd på mål = Tydelig framgang.
Da er du jaggu ikke kravstor.
Hva er dine mål for sesongen? Topp 10? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Knutsen92 Junior
|
Posted: 22.03.2026 18:16 Post subject: |
|
|
Jeg tror ingen i ansettelsesprosessen tenkte at det er hit vi skulle kommet etter 2 år med Alfred utvikling. Når vi nok ikke har utviklet klubben despor på 2 år, må man våkne opp og lukte på kaffen! Bytt trener FØR nok en sesong er bortkastet. Det er fortsatt 28 runder igjen. _________________ Smell the space behind! |
|
| Back to top |
|
 |
Frank1 Proff
|
Posted: 22.03.2026 18:19 Post subject: |
|
|
Hvor er styret, daglig leder, sportsdirektør osv?????? Hvordan drives egentlig denne klubben nå? Dette går rett til helvete og har gjort det lenge. RBK kan ikke være bekjent av det som leveres.
Få bort svensken fort som f, her er det bare å bruke alle ressurser å prøve å hente inn Horneland før han signerer for noen andre |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 22.03.2026 18:21 Post subject: |
|
|
Sagt det før.
Er så sykt at Johansson fikk ny kontrakt for noen måneder sider.
Gutteklubben grei. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
TBK Senior
|
Posted: 22.03.2026 18:41 Post subject: |
|
|
Det var en siste «kompis» tjeneste fra Dorsin før han annonserte oppsigelsen sin.
På det tidspunktet så var man litt på vei oppover rundt oppgjørene mot Hammarby. Personlig så var jeg da skeptisk til at han ble gitt ny kontrakt uten å bevist mye forrige sesong. RBK har det med å skyte seg selv i foten med trener forlengelser som vil koste dyrt senere. |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 22.03.2026 18:44 Post subject: |
|
|
Det har ikke skjedd noe som helst fra 20m og inn siste 9mnd.
I hele NordNorge står de i kø og bare ruller opp.
-emil treffer aldri hodet til Dino.
Jeg stusser særs på at Dorsin forlenger med Alfred også sier han at han mangler motivasjon.. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 22.03.2026 19:10 Post subject: |
|
|
3 kamper og 3 tap
Lap toppen og hans superettan team har holdt på i 2,5 år og leverer 1 skudd på mål hjemme på Lerkendal. Mot et vif opp fra Obos.
De er det svakeste teamet rbk har hatt noen sinne og det er helt uforståelig at de får fortsette med dette her i RBK _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
jfudh Senior
|
Posted: 22.03.2026 19:23 Post subject: |
|
|
Det er over.
https://www.adressa.no/sp...-paa-baare
Jeg siterer Johansson:
"Våre «outstanding» supportere viser også at de ser et lag som prøver."
Nei, overalt er det sterk misnøye nå. Til og med Messi har sluttet å forsvare Johansson. Tonedøvt.
"Johansson peker deretter på at laget hadde flest hjørnespark"
Wow! Dette er virkelig et lag på vei opp og fram!
Og så kommer spikeren i kista:
"Vi er nødt til å ha lengre og bedre etablerte angrep offensivt."
Det er over nå. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.03.2026 19:29 Post subject: |
|
|
Noen voksne må våge å si imot Alfred. Han trenger andre enn bare ja-mennesker.
Prosjektet hans fremstår nå mer som et trassig forsøk på å gjøre Dino til toppscorer, ikke at Rosenborg skal kjempe om Europa-plass. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
kilik Senior
|
Posted: 22.03.2026 19:32 Post subject: |
|
|
| Mulig Løfaldli faktisk var ganske forsiktig når han uttalte Alfred er ferdig 16. mai. Fortsetter det sånn tror jeg han får sparken etter Brann-kampen om en måneds tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Driblevækk Veteran
|
Posted: 22.03.2026 19:57 Post subject: |
|
|
| jfudh wrote: | Det er over.
https://www.adressa.no/sp...-paa-baare
Jeg siterer Johansson:
"Våre «outstanding» supportere viser også at de ser et lag som prøver."
Nei, overalt er det sterk misnøye nå. Til og med Messi har sluttet å forsvare Johansson. Tonedøvt.
"Johansson peker deretter på at laget hadde flest hjørnespark"
Wow! Dette er virkelig et lag på vei opp og fram!
Og så kommer spikeren i kista:
"Vi er nødt til å ha lengre og bedre etablerte angrep offensivt."
Det er over nå. |
Høres ut som Høgmo |
|
| Back to top |
|
 |
Svartogkvit Junior
|
Posted: 22.03.2026 20:17 Post subject: |
|
|
Alfred blir ut sesongen. 2026 blir et nytt 2024. Nedrykksfotball. Krise. Så på et tidspunkt løsner det, og vi får en knallsterk høst.
Hvorfor tror jeg det.
AJ sitter trygt ennå, så lenge vi ser fremgang, og ikke flere forestillinger som i Molde. Vi har et "nytt" lag som fortsatt og skade på i hvert fall to viktige spillere, Bolkan og Nemcic. Sistnevnte er en gamechanger for dette laget. Og det jeg så av Sahsah i dag - DET lover godt. Holder han knærne sine skadefri, hvem vet kanskje til og med Duris kan bidra med noen gode innhopp etter hvert. Så hvis vi unngår mer kø på sykestua er jeg overbevist om at dette laget begynner å plukke mye poeng på et tidspunkt. I tillegg, sommervinduet - der får talentspeider og sportssjef mulighet til å vise seg frem.
Jeg skjønner godt at mange (sikkert de aller fleste) er lei av "venteår". For min del aksepterer jeg ståa som den er, og møter opp på kamp for å se hvordan dette laget bygger seg opp mot en knallhøst. En høst uten Dino, med en nyinnkjøpt midtstopper som kan vikariere for Nemcic når han tar sine årlieg skadeavbrekk. En høst hvor Volden gror mer hår på kassa. En høst med Sahsah på høyre ving. Og ikke minst, en høst med Amin på spissplass. Trenerskifte? Det kan vi diskutere til høsten. Så får den nye treneren en hel oppkjøring.
Jeg har "holdt ut" siden 2018. Tåler et år til. Snakkes i 2027  |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 22.03.2026 20:43 Post subject: |
|
|
| Medregnet fjorårssesongen har vi 3-3-9 på de siste 15 kampene, og et poengsnitt som tilsvarer 24 poeng over en hel sesong. Da er man mer eller mindre garantert nedrykk. Når utviklingskurven atpåtil peker nedover så må man ta grep før heller enn senere. Over og ut. |
|
| Back to top |
|
 |
|