| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
waterfalls Veteran
|
Posted: 13.01.2026 18:07 Post subject: |
|
|
Man kan jo også selv bidra til at det blir bedre stemning ute på sidene om man står der og vil at det skal være bra trøkk der man står.
Like bra trøkk som langt fremme og i midten får man vel uansett ikke siden der står de aller ivrigst, men hvis noen forsøker å få til bra trøkk også på sidene så kanskje flere slenger seg med.
Skjønner problemstillingen, men flagg er en del av supporterkulturen og stemningen på lik linje som pyro osv. kan være det. Også ser det jo enda kulere og mer livlig ut med flagg da, men noen ganger kan det være litt irriterende selvsagt. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.02.2026 01:00 Post subject: |
|
|
– Jeg føler at jeg har gjort mitt. Det var på tide å gi stafettpinnen videre til nestemann, sier Skar til Adresseavisen.
Dermed rykker nestleder Inge Braa opp. Han er Kjernens nye leder.
(...)
– Min jobb blir først og fremst å legge til rette for Kjernens hovedoppgave, som er å fasilitere at folk kommer seg på kamp, sier Braa - og fortsetter:
– Men også at jeg, sammen med resten av styret og gode ressurspersoner rundt, jobber videre med å skape et åpent og inkluderende miljø for folk som er glad i RBK.
Les mer: Han er Kjernens nye leder |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 15.03.2026 14:31 Post subject: |
|
|
| Javel. Så da ønsker Kjernen å svare for alt Rosenborg-supportere måtte finne på framover? Jeg skal innrømme at jeg trodde det var stikk motsatt. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 17.03.2026 10:18 Post subject: |
|
|
Var vel strengt tatt det man ikke fikk sjansen til denne gangen. Adressa og Farstad gikk rimelig langt i å plassere ansvaret for hets hun har mottatt til øvre øst.. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 17.03.2026 11:23 Post subject: |
|
|
| I adressa sitt svar så mener de å ha gitt Kjernen mulighet til å svare uten at sjansen ble benyttet? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
|