| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
otters Rutinert
|
Posted: 19.02.2026 17:30 Post subject: |
|
|
Status på kampen
Bra første 25. etter det tilbake til fjorårets synder.
Dino, Fossum og Duris langt unna pari.
Det 2 danskene Volden og Røsten med pluss i boka _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 19.02.2026 17:33 Post subject: |
|
|
| Bart1 wrote: | | Synes dette ser veldig bra ut. Beste kamp så langt i år. Lover bra! |
Trengte bare å spille mot et Obos lag  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 19.02.2026 18:24 Post subject: |
|
|
25 ok minutter. Ranheim endrer oppsettet litt og vips så klarer ikke vi noe. Sett det i hele fjor. Planløst og spillere man ikke har troa på bare beviser at de er for dårlige. At vi går inn i sesongen med Dino som spiss, Duris på høyre(kan fort bli Pereira) og Fossum i troppen er en stor bekymring.
nye danskene ser bra ut. Volden blir bra. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 19.02.2026 18:32 Post subject: |
|
|
Bra kamp. Ble litt sluttkjørt. Mange hakk opp fra foregående kamper.
Obos eller ikke, men når man i de foregående kampene misset enkle pasninger og tok dårlige beslutninger uten press, så har det ingen betydning for motstanderens nivå. Kunne spilt like dårlig mot et 4.div. lag.
Denne kampen er kvalitetsmessig mange ganger opp på både pasninger og beslutninger. Det har vært noen katastrofeinvolveringer de siste kampene,selv enkle miss uten press. Det er mye friksjon enda og flere spillere må begynne å steppe opp. Hvis enkelte av de i dag ikke klarer å spille god fotball på høyt nivå så er det bare legge opp. Må få opp de sportslige kravene i klubben. Fotball er ikke slik det var på 90 tallet hvor det var 7-8 spillere med en god dag, og 3-4 som var dårlig. Alle må bidra og steppe opp. |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 19.02.2026 18:59 Post subject: |
|
|
Det spørs hvor lista skal legges da. Dette er et middels Eliteserienivå og reflekterer vel hvor vi er spådd i år.
Oppsiden er at de to danskene og Jonas virker som klare forsterkninger og Volden har tatt steg.
Og vi har kvalitet på vei tilbake fra skader .
Men spillere som Dino ,Fossum og Duris var ikke gode |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.02.2026 00:01 Post subject: |
|
|
– Det blir litt temposjokk for oss i starten. Jeg synes Rosenborg har et bra presspill. Det går litt fort for oss i starten der, og de har jo kvalitet og leder fortjent da. Så synes jeg vi spiller oss sakte, men sikkert inn i det. Vi tar litt over den førsteomgangen og skaper noen småfarligheter. I andreomgangen synes jeg vi i perioder er gode. Stor variasjon, spiller av det høye presset, går inn, og bak dem. Litt mer kvalitet så blir det ordentlig store sjanser, og det ble jo noen av dem også. Jeg synes vi reduserer fortjent, oppsummerer Eggen Rismark etter kampen.
Les mer: Situasjonen skapte sterke reaksjoner i RBK-leiren: – Enig i den. Det var over kanten
Jeg må ærlig innrømme at jeg var litt usikker på karantenereglene for utvisning i treningskamper, men det ser greit ut for Mortensen, som tross alt bare sprang motstanderen over ende som bakerste mann:
| NFF wrote: | | Ved utvisninger som medfører mer enn en kamps karantene må spilleren sone i obligatoriske kamper. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 20.02.2026 09:54 Post subject: |
|
|
| Erfaringsmessig blir det neppe karantene i tellende kamper ved to gule, eller denne typen røde kort for å frata åpenbar scoringsmulighet. |
|
| Back to top |
|
 |
|