| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sobchak Proff

|
Posted: 20.11.2025 17:36 Post subject: |
|
|
| Ender kakler ikke, altså er det ikke en and. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 29.11.2025 08:39 Post subject: |
|
|
| Høna kakler, gåsa gakker, anda kvekker! Fra litt tull og tøys til litt mer faglig: må si jeg likte å høre å på nyeste episoden til fotballpodden til VG hvor trener Ødegaard blir intervjuet. Han har hatt stor suksess i LSK og har fått til mye bra tidligere i Sandefjord med lite penger. Likte å høre hans måte å jobbe på, virker som en god leder og hvordan det skal jobbes på feltet for å få framgang på prestasjonene. Anbefaler å lytte på episoden. Bør være en aktuell kandidat for RBK i framtiden! |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 29.11.2025 08:57 Post subject: |
|
|
Når vi går inn i sommerferien 26 vil vi ligge langt bak Europa plassen.
Da spiller det ingen rolle om det gakker eller hva det gjør.
Da er wonderkidden og team superettan ute og leter etter nye lag som vil spille Long Attacs med fans sittende å gjespe på tribunen.
Nå skal laptop treneren evaluere seg selv også i god RBK ånd.
Skiløperen og syklisten slipper vel unna evalueringen i gis RBK ånd _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 12.12.2025 07:44 Post subject: |
|
|
| Må nok inn en del nye folk i styret før det blir noen endringer angående rekruttering av trenere og andre folk i sport. Dagens styre og ledelse er bundet opp i sine strategier, planer og avgjørelser. Prestisje er også en del av bildet her. Er imponert over Hans Erik Ødegaard sine resultater som trener, og liker det jeg har hørt på div podcaster hvor han har deltatt i. Han bør stå på lista som ny trener når dagens trenerteam slutter. Sjekk VGs Fotballpodden, episode 28. november. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 12.12.2025 10:14 Post subject: |
|
|
| Folk likte det AJ sa i podcaster før og når han ble ansatt også. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 12.12.2025 10:28 Post subject: |
|
|
| Hareide hadde den beste podcasten. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 12.12.2025 14:11 Post subject: |
|
|
| Du hadde det beste innlegget |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 12.12.2025 15:27 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Når vi går inn i sommerferien 26 vil vi ligge langt bak Europa plassen.
Da spiller det ingen rolle om det gakker eller hva det gjør.
Da er wonderkidden og team superettan ute og leter etter nye lag som vil spille Long Attacs med fans sittende å gjespe på tribunen.
Nå skal laptop treneren evaluere seg selv også i god RBK ånd.
Skiløperen og syklisten slipper vel unna evalueringen i gis RBK ånd |
Når går du tom for sure opp-gulp? |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 14.12.2025 16:58 Post subject: |
|
|
Når du tar deg et kurs i oppdragelse _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 14.12.2025 22:38 Post subject: |
|
|
Når tenker du at det er på tide å bli en ekte rbk-supporter? _________________ mvh HeXX
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
MisterBowlby Junior
|
Posted: 28.01.2026 09:54 Post subject: |
|
|
Horneland på vei ut dørene i Frankrike. Burde være en åpenbar mann inn på Brakka hvis våren 26 blir like tafatt som hele fjoråret. _________________ Det e ingen som e verd 20 milliona, enten dæm spælle gittar eller fotbaill - NAE |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 28.01.2026 10:09 Post subject: |
|
|
Vet han fikk dårlige forutsetninger sist, men at det er åpenbart at en som ikke fikk det til skal få en ny sjanse er vel å overdrive. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 28.01.2026 10:24 Post subject: |
|
|
| MisterBowlby wrote: | | Horneland på vei ut dørene i Frankrike. Burde være en åpenbar mann inn på Brakka hvis våren 26 blir like tafatt som hele fjoråret. |
Enig. Kjenner jeg kommer til å bli litt deppa hvis han får seg ny jobb før vi eventuelt kvitter oss med Alfred. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 28.01.2026 11:30 Post subject: |
|
|
| Forutsetningen for at vi beholder Alfred er vel at vi igjen ser progresjon og fremgang, så da er det vel ingen grunn til å bli deppa om Horneland får seg ny jobb og vi fortsatt har Alfred? |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 28.01.2026 13:16 Post subject: |
|
|
Sportslig sett er oppsiden med Horneland større enn med AJ. Med AJ vet vi i stor grad hva vi får, og det tilsvarer trolig en topp fire-plassering. Sjansen for at dette laget plutselig tar et stort nivåhopp under AJ vurderer jeg som klart under 50 %. Med Horneland er risikoen høyere, men samtidig finnes det en reell mulighet for gull.
Likevel mener jeg at vi bør fortsette med AJ. Situasjonen nå krever ro og forutsigbarhet, og klubben har tidligere signalisert at AJ skal få tid. Å bryte med dette nå kan skape mer uro enn gevinst. Selv om Horneland representerer en fristende sportslig oppside, veier behovet for stabilitet og troverdighet tyngre. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 28.01.2026 13:19 Post subject: |
|
|
| Historien viser at Horneland trenger lang tid for å spillestilen sin til å sitte. Dessuten viser statistikken at han må være assistent først og at spillerne må begå massevoldtekt på stadion. I St Etienne ser vi hva mangelen på disse ingrediensene fører til. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 28.01.2026 14:28 Post subject: |
|
|
| waterfalls wrote: | | Forutsetningen for at vi beholder Alfred er vel at vi igjen ser progresjon og fremgang, så da er det vel ingen grunn til å bli deppa om Horneland får seg ny jobb og vi fortsatt har Alfred? |
Vi kommer ikke til å gi Alfred sparken i april uansett hvor dårlig sesongen skulle starte. Mitt poeng er at det er en høy risiko for at vi gir Alfred for god tid og at han får fortsette frem til sommeren, og innen den tid kan Horneland fått en ny jobb allerede. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7325 Location: South-west coast exile
|
Posted: 28.01.2026 14:44 Post subject: |
|
|
| Og det går veldig fint, det. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 28.01.2026 15:00 Post subject: |
|
|
| MisterBowlby wrote: | | Horneland på vei ut dørene i Frankrike. Burde være en åpenbar mann inn på Brakka hvis våren 26 blir like tafatt som hele fjoråret. |
Kjenner jeg blir helt deppa på tanken om Horneland. For en kjedelig og kjip trener! Virka helt tafatt sist, kjedelig spillestil, ingen karisma og takla motgang kjempedårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 28.01.2026 16:05 Post subject: |
|
|
Horneland er da ikke kjedelig og kjip?
Hvor har du det ifra? Han fikk jo brann til å spille oppofrende fotball me en fandeivoldsk innsats og offensiv flair.
At han ikke "presterte" sist han var her kan han neppe få skylda for  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Danserud Rutinert
|
Posted: 28.01.2026 16:08 Post subject: |
|
|
| Å håpe at en annen trener forblir arbeidsledig en stund fordi vi håper sesongstarten går så dårlig at vi må sparke treneren vår er så lavpanna at jeg har ikke ord. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 28.01.2026 19:06 Post subject: |
|
|
| Misforstå meg rett, det er ingenting mer jeg ønsker enn at RBK skal lykkes under Alfred. Men tillat meg å ha en naturlig skepsis til om det er grunnlag for å tro på det etter den begredelige utviklingen i fjor. Fra august og utover hadde vi nedrykksform. Kun Haugesund var svakere. |
|
| Back to top |
|
 |
|