|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Orkdal1 Rutinert
|
Posted: 18.10.2025 20:10 Post subject: |
|
|
| BDESupermanStrand wrote: | | Savner de gode dagene med Sæther og Rekdal 😆 |
Hadde vi gode dager med Reka? Det eneste jeg savner ved Rekdal var at han var så ufattelig mye letter å ikke like enn Alfred, selv om jeg i dag er like lei begge to. |
|
| Back to top |
|
 |
ErdoganLomas Proff
|
Posted: 19.10.2025 16:39 Post subject: |
|
|
| FormerlySlaves wrote: | | Holte kan hentes hjem på kort varsel hvis det blir skadet på Dino eller Duris? |
Da kan vi heller gi Thorstensen sjansen igjen  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.10.2025 21:45 Post subject: |
|
|
Papir-Adressa i morra:
– Det har gått litt opp og ned. Det har vært et tøft år. Det skumle med er hvis man begynner å kjenne etter og tar en fot i bakken. Det prøver jeg helst å unngå når det har vært som det har vært. Noen ganger er jeg ikke sikker på hvordan jeg har det selv, og da har jeg ikke så lyst til å finne ut av det heller.
– Hva mener du med det?
– Med det mener jeg at hvis jeg skal kjenne etter og ta inn skuffelser, slik som dette året stort sett har vært. Da tror jeg at jeg kan få en skikkelig smell, og det prøver jeg å unngå.
Med seks gjenstående kamper i 2025 ligger han an til historisk lite spilletid siden gjennombruddet i 2022.
SÃ¥ langt denne sesongen har han spilt 417 minutter i Eliteserien.
Til sammen utgjør det drøyt ni av totalt 48 omganger med fotball. Kun tre av hans 16 seriekamper har vært fra start. |
|
| Back to top |
|
 |
BDESupermanStrand Proff
|
Posted: 23.10.2025 21:02 Post subject: |
|
|
| I miss the old Sæther |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.11.2025 21:02 Post subject: |
|
|
Det ble likevel et løft under kvalifiseringskampene i Europa hvor Sæter var mer inn i varmen igjen, og avgjorde blant annet mot Mainz hjemme på Lerkendal.
Siden kvalifiseringskampene som endte med exit i Tyskland, så har ikke Sæter startet en eneste eliteseriekamp. Ni kamper, fire innhopp. Under 90 minutter totalt.
(...)
– Føles det ut som du er inne i din siste tid som RBK-spiller?
– Jeg kjenner ikke så mye på det. Nå har jeg koblet ut alt annet enn fokuset på Rosenborg, sier han.
(...)
– Dere jager scoring, og du setter inn på Borgersen, men en spiller som Ole Sæter blir sittende, hva er vurderingen rundt det?
–Jeg setter de på banen som jeg mener gir oss best muligheter for å spille bra. Så klart, en spiller som «Alex» har vi enormt stor tro på internt, og det er en spiller som vi synes gjør det godt på trening og de få minuttene han har fått i kamp. Det er en spiller som kommer til å bety mye for Rosenborg i årene som kommer, sa RBK-treneren.
Les mer: Situasjonen har ikke endret seg for Sæter: – Det vil jeg at folk skal få se |
|
| Back to top |
|
 |
Zorbeltuss Veteran
|
Posted: 04.11.2025 21:59 Post subject: |
|
|
Jeg tipper at Sæter ville blitt satt inn mot Molde hvis en fremdeles hadde heng på e-cup.
Mer verdifullt å gi framtiden noen minutter slik situasjonen er nå. Blir vel neppe noen mer fremtredende rolle på løven til neste år så lenge de andre angrepspillerne våre klare å holde seg nogenlunde skadefrie. _________________ Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100% |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |