| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Putte Veteran

|
Posted: 20.10.2025 20:51 Post subject: Molde - Rosenborg |
|
|
Molde FK - Rosenborg BK
vs.
Turnering: eliteserien
Tid: lørdag 1. november 2025 18:00
Sted: Aker stadion
TV: tv2.no _________________
(delt bruker - PM for tilgang) |
|
| Back to top |
|
 |
Orkdal1 Rutinert
|
Posted: 31.10.2025 16:34 Post subject: |
|
|
Litt av et engasjement for denne.
Spennende å se hvilket lag som er minst i oppløsning. |
|
| Back to top |
|
 |
eksilbaill Senior
|
Posted: 31.10.2025 18:36 Post subject: |
|
|
Ja, dette må være ny rekord i ikke-eksisterende engasjement dagen før en moldekamp.
Men i hvert fall bare Witry og Bolkan som er ute. Blir det en ny kamp som indreløper for Duris? Eller var det game over for Reitan Sunde som kant, etter den labre Sandefjordkampen, og påfølgende skyllebøtte fra sjefen?
Og hvem foretrekkes i midtforsvaret av Mikkel og Volden?
Noe kan man jo prøve å engasjere seg av, selv om det fort blir nye null poeng. |
|
| Back to top |
|
 |
Svartogkvit Junior
|
Posted: 31.10.2025 18:46 Post subject: |
|
|
Jeg håper Volden får tillitt. Han var eneste spiller som viste vilje til å stjele rom fremover, og bør etter min mening få "betalt" for det. Det gir også signal om en mer offensiv tilnærming til kampen.
Hvem vet, kanskje skyllebøtta gjør at JRS hever seg. Hvis han kommer på banen da. Håper for øvrig Zeidan spiller. Tror hans offensive kvaliteter kan komme godt med mot dette Molde-laget. |
|
| Back to top |
|
 |
eksilbaill Senior
|
Posted: 31.10.2025 19:29 Post subject: |
|
|
| Zeidan hadde jeg nesten glemt! Vi trenger noen som kan finne på noe uventet på midtbanen |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 31.10.2025 20:17 Post subject: |
|
|
| Leser at noen mener Sæter bør starte mot Molde. Da kan de ikke ha sett innhoppet hans mot Brann. Må være den dårligste prestasjonen som er levert av en Rosenborgspiller på Lerkendal noen gang. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 31.10.2025 20:30 Post subject: |
|
|
En cupfinale-kamp der begge lag typisk hever seg fra et lavt nivå.
Måtte vi være det minst dårlige laget og vinne!  _________________ Sesongkortholder på oppsigelse. |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 31.10.2025 21:15 Post subject: |
|
|
| Ratatosk wrote: | | Leser at noen mener Sæter bør starte mot Molde. Da kan de ikke ha sett innhoppet hans mot Brann. Må være den dårligste prestasjonen som er levert av en Rosenborgspiller på Lerkendal noen gang. |
For meg er Sadiku sitt innhopp 16 mai i fjor det verste jeg har sett. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.10.2025 23:13 Post subject: |
|
|
Johansson:
– Aslak Fonn Witry og Simen Bolkan Nordli er fortsatt ute. Og så kommer Zeidan og Pereira tilbake etter karantene.
– Hva med Nemcik?
– Nemcik er klar. Det var han også til Sandefjord-kampen, men ikke til flere minutter enn det han fikk i den kampen. Og så er det ikke flere usikkerhetsmomenter. Duris og Yttergård Jenssen som måtte av mot Sandefjord er klare, sier han.
Les mer: RBK-treneren før Molde: - Det går en f... i meg |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 01.11.2025 08:42 Post subject: |
|
|
Nr 8 og 13 møtes i dag. Ingen topp kamp akkurat
Smurfene må kunne motivere alle uansett om kampen ikke betyr noe
Alle trønder må på banen og ihvertfall Ole og Ole. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 01.11.2025 09:55 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Nr 8 og 13 møtes i dag. Ingen topp kamp akkurat
Alle trønder må på banen og ihvertfall Ole og Ole. |
På generelt grunnlag vil jeg si at Molde faktisk har skuffet mer enn oss i år? Det var vel vi, Molde og ikke minst Glimt som var favoritter til seriegullet i år? |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 01.11.2025 12:41 Post subject: |
|
|
| Neeskens wrote: | Nr 8 og 13 møtes i dag. Ingen topp kamp akkurat
Om AJ vraker Dino og spiller med Sæter i denne kampen, stiller også jeg spørsmål med vurderingsevnen. Ole Sæter har ikke prestert siden han skrev ny kontrakt. Største feilen man gjorde var å takke nei til budet man fikk på han etter Tengstedtsalget. Kunne brukt de millionene på en skikkelig spiss, som kunne spilt mer enn 27% av kampene. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 01.11.2025 13:00 Post subject: |
|
|
| Gjesp. Årets derby og knapt en side i kamptråden. Sier litt om engasjementet for laget om dagen. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 01.11.2025 13:28 Post subject: |
|
|
| Fordi man forventer en dårlig prestasjon, og fordi jeg tror folk flest bare er gira på ny sesong og blanke ark. Og med mindre vi plutselig blir guder i samtlige resterende kamper, så har egt ingenting av resterende sesong "noe å si". |
|
| Back to top |
|
 |
ajax1 Senior
|
Posted: 01.11.2025 14:11 Post subject: |
|
|
Her kan man ikke annrt enn å krysse fingre og tær for at vi drar den i land.
Ikke umiddelbar godfølelse før denne, men... Det er jo blitt sånn foran slle kamper... |
|
| Back to top |
|
 |
Bedreviteren Proff
|
Posted: 01.11.2025 14:27 Post subject: |
|
|
| Ratatosk wrote: | | Neeskens wrote: | Nr 8 og 13 møtes i dag. Ingen topp kamp akkurat
Om AJ vraker Dino og spiller med Sæter i denne kampen, stiller også jeg spørsmål med vurderingsevnen. Ole Sæter har ikke prestert siden han skrev ny kontrakt. Største feilen man gjorde var å takke nei til budet man fikk på han etter Tengstedtsalget. Kunne brukt de millionene på en skikkelig spiss, som kunne spilt mer enn 27% av kampene. |
1. Hvor har du de 27 % fra?
2. Han har vel strengt tatt vært fryst ut og avspist med litt spilletid som kant. Du tenker at det er der han skal blomstre?
3. Dino har tot sett levert en ganske bra sesong, men det er fullt mulig å ha 2 spisser i form. AJ mener derimot at vi bare trenger 1 spiss. Det fungerer om målet er å have midt på tabellen. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 01.11.2025 14:43 Post subject: |
|
|
I år har faktisk Ole vært lite syk og skadet sammenlignet med fjor. AF har bestemt seg for Dino, og de fleste her inne var jo enig i det.
Synes Dino er en elendig spiller som kunne passet godt inn som targetspiss i Sandefjord S08 osv. I Rosenborg som har planer om å bli et topplag i eliteserien? Nei.
Innhoppende til Sæter nå i høst har vært elendig, men er nok fordi han ikke lengre er prioritert og spilt lite kamper. I fjor var han til tider meget god, både som lagspiller, sjanseskaper og målscorer.
Eneste positive med molde-kampen i kveld er at de har det verre enn oss. |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 01.11.2025 15:21 Post subject: |
|
|
| 27% er tatt rett ut av luften som et eksempel på «alt for lite tilgjengelig». Sæter har hatt en god sesong i RBK. Utenom det så er det mest snakk fra den kanten. Det er min mening. Men så er ikke jeg trønder, så hvor spillerne kommer fra er ikke et viktig kriterie for meg. |
|
| Back to top |
|
 |
|