English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 780, 781, 782

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
oxbailla
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 15:12    Post subject: Reply with quote

Hadde mer enn gjerne sett denne karen som ny trener, men tror dessverre ikke han er typen til å hoppe inn i en ny klubb allerede etter bare ett år i LSK:

https://www.lsk.no/nyhete...ensial-her
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 17:00    Post subject: Reply with quote

Hvit mann som pusher 50 wrote:
Hva har Deila å vise til etter at han vant den skotske ligaen med Celtic, egentlig?

Er de seriegullene med Celtic allverdens å vise til egentlig? Hadde vel i praksis tilnærmet null konkurranse når Rangers ikke var der. Hva har egentlig å vise til som er imponerende etter gullet med Godset for 12 år siden?
Back to top
Vakker Blomst
Rutinert

PostPosted: 30.10.2025 17:13    Post subject: Reply with quote

Gjorde det jo greit i NYC. Vant MLS Cup. God figur i Club Brugge også, tok dem til kvartfinalen i Conference league.
Men ja, nei.. Er vel egentlig ganske lik Alfred i både spillestil og personlighet (om ikke surere), så kanskje ikke veien å gå dersom man ønsker en helt ny tilnærming.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 18:45    Post subject: Reply with quote

Synes helt ærlig at semifinale i Conference League med Club Brugge ikke er allverden å skryte av.

Slo Glimt, Besiktas og Lugano i gruppespillet. Slo deretter ut Molde og PAOK før de røk ut mot Fiorentina i semifinalen.

Joda, han vant MLS cup et år. De ble nummer fire i sin avdeling i ligaspillet. Slo deretter ut 5. plassen, 1. plassen etter straffer og 1-målsseier mot andreplassen. I finalen slo de laget som ble nummer fire i den andre avdelingen i ligaspillet.

Så jeg synes ikke han levert noe er spesielt imponerende, og det aller meste som har vært bra virker jo å være et blaff da han fortsatt har til å levere stabilt godt over tid i noen som helst klubb etter ligagullene med Celtic (som vel kom i en periode Rangers var nede?).

Deila er i alle fall ikke noen oppgradering fra det vi har for øyeblikket mener jeg.
Back to top
Neeskens
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 18:48    Post subject: Reply with quote

Styret har for ikke så lenge siden bestemt at de ønsker AJ og teamet med videre i minst 3 år.
Hvor klar var de over misnøyen og frykt kulturen osv når de signerte nye kontrakter?

Historien viser at hvis en trener ikke har med seg hele spillergruppen er det som oftest seigpining som gjelder, før det er slutt.

Håpet får være at vi får tak i så god spillere i vinduet at vi kan henge med blant topp 4 neste sesong. ES har ikke så mange gode lag.
Artig og angrepsvillig blir det aldri under team superettan
orkdal,n
Rutinert

PostPosted: 30.10.2025 18:52    Post subject: Reply with quote

Du kommer med insinuasjoner tatt ut av luften. Hvilken fryktkultur? Har du noe belegg for å komme med sånne påstander?
Neeskens
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 19:40    Post subject: Reply with quote

Orkdal en, trodde alle hadde fått med seg det?.
Har du lest aviser og sett tv. Tror du alt er tatt ut av løse luften!!!
Ja jeg har blitt fortalt at folk er redde for å komme med innspill pga represalier.
Det er en splittet klubb
Orkdal1
Rutinert

PostPosted: 30.10.2025 20:26    Post subject: Reply with quote

Usaklig med flere med for likt navn her inne
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 20:27    Post subject: Reply with quote

Adressa og andre medieforetak har garantert gjort en gravejobb og finner ikke på noen usanne beskyldninger. Det er en del som ikke er som det skal være i klubben. Det er en av grunnene tipper jeg, som gjør at Dorsin drar fra klubben. Han er i forkant av en senere sparking. Lurt av ham.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 20:32    Post subject: Reply with quote

Viss han ikke bare ofrer seg for å gjøre det umulig for ledelsen å sparke AJ da...
Bart1
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 20:49    Post subject: Reply with quote

waterfalls wrote:

Deila er i alle fall ikke noen oppgradering fra det vi har for øyeblikket mener jeg.

https://en.wikipedia.org/...onny_Deila
https://en.wikipedia.org/...Johansson_(football_manager)

Jeg mener ikke at Ronny Deila bør ta over for oss, men at han ikke er en oppgradering mener jeg er litt spesielt å mene...
Back to top
Søtvatten
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 21:01    Post subject: Reply with quote

Se på forslagene her, Ronny Deila og Svein Maalen Neutral Kan vi ikke like godt prøve Rekdal part 2, de er på det nivået begge to. Kan ikke bruke mange millioner på å sparke Alfred for å ansette en av disse, det er elendig klubbdrift det.
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 21:42    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
waterfalls wrote:

https://en.wikipedia.org/...onny_Deila
https://en.wikipedia.org/...Johansson_(football_manager)

Jeg mener ikke at Ronny Deila bør ta over for oss, men at han ikke er en oppgradering mener jeg er litt spesielt å mene...

Jeg kjenner til merittene hans ja, uten at de wikipedia-artiklene sier noe om kvaliteten hans som trener.

Knut Tørum har et seriegull på cven sin, Høgmo har vunnet allsvenskan, Skullerud har tatt the double. Ingen av disse vil jeg si er noen oppgradering for Johansson heller.

Jeg står for det jeg sa, ingenting som tyder på at Ronny Deila faktisk er noen oppgradering.

Ifølge din logikk burde vi vel ansette Kåre Ingebrigtsen på nytt, er vel blant de norske trenerne med sterkest CV.
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 21:56    Post subject: Reply with quote

Deila har erfaring. Med å være i spillergrupper med gode og kjepphøye spillere. Det er noe som det lyser av AJ at han ikke har noe erfaring med. Som den merkelige situasjonen hvor Henriksen med langt mer internasjonal erfaring enn AJ blir skjøvet ut på sidelinja.

AJ kommer som en slags keiserens nye klær til RBK kun med juniorerfaring fra Danmark og framstår som en slags verdensmester og selger skinnet før bjørnen er skutt.
tigerbart
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 22:24    Post subject: Reply with quote

Søtvatten wrote:
Se på forslagene her, Ronny Deila og Svein Maalen Neutral Kan vi ikke like godt prøve Rekdal part 2, de er på det nivået begge to. Kan ikke bruke mange millioner på å sparke Alfred for å ansette en av disse, det er elendig klubbdrift det.

Er Tom Nordli eller Dag-Eiliv Fagermo ledige da?

Eller Trond Sollied, som så ofte trekkes fram når vi har disse diskusjonene..

Razz
Back to top
RbkUrge
Veteran

PostPosted: 30.10.2025 23:31    Post subject: Reply with quote

Morsomt å se side 1 av denne tråden, og at forumsjefene var litt tvilende til at det var behov for en egen tråd for dette emnet. Og her er vi, på side 782.

On topic: Jan Halvor Halvorsen er vel ledig fra sin jobb i Lyn. Tommel'n opp!
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 31.10.2025 06:44    Post subject: Reply with quote

Arne Slot blir vel sikkert ledig snart og Razz
Neeskens
Veteran

PostPosted: 31.10.2025 08:09    Post subject: Reply with quote

Flere av de som nevnes ville gjort det mye bedre enn det vi ser på Lerkendal nå.
Det er jo tragisk dårlig og ikke til å tro er mulig.
Dette gjelder både kollektivt og individuelt.

Har noen egentlig sett det værre enn mot Sandefjord..
Det må jo være bunn av hva som er mulig.
Det er den tristeste kampen jeg har sett på Lerkendal
josinho
Veteran

PostPosted: 31.10.2025 09:29    Post subject: Reply with quote

Mosgaard havner i Molde, da får ligaen et topplag til. Kvartetten Glimt, Viking, Brann og Molde vil legge beslag på de fire øverste plassene i ligaee. Disse klubbene vil holde RBK utenfor ecup viss ikke vi skifter til bedre trenere eller at dagens trenere i klubben gjør en langt bedre jobb på feltet kommende sesong. Selvransakelsens tid er kommet, og trenerteamet bør pelle seg opp til Bodø i desember når serien er ferdig å se hvordan KK gjør det, samt snakke mye med ham. Lær av mesteren!!!
Back to top
FormerlySlaves
Junior

PostPosted: 31.10.2025 10:30    Post subject: Reply with quote

Ikke gitt at Johannes Moesgaard lykkes i Molde Josinho. Kan hende det blir en ny Isnes historie der Isnes feilet i Godset. Stallen til Molde er vel på nivå med RBK med tanke på sammensetning(type dårlig sammensetning), og han har fått jobbet i fred og ro i KFUM(og flere av spillerne har vært med fra Isnes var trener og kjenner systemet godt). Molde har kanskje litt mere økonomiske muskler til å hente inn spillere som passer til systemet da.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 780, 781, 782
Page 782 of 782

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb