|  |  |  | 
| Debattforum 
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

| View previous topic :: View next topic |  
		| Author | Message |  
		| Neeskens Veteran

| 

|  Posted: 29.10.2025 14:11    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Jeg vil anta det er AJ som har følt seg usikker og faglig utfordret og tydd til straff som igjen har ført til frykt for å komme med innspill og tanker. De har blitt konstant avfeid.
 Det er hva jeg tror når jeg legger sammen det jeg leser og har hørt.
 Så er det for mange i støtte apparatet som har meninger om det meste og man endre opp i dårlige mellom løsninger.
 Tror jeg
		|  |  
		| Ratatosk Veteran

| 

|  Posted: 29.10.2025 14:24    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Jeg vil også anta at media leter med lys og lykter for å finne noe grums de kan bruke mot RBK, og skape diskusjon. Tross alt den klart største klubben i Norge, og klubben flest folk er interessert i. Enten som tilhenger eller motstander. |  |  
		| Back to top |  |  
		|  |  
		| Sliter Veteran

| 

|  Posted: 29.10.2025 14:29    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| @andreas Ja det kan være dårlig ledelse, men igjen blir det veldig diffust. Det har ikke kommet frem noe som helst konkret. Ikke en liten snev av konkrete episoder. Vil tro at hvis det var noe knagg å henge misnøyen på, ville det kommet frem i første artikkel eller oppfølgings artikler. Det virker som om det er snakk om 3-4 personer maks.

@Neeskens
 Det vil hele tiden være mange forslag som kommer en leders vei. Det er en leders jobb å holde en rød tråd i henhold til strategien som er valgt. Nå skal man ikke avfeie innspill ukritisk, men kan skjønne at det skjer i tilfeller, hvor budskapet er det samme, bare med ny innpakning. Det jeg har erfart gjennom ca 30 år i arbeidslivet, er noen tror de har rett på å få gjennomført alle sine ideer og at det de sier er fasit.
 |  |  
		| Back to top |  |  
		|  |  
		| waterfalls Veteran

| 

|  Posted: 29.10.2025 15:29    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Men å konkludere at han har diskvalifisert seg selv med en tåpelig uttalelse faller på egen urimelighet. Hvor mange tåpelig uttalelser har ikke for eksempel Eggen hatt? 
 Hva med at Berdal sier i intervjuet med TV2 at han ønsker flere tilbakemeldinger, hvordan rimer det med at han er en dårlig leder for eksempel om vi skal forholde oss til uttalelser.

Her "alt" TV2 har som går konkret på misnøye:

"Skriverier om murring, lite humør og manglende utvikling maler deler av situasjonsbildet på Lerkendal.

Ifølge TV 2s opplysninger finnes det både spillere og ansatte i Rosenborg som ikke er fornøyde med tingenes tilstand – utover det som kan anses som normalen i en fotballklubb.

Kilder i og rundt RBK forteller TV 2 at enkelte i klubben, både spillere og ansatte, ikke tør å komme med tilbakemeldinger i frykt for egen rolle eller spilletid. "

Jeg mener dette er veldig vagt og veldig tynt. Og hva som menes med tingenes tilstand vet jeg ikke, det er en vag formulering også. Jeg tror ingen av de tre lederne heller er fornøyde med tingenes tilstand.

VG skrev vel også bare at det var litt murring og ikke noe mer.

Jeg utelukker ingenting, men basert på informasjonen som har kommet i media og hva jeg leser av utsagn fra spillere og hva jeg ser så synes jeg ikke det virker som at en majoritet av klubben er i mot lederne.

Og jeg skriver lederne da det er ikke er tydelig om det bare er en av de, to av de eller alle tre det gjelder.
 |  |  
		| Back to top |  |  
		|  |  
		| AndreasR Veteran

| 

|  Posted: 30.10.2025 07:34    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Det kan godt hende det er alle tre det er snakk om, men da er det uansett Berdals ansvar all den tid han er øverste leder. _________________
 PÃ¥meldt
 |  |  
		| Back to top |  |  
		|  |  
		| FormerlySlaves Junior

| 

|  Posted: 30.10.2025 08:57    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Stang ut hele sesongen. Håper det blir bedre neste år. Er i ingenmannsland nå, og kan like godt spille inn ungdommer resten av sesongen. Kan ikke satse på høyt, aggressivt press når man har spillere som ikke evner(bortsett fra Sunde). Litt for seigt over hele linjen. |  |  
		| Back to top |  |  
		|  |  
		|  |  Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.

|  |  | 
|  |  | SITATET |  |  |  |  |  |  |