| View previous topic :: View next topic | 

| Author | Message | 

| Danserud Rutinert

| 

|  Posted: 24.10.2025 13:06    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Meldes klar til Brann-kampen av Alfred, iflg denne hos TV2. |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| Ratatosk Veteran

| 

|  Posted: 24.10.2025 13:36    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Neeskens wrote: |  	  | Dette ere en av 2 spillere som skulle sikkre oss mål og poeng etter salget av Nypan og Broholm. Så får han ikke til noe som helst under AJ. Det samme med Fossum. Men det det spiller vel ingen rolle for dere så lenge AJ er så dyktig  og får oss til å prestere  så elendig.
 | 
 Fotball er ikke så enkelt som matematikk. Er Slot i Liverpool en elendig trener, fordi Isak ikke scorer mål? Var Klopp en elendig trener fordi Nunez ikke scoret mål? Rekdal en fantastisk trener siden Sæter og Tengstedt bøttet inn mål under hans ledelse?
 Treneren er ikke problemet i RBK, etter min meining. Det er mye mer nyansert enn det. Det betyr ikke at jeg er fornøyd med spill og poengfangst. Langt i fra.
 Bolkan Norli må få litt tid på seg. Hadde en meget fin assist mot Bryne.
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| eksilbaill Senior

| 

|  Posted: 24.10.2025 13:38    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Det er fader meg mørkt for tida, men om det er noe å ta med seg av lyspunkt fra Brynekampen, så er det Bolkan Nordlis raid før den målgivende pasningen til Duris. Kan han endelig være i ferd med å finne ut av det, etter all snublinga og nesten-situasjonene som har vært siden overgangen i sommer? 
 Duris sine 2 mål er jo også et lysglimt i så måte. Jeg velger i hvert fall å klamre meg til det jeg finner av håp - uansett hvor godt gjemt det er.
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| Neeskens Veteran

| 

|  Posted: 24.10.2025 21:32    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Jeg satt på adressa siden i debuten til Nordli. Han var den første indreløperen jeg har sett siden AJ kom som tok Roar Strand løp inn i mellom rommet. Wow tenkte jeg endelig en bevegelse uten ball i rom.
 Men ballen kom aldri.
 Så har det liksom ebbet ut og blitt mye rart over alt på banen for Nordli

| Back to top |  | 

|  | 

| Neeskens Veteran

| 

|  Posted: 24.10.2025 21:44    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Han er en klassisk Roar Strand type. Ikke super teknisk men  med driv og trøkk og en bra skudd fot. Litt boks til boks spiller. Små keitet men livsfarlig i rett posjonen forran mål. 
 Men i RBK i dag passer han ikke så bra inn. Han e ingen possession spiller.
 I Kåres RBK ville han vært en god Konradsen tenker jeg Bra med mål og Assist

Mulig Dorsin har handlet spillere til en annen fotball enn det AJ og teamet vil spille??
 Fossum også,??

| Back to top |  | 

|  | 

| Neeskens Veteran

| 

|  Posted: 25.10.2025 07:17    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Nypan og broholm er andre typer en de to Lettbeinte teknisk typer best med ballen i beina.
 Nordli og Fossum mere klassiske Kåre indreløpere.

Så mistenker at det er en del av bildet på hvorfor vi ser ut som vi gjør.
 For meg ser det ut som Dorsin har handlet spillere til Kåre fotball/RBK fotball så skal de spille AJ fotball som er vesentlig anderledes. Bare en tanke

| Back to top |  | 

|  | 

| moomoo Veteran

| 

|  Posted: 25.10.2025 11:05    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Her synes jeg du spilelr litt mere ball enn i de aller fleste postene dine og jeg er enig i at Bolkan er en Strand type og at vi mangler å dyrke de løpene. Når det gjelder handlingen så blir det jo nærmest en konspirasjonsteori om du faktisk mener at Dorsin har handlet spillere hetl motsatt av hva treneren trenger for å spille sin fotball, ja nærmest sabotert. OG da må man trekke sammen variablene at Micke og Alfred kommer godt overens så man kan ikke konkludere med annet enn at Micke har påvirket for å få Alfred inn så han kan ødelegge klubben innenifra. Høres ikke det en smule søkt ut?

Om du ser på hvordan Alfred fikk FCK ungdommene til å spille så skjønner du at sånn vi spiller nå er ikke sånn Alfred ønsker vi skal spille.

Kanskje har han formidlet for dårlig, Kanskje har han vært for avhengig av enkeltspillere, kanskje har skader ødelagt, kanskje har ikke det sportslige lykkes med alle kjøpene, Kanskje fordi han er uerfaren i utgangspunktet kan det være vanskeligere for en senior å blindt følge instrukser kontra en ung spiller etc etc.

Svaret tror jeg er noe i midten. Vi har sett værre ut hovedsakelig pga forandringer i troppen og fordi Alfred har manglet den nødvendige erfaringen til å hurtig integrere nye spillere i roller ved skader, salg og kjøp.

Noe skyldes selvfølgelig samhandling, men jeg er enig med Berdal og Dorsin i den planen de la og jeg er villig til å støte laget mens de følger den.
 Vi bygger økonomi, vi utvikler nye unge spillere og så rusker det litt på banen til ting faller på plass.

| Neeskens wrote: |  	  | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt | 
  	  | Emilie wrote: |  	  | Neeskens, trenger du å låne en tampong? | 
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| Neeskens Veteran

| 

|  Posted: 25.10.2025 11:30    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Jeg tror selvsagt ikke at Dorsin saboterer. Men de erstatter 2 av de viktigste spillerene med det etter jeg ser veldig forskjellige typer. Ønsker de da kanskje å spille litt anderledes og mere direkte i lengde rettning.. Det ser jo ikke ut som de vi det heller. Så synes dette er litt merkelig.
 Midtbanen har jo etter mitt syn vært det største problemet vårt i år
 Så også litt merkelig hvis Nordli er tenkt til dype løp når makkeren i Ceide ikke strekker tilsvarende i lengde rettning men står å venter på ballen.

Ja, nei ikke lett å si
 Mener Bolkan brukt rett er en kanon spiller med mye mål og assist i seg

| Back to top |  | 

|  | 

| siggen1 Proff

| 

|  Posted: 25.10.2025 19:40    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Veldig gode poster her nå. Jeg ser poenget |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| Messi Veteran

| 

|  Posted: 25.10.2025 20:29    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Neeskens wrote: |  	  | For meg ser det ut som Dorsin har handlet spillere til Kåre fotball/RBK fotball så skal de spille AJ fotball som er vesentlig anderledes. Bare en tanke | 

Du må være forumets dummeste. Alle spillere som blir kjøpt i A-stallen er godkjent av den som er hovedtrener til enhver tid. Dorsin, Hoftun eller Bratseth kjøpte aldri en spiller uten godkjennelse fra trener.
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| moomoo Veteran

| 

|  Posted: 25.10.2025 20:39    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Neeskens wrote: |  	  | Ja, nei ikke lett å si
 Mener Bolkan brukt rett er en kanon spiller med mye mål og assist i seg
 | 

Vi er da enige i noe for en gangs skyld

| Neeskens wrote: |  	  | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt | 
  	  | Emilie wrote: |  	  | Neeskens, trenger du å låne en tampong? | 
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| Neeskens Veteran

| 

|  Posted: 26.10.2025 08:23    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Det har han  selvsagt gjort Messi. Nirdlis Stats fra Danmark er god nok grunn for alle  til å ønske seg ham  14 mål og 12 ass på 30 kamper. Ingen trener i ES sier nei til årets spiller i Danmark

Men det er likevel ikke gitt at han vil passe inn i det nye laget og dets fotball.

Messi hva er det de sier om Trump.
 His month is in front of his head

| Back to top |  | 

|  | 

| Neeskens Veteran

| 

|  Posted: 26.10.2025 08:35    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Ikke lett å ta deg alvorlig Messis. Om jeg er dum eller ikke skal ikke jeg uttale meg om
 Men jeg har spilt senior fotball i byen og junior fotball for RBK Jeg har Uefa B og trent Bredde i byen i 15 år.
 Så du får heller komme med noe fotball faglig det hadde vært bra, istedenfor stygge person karakteristikker

| Back to top |  | 

|  | 

| vegran Veteran

| 

|  Posted: 26.10.2025 14:11    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				|  	  | Neeskens wrote: |  	  | Messi hva er det de sier om Trump. His month is in front of his head
 | 

MÃ¥neden hans er foran hodet hans?
 |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

| Messi Veteran

| 

|  Posted: 26.10.2025 17:04    Post subject: |   |  
				| 
 |  
				| Alle som vil kan ta UEFA B, du blir ikke proffesor av det. Ã… trene bredde er heller ingen prestasjon, det er ikke direkte konkurranse om jobbene.. |  | 

| Back to top |  | 

|  | 

|  |