Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Hadde vi gode dager med Reka? Det eneste jeg savner ved Rekdal var at han var så ufattelig mye letter å ikke like enn Alfred, selv om jeg i dag er like lei begge to.
– Det har gått litt opp og ned. Det har vært et tøft år. Det skumle med er hvis man begynner å kjenne etter og tar en fot i bakken. Det prøver jeg helst å unngå når det har vært som det har vært. Noen ganger er jeg ikke sikker på hvordan jeg har det selv, og da har jeg ikke så lyst til å finne ut av det heller.
– Hva mener du med det?
– Med det mener jeg at hvis jeg skal kjenne etter og ta inn skuffelser, slik som dette året stort sett har vært. Da tror jeg at jeg kan få en skikkelig smell, og det prøver jeg å unngå.
Med seks gjenstående kamper i 2025 ligger han an til historisk lite spilletid siden gjennombruddet i 2022.
SÃ¥ langt denne sesongen har han spilt 417 minutter i Eliteserien.
Til sammen utgjør det drøyt ni av totalt 48 omganger med fotball. Kun tre av hans 16 seriekamper har vært fra start.