English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 562, 563, 564

Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Rånny
Legende

PostPosted: 18.10.2025 22:23    Post subject: Reply with quote

Med tanke på at han hadde tilbud fra Championship, Spania, Nederland, Italia og Tyskland, så nei, det er ikke en mulighet.

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 18.10.2025 22:29    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Ser at Nypan bare har et snitt på 6,35 på Fotmob etter han kom til Championship, og at han var ubenyttet innbytter for Middlesbrough mot Ipswich i helgen. Er det ikke bedre at han spiller for oss enn å sitte på benken i Championship og av og til få et innhopp?

Var samme greia etter forrige landslagspause. Treneren foretrekker spillere som har vært hjemme og trent til den første kampen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Thulian
Veteran

PostPosted: 18.10.2025 22:55    Post subject: Reply with quote

Quote:
Spesielt de fysiske kravene satte ut Rosenborgs tidligere gullkalv.

– Jeg husker den første treningen der, du løp rundt og klarte nesten ikke å tenke, sier Nypan til Nettavisen.

– Du måtte komme deg opp i press og springe det du klarte, sier midtbanespilleren.

Dette sier jo sitt... vi må rett og slett opp i treningsmengde.
Er ingenting som skulle tilsi at våre spillere ikke skal kunne matche Championship spillere på treningsmengde.
Talent, potensiale, spillerverdi osv osv spiller ingen trille da.

Man må tørre å trene, både nok og hardt, og trene godt.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Vegard2711
Legende

PostPosted: 19.10.2025 22:07    Post subject: Reply with quote

Ingen Broholm for Lille i dag heller. Vært ute av kamptropp i 4 av de 5 siste ligakampene. Mye som nok tyder på at han er helt ute i kulda allerede og at det trolig blir utlån i januar dersom det fortsetter.
Back to top
Rånny
Legende

PostPosted: 20.10.2025 03:35    Post subject: Reply with quote

https://www.t-a.no/eddi-2...16-2240406

Tagseth fikk drakten til Messi.

Antagelig mer savnet enn hva vi er klar over.

- Torgeir Børven
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 20.10.2025 14:19    Post subject: Reply with quote

Triste nyheter fra Skien via Island.
Arni Gautur Arason har Huntingtons sykdom. Og fikk diagnosen for ca 10 år siden.

Árni Gautur: „Þetta er náttúrulega krefjandi sjúkdómur“

Google-oversetteren wrote:
Árni Gautur Arason var i mange år den beste fotballkeeperen i landet og hadde en lang og suksessfull karriere med både landslaget og klubblagene. Noen år etter at karrieren var over, fikk han diagnosen Huntingtons sykdom. En arvelig sykdom som påvirker kroppens nervesystem.

«Dette er en nevrodegenerativ sykdom som jeg fikk diagnosen for omtrent ti år siden. Det er en saktevoksende sykdom, det kan ta mange år før folk begynner å føle den», sier Árni Gautur, som begynte å oppleve økte symptomer for fem år siden.

Árni Gautur sier at han i hverdagen stort sett opplever ufrivillige bevegelser. «Etter at jeg var ferdig med karrieren min, fant jeg ut om dette. Det var ikke noe jeg gjorde mens jeg spilte. Tross alt var det kanskje ikke det morsomste.»

"Jeg kan ikke klage"
Árni vokste opp i USA frem til han flyttet til Akranes som 9-åring, og seniorkarrieren hans startet i ungdomsklubben ÍA, som vant det islandske mesterskapet tre ganger i løpet av den tiden. Her hjemme spilte han deretter for Stjörnunn i ett år, i 1997, før han flyttet til Norge for å spille profesjonelt. Han spilte for Rosenborg i fem år og vant det norske mesterskapet fem ganger.

«Jeg vant tittelen fem år på rad, og vi var også i Champions League. Så flyttet jeg til Vålerenga og klarte å vinne en tittel der også. Det var den første tittelen på mange år for den klubben, så jeg kan ikke klage.»

Det er også et utklipp fra intervjuet på Facebook for den som ønsker å se det.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rånny
Legende

PostPosted: 20.10.2025 16:36    Post subject: Reply with quote

Huff, han så sliten ut ja Sad

- Torgeir Børven
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> På sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 562, 563, 564
Page 564 of 564

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb