English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Alfred Johansson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 87, 88, 89, 90  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jfudh
Junior

PostPosted: 10.10.2025 19:57    Post subject: Reply with quote

Barney wrote:
fotballen er som å se maling tørke. Det er bare å ønske de som gidder Lerkendal neste sesong lykke til!

Enig. Jeg og min far vurderer for første gang i livet mitt (jeg er 31) å droppe sesongkort neste år og heller følge dem på avstand og se om de begynner å spille artigere fotball etter hvert.

Helt greit at Rosenborg vil la AJ finne ut av hvordan han trener et seniorlag hos oss, men vi orker ikke å sitte og kjede oss i to timer annenhver uke mens han gjør det. Vi kommer veldig gjerne tilbake når det begynner å ta form, eller man gir opp og finner seg en annen trener med hovedfokus på angrepsspill.

Det må være (i det minste forsøksvis) en invitasjon til å ta med publikum på ferden. Det må være en forståelse fra AJ for at vi må skjønne hvor han vil, og en evne til å kommunisere denne på banen og i intervjuer. Da får han masse tålmodighet og forståelse for at det ikke klaffer, så lenge vi ser at spillerne prøver å få bevegelsene til å stemme. Om vi ser at ballen slås igjen og igjen samme sted på noen som aldri kommer på løp, for vi skjønner at løpet til slutt skal komme der. Om vi får mål imot fordi vi stupte i angrep og dro på oss brudd i ubalanse. Da tåler vi veldig godt en femteplass. Vi tåler det i to år til og med. Men akkurat nå er det bare dørgende kjedelig og helt uten så mye som et forsøk på å sette et angrepssmønster. Uten et forsøk på publikumsfrieri.
Back to top
View user's profile Send private message
oxbailla
Veteran

PostPosted: 10.10.2025 21:03    Post subject: Reply with quote

En klok mann sa en gang at "publikum kjæm itj for å sjå på innkast".

Når innkastene attpåtil tar så eeenormt lang tid, og det drøyes og drøyes ved hver enda dødball, så er underholdningsverdien på kamp som et finsk fjernsynsteater.

Tre færre sesongkort herfra i -26.

Det er dessverre sånn at RBK må finne ut av at produktet de leverer har konkurrenter både med hensyn til tid, penger og generell livsglede.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 10.10.2025 21:38    Post subject: Reply with quote

Stadig flere kommer til den erkjennelsen. Når det er sagt: Fotball for meg er ikke BARE underholdning. Om det er underholdende eller ikke blir aldri hovedargumentet mitt for eller mot et sesongkort. Jeg gikk på hver en kamp i 2008, 2009 og 2010 med en annen svensk trener. Det var ikke alltid noe fyrverkeri det heller, men det var et lag som fikk til å ha en defensiv soliditet og som hjemme i Norge stort sett vant. Ofte vippet de en uavgjort til seier med nød og neppe på slutten. Utfallet av kampen kan jo være spennende om det ikke skjer så mye underveis. Treneren den gang var i besittelse av et nokså overlegent spillermateriell, som er en vesenforskjell fra nå. Derfor kunne man titt og ofte bli frustrert over hvor risikoavers og "svensk" fotballen var. I noen grad ble jo også det dette lagets bane i Europa der man f.eks ikke lyktes å skape noe som helst over 180 minutter mot Qarabag fra Aserbadjan.

Men det som er tingen med Rosenborg i 2025 er at de er verken eller. Ikke er det noe fart og sprut fremover, men de har heller ikke soliditeten hjemover. Da får man jo ikke resultatene. Resultatene er, i motsetning til underholdningen, den primære faktoren for meg. Man vinner ikke serien hvert år. Sånn er det bare. Det er vinnende og tapende lag i fotball, hegemonier kommer og går og det er viktig for produktet med en sunn konkurransesituasjon og noe variasjon i fordelingen av pokaler, men nå går det altså sju sesongen uten å være i nærheten av noe. Gedigent antiklimaks for en klubb av vårt format å faktisk gå inn i høstsesongene flere år på rad og ikke ha NOE å spille om/for. Jeg mener to sesonger er omtrent på merket. Det er hva du får som trener i Rosenborg uten å være på skuddhold til noe. Noen har fått kortere tid enn det, men inn i 2024 var det ganske tydelig at en ny trener aldri egentlig har hatt dårligere forutsetninger for å få til noe kjapt når det gjelder spillerstall og økonomi.

Men vi ser ikke noe bedre ut høsten 2025 enn våren 2024. Og to argumenter som ikke holder hele veien for meg er at A. Det har vært glimt underveis. Det kunne man også sagt om Perry 1, Perry 2, Jönsson og alle de andre. Selvsagt har ikke alle kampene vært helræva. Og B. Avgang av spillere f.eks i sommer. Dette gjelder absolutt alle klubber i Norge. Men det er stort sett bare i Rosenborg det tar fire og fem og seks uker å signere spillere inn. De salgene vi har gjort vil selvsagt gi noe mer armslag etterhvert, men sportslig spiller vi nesten ikke inn ei krone. Jeg tror også det vil fortsette å være færre som løser billett enn det regnskapene behøver,. Mener også man burde starte 2026 med nytt trenerteam uten forhistorie med spillerne. Gjøre den prosessen i god tid før jul i år og involvere de i hva man har tenkt å gjøre i vinter når det gjelder trening, organisering av pre-season og evt. spillerlogistikk. Men jeg frykter at RBK vil gjøre akkurat samme feil som før og kjøre inn i neste år med samme rotet og innse havariet når sesongen er godt i gang - og da ende opp med enda et år med dårlig tid, interim, prosess og surr. Mens poengene flyr og det åttende året uten noe påfyll i skapene blir faktum. Motbevis meg gjerne!
Neeskens
Veteran

PostPosted: 10.10.2025 22:01    Post subject: Reply with quote

Det er som statistikken viser veldig liten sjanse for å score når vi starter fra keeper til stoppet osv. Når i tillegndkng Tangvik bruket laaaang tid på å bestemme seg for om han skal spille til høyre eller venstre er det sikkert ca null % sjanse for at det blir mål. Det er derimot mye større sjanse for at motstanderen bryter i skummelt lege, som vi ofte har sett og scorer mål i mot.

Ham kam la om til 3 bak når vi presset i en 4-4-2
De kjørte over oss med overtall da 5-4 på midtbanen.
Dette er ting rutinerte trenere og spillere som har bra koll på men som en fersk junior trener med en enorm tro på at han vet best blir tatt på. Junior feil. Men det har jo Styret sakt er ok og etter boka med å utvikle å øve opp en trener.

Men det som bekymrer enda mere er at vår beste offensive back som har sin gofot i angrep, stopper opp og tar opp på 20-25 meter og spiller innover og bakover, istedenfor å fortsette fremover i ledig rom.
Vi mister da muligheten til 2 mot 1 med Ceide og vi mister Perreiras farlighet og skudd i og rundt 16m.

Vel Bryne nestem Den vinner selv om jeg hadde hatt ansvaret
Søtvatten
Veteran

PostPosted: 10.10.2025 22:35    Post subject: Reply with quote

Jo mer jeg tenker på det jo mer vil jeg beholde Alfred og få bort Dorsin. Alfred viste i fjor at han kan få til et godt spill, hvem her ønsket å bytte han ut da? Ja, det har sett dårlig ut i år, det er det ikke så mange som vil benekte, men skal vi sparke en trener som har vist, til og med i denne klubben, at han kan få til noe veldig bra fordi han har mislyktes litt i sesong 2? En sesong hvor vi har erstattet gull med gråstein? Nei, jeg synes Alfred fortjener en sjanse til, han har tross alt vist noe her. Klart, skulle det vise seg at det er et mytteri i spillergruppen så har man ikke noe valg, men av hva jeg har hørt er dette kun de spillerne som rett og slett ikke spiller nok fotball som mener.

Det har vært mye dritt i år, men se også på hva Alfred har hatt å velge i. I sommer spilte vi flere kamper med Sletsjøe på høyrebacken og Mortensen venstre blant annet. Midtbanen er jo en tragedie offensivt uten Nypan. Jeg er mer skeptisk til at Dorsin er mannen som har ansvaret for å styrke denne troppen foran neste sesong, fyren henter jo nesten bare folk fra sitt tidligere agentselskap. Skulle gjerne sett at vi fikk på plass en bedre sportsdirektør, som har noe annet å vise til enn at han har spilt i klubben.

Ja, Alfred kunne nok helt sikkert gjort ting bedre i år, men han har jammen ikke hatt verdens enkleste jobb. Med mindre en trener av kaliber Knutsen eller lignende står utenfor Brakka og ber om å få lov å trene klubben fra nyttår så blir jeg trist om klubben sparker Alfred og ansetter Maalen eller 3-5-2 Helstrup som folk av en eller annen grunn har fått for seg at er the shit nå. For det er noe sånt det blir som erstatter, ikke guds gave til treneryrket.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 11.10.2025 15:16    Post subject: Reply with quote

Nå legger kanskje AJ opp taktikken defensivt litt for mye etter motstanderen, han må komme dit at motstandere legger opp defensivt etter RBK, gjøre som Eggen, gi motstanderen problemer. Angripe hver kamp (som i fjor høst),i stedet for være forsiktig..
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 12.10.2025 13:19    Post subject: Reply with quote

Väänänen kokee, että joukkueen pelaaminen perustuu korkeaan prässiin ja pallollisessa vaiheessa nopeuteen ja suoraviivaisuuteen.

– Kun lähdetään puolustuspelaamisesta, niin haluamme prässätä ylhäältä ja olla aggressiivinen joukkue. Meillä on taitavia pelaajia. Sitten, kun voitetaan pallo takaisin, niin haluamme edetä nopeasti.

– Prässäämme ylhäältä, joten haluamme voittaa palloja yläalueella. Korkea prässi on sellainen asia pelitavassamme, jonka pitää näkyä.

– Pallollisena tavoite on aina mennä eteenpäin ja linjojen taakse. Tavoite on edetä suhteellisen suoraviivaisesti ja saada palloa boksiin silloin, kun se on mahdollista ja sinne on liikettä. Kuitenkin haluamme avata peliä lyhyemmillä [syötöillä] ja hallita peliä pallon kanssa.

Väänänen pitää Johanssonia taktisesti laadukkaana ja mukautuvana valmentajana.

Johansson tekee pieniä muutoksia joukkueen pelaamiseen pelistä riippuen, mutta pelitapan perusprinsiipit pysyvät jatkuvasti samanlaisina.

– Mulla on ollut hänestä hyvä fiilis heti siitä lähtien, kun hän tuli joukkueeseen. Mielestäni hän on taktisesti tosi hyvä valmentaja. Hän tietää tosi hyvin, mitä meidän on tehtävä, jotta pystymme esimerkiksi prässäämään tietynlaista vastustajaa ylhäältä.

– Usein muutamme joitain pelillisiä asioita per peli. Vähän siitä riippuen, mitä [yksittäinen] vaatii. Emme kuitenkaan muuta hirveästi omaa pelitapaamme. Suhteellisen mukautuva, Väänänen viittasi valmentajaansa.

Haastattelu: Santeri Väänänen pelaa vahvaa kautta Norjassa – tulevaisuus auki: ”Saa nähdä, mitä kauden jälkeen tapahtuu”

Google-oversetteren wrote:
Väänänen feels that the team's play is based on high pressing and speed and directness in possession.

– When we start playing defense, we want to press from above and be an aggressive team. We have skilled players. Then, when we win the ball back, we want to move quickly.

– We press from above, so we want to win balls in the high area. High pressing is something in our style of play that needs to be visible.

– The goal with the ball is always to go forward and behind the lines. The goal is to move relatively straight and get the ball into the box when possible and there is movement there. However, we want to open the game with shorter [passes] and control the game with the ball.

Väänänen considers Johansson to be a tactically high-quality and adaptable coach.

Johansson makes small changes to the team's play depending on the game, but the basic principles of the game remain the same.

– I've had a good feeling about him since he joined the team. I think he's a really good coach tactically. He knows very well what we need to do to be able to, for example, press a certain type of opponent from above.

– We often change some gameplay things per game. A little bit depending on what [the individual] requires. However, we don't change our own way of playing terribly. Relatively adaptable, Väänänen referred to his coach.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Neeskens
Veteran

PostPosted: 15.10.2025 13:58    Post subject: Reply with quote

"Med ny sportslig ledelse må vi vente ny kurs, både hva angår spillestil og kultur. Det må være lov å håpe at de to nevnte parolene som ikke preget Dorsins avskjed igjen blir gjeninnført på brakka, og det må fremfor alt være håp om at det sportslig strategiske dokumentet, som beskriver hvordan laget skal spille, blir lagt til grunn i den daglige driften. Det betyr at dagens trener må lære seg noe han hittil har sannsynliggjort at han ikke kan, eller han må skiftes ut"

Tja...
moomoo
Veteran

PostPosted: 15.10.2025 23:36    Post subject: Reply with quote

Neeskens du gjør intet annet enn å spy negativitet og får vann på mølla når en bit i det fantasifulle puslespillet ditt faller på plass.

Det blir som om noen skulle skrevet "Da drar Dorsin så tar han vell med seg Leo gratis, men verd det for å bli kvitt makkverket av en sportsdirektør, forhåpentligvis fører det til at styret sparkes alle mann og hele den sportslige ledelse erstattes. Kanskje kan Hoftun og Ola By rydde opp"

Det er til å spy av Tommel'n ned

Dorsin er en hedersmann og han har gjort mye bra for klubben så han fortjener en hyllest og så får vi håpe at den nye SD har mindst like god kompetanse (helst bedre) og at vi får mange gode år under AJ der vi både kan bygge økonomi og merit.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Vakker Blomst
Rutinert

PostPosted: 16.10.2025 07:06    Post subject: Reply with quote

Neeskens er grunnen til at jeg frekventerer mindre og mindre på forumet. Ingen gidder å lese her når hvert femte innlegg er fra en surmaga pensjonist med hakk i plata. Senador ble avskiltet for mindre..
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 07:52    Post subject: Reply with quote

Enig blomst.
Savner RUSK
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 08:38    Post subject: Reply with quote

https://www.tv2.no/sport/.../18177006/

Intervju med Tagseth i TV2:

"– I den perioden det gikk litt dårligere eller da jeg ikke spilte, tenkte jeg aldri at Alfred ikke er en god leder eller en god trener, det så jeg at han var. Men jeg kan forstå at noe i den garderoben kan oppfattes som …,

Tagseth tar en liten pause, før han fortsetter resonnementet:

– At det er strengt eller at de (spillerne) kanskje ikke kan komme med innspill like mye hvis de føler selv at noe bør endres eller ikke fungerer. Jeg kan forstå det hvis folk tenker det.

– Hva legger du i det?

– Kanskje de trener mer for at de skal bli sterkere eller i bedre form, for å ta igjen. Jeg kan se for meg at det kanskje ikke er helt veien å gå når det går litt dårlig og stemningen ikke er helt på topp. Det er i hvert fall ikke det som fungerer i mitt hode, advarer Tagseth. "

Vitner vell om litt arroganse fra Alfred kanskje? Kan fort bli splittelse mellom trenerteam og spillere om det ikke går ann å kommunisere mellom de.
Neeskens
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 10:19    Post subject: Reply with quote

Jeg er sikkert negativ nå og det føler jeg er med rette. Når vi på Lerkendal har en trener som ALDRI tar overganger eller kontringer er det i mitt hode rett ut av klubben..
Det handler om hvem vi skal være og hvilken fotbal vi skal spille.
Når 20.000 fans har møtt opp og buer når vi for nte gang spiller bakover når vi kan sette stor fart fremover må det være lov å være super negativ.
Vi er på Lerkendal.,,,

Se på Norge under Solbakken. Der fyker vi i angrep straks vi får en overgang. Ofte med 3 på hver side, ving, back, indreløper.

Det er ikke mulig å forsvare det vi holder på med på Lerkendal nå. uavhengig av spillere.

Så gjerne kall meg en sur og negativ pensjonist losv.
Dert er uansett kun dere caps Folka som ikke ser dette, så who cares.

At Dorsin takker for seg er det mange som har håpet på i lang tid.
Han er arkitekten bak prosjekt AJ. Det er ikke unaturlig, som både Løfaldi og Ulseth, tenker at AJ kanskje også må vurderes nå da en viktig brikke i prosjektet forsvinner.
Lik det eller ikke men sånn er verden

Jeg kommer tilbake på oppstart av neste sesong så slipper dere lese mien inlegg. Dere får fortsette å tro at vi under AJ vil nå store høyder igjen for min del. Lykke til.
Messi
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 11:16    Post subject: Reply with quote

AJ står sterkt i RBK, så slutt med dette tullet dit. AJ har en ny kontrakt , som er dyr å kjøpe ut/sparke han fra. DU, Løvfaldi og Ullseth er 3 parasitter i forskjellige forum, med samme agenda.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 13:09    Post subject: Reply with quote

Laughing "kun caps folka som ikke ser det"
Tror du har en illusjon om hvor mange som er på team Neeskens.

Det er da ingen som er fornøyd med tingenes tillstand pr i dag, men man må ha evne til å se lenger enn nesetippen sin, noe du sikkert ikke gjør siden du allerede har druknet i tidevannet du advarer Messi så mye om Wink
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 14:35    Post subject: Reply with quote

Selvfølgelig er ingen fornøyd med dagens tilstad, men klubben er på rett vei, både økonomisk og spillestilmessig. Men ting tar litt tid.
Back to top
ODN
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 15:06    Post subject: Reply with quote

Tror Alfred kommer til å bli en ganske så god trener. Rekker han å bli det til oss? Det er er jeg usikker på etter årets sesong. Han har totalt bommet på sjokkerende mange parametre. Samtidig så er han en ung trener som skal lære. Stiller meg således ganske så nøytral til en eventuell utskiftning. Dette var uansett hva vi visste at mest sannsynlig kom til å skje når vi ansatte en ung trener. Dette kan fremdeles bli veldig bra. Til tross for at jeg har vært mye kritisk til Alfred, så setter jeg større spørsmålstegn til troppen. Flere med tydelige illojale handlinger (ref både media og utsagn som har blitt nevnt flere ganger), og så overvurderer vi nok flere av spillerne sine faktiske ferdigheter.

Og så til de som (av en eller annen årsak) har behov for å fortelle verden at de vurderer/ikke skal fornye sesongkortet sitt til neste sesong. Det må være det dummeste jeg noen gang har sett. Fotball er lidenskap og kjærlighet. Ikke for treneren eller spillerne, men for klubben. Skuffende å se at man lar en situasjon med dårligere sportslig nivå overgå følelsene. Det er ikke noe mer eller mindre frustrerende for noen, men det handler om å fortsatt være der. Ingen krever naiv optimisme. Møt opp på kamper. Støtt klubben. Støtt laget. Selv om det ser bekmørkt ut, så skal vi forholde oss ydmyke til hvor vi faktisk er. Finnes store klubber både nasjonalt og internasjonalt som har falt langt dypere enn hva vi har gjort. Vi ønsker oss selvfølgelig tilbake i toppen, men den veien kan bli fryktelig mye lengre enn den er i dag. Å «bidra» til et halvfullt Lerkendal kommer i alle fall ikke til å gjøre den sportslige situasjonen noe bedre.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 15:14    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
AJ står sterkt i RBK, så slutt med dette tullet dit. AJ har en ny kontrakt , som er dyr å kjøpe ut/sparke han fra. DU, Løvfaldi og Ullseth er 3 parasitter i forskjellige forum, med samme agenda.

Det er dyrt å havne fra plass nummer 5 og nedover også, så det i seg selv er ikke et godt argument.
Messi
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 19:28    Post subject: Reply with quote

Men det er langt billigere enn å låne penger for å kjøpe spillere.. Les intervjuet i Nidaros.

Når jeg leser innlegg fra enkelte, så skjønner jeg at den siste idioten ikke er født enda, de produseres fortsatt i stor stil..
Back to top
Troillongan
Veteran

PostPosted: 16.10.2025 19:49    Post subject: Reply with quote

AJ kommer til å ryke, men det skjer ikke nå. Aldri i verden at de tørr å ta risikoen med å bytte både SD og trener samtidig. Ny SD har vel dog forhåpentligvis såpass pondus at han gir AJ maks ett år.
siggen1
Proff

PostPosted: 17.10.2025 00:18    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:

Forstår ikke denne uthengingen av Neeskens, Johanson gjør en veldig dårlig jobb. Dårlige resultater og det dårligste spillet Rosenborg noengang har prestert. Det store cluet er on hvorvidt Johanson var med og bestemte disse kjøpene i ny tid . Salget av Cornic for å satse på Reitan osv.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 17.10.2025 09:42    Post subject: Reply with quote

Salget av Cornic var riktig, og la Reitan gå kontraktiden ut er også riktig.

Cornic ønsket mere spilletid, når han ikke utkonkurerte Reitan, så var salg det beste alternativtet.

Cornic er bedre offensivt enn defensivt, derfor passer han bedre som vingback i 3-5-2 enn i en 4-3-3. Mens Reitan er bedre i en 4-3-3 enn 3-5-2, sånn er det bare.

Nå ligger laget på 5.plass. Det har vært mye sykdom og skader, hvis man ser på hele sesongen, samt salg ut og kjøpt inn noe. For å ikke glemme noen idiotiske gule og røde kort, som de blir straffet for i det lange løp.

Lag skal spilles inn før sesongen, så når det skjer endringer midtveis i sesongen så bidrar ikke det til stabilitet.

Din hukommelse må ære noe kort angående spill og resultater, men sånt regner jeg med fra det tastaurroll..

Jeg står for det jeg har sagt om Neeskens.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 17.10.2025 11:10    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Tror Alfred kommer til å bli en ganske så god trener. Rekker han å bli det til oss? Det er er jeg usikker på etter årets sesong. Han har totalt bommet på sjokkerende mange parametre. Samtidig så er han en ung trener som skal lære. Stiller meg således ganske så nøytral til en eventuell utskiftning. Dette var uansett hva vi visste at mest sannsynlig kom til å skje når vi ansatte en ung trener. Dette kan fremdeles bli veldig bra. Til tross for at jeg har vært mye kritisk til Alfred, så setter jeg større spørsmålstegn til troppen. Flere med tydelige illojale handlinger (ref både media og utsagn som har blitt nevnt flere ganger), og så overvurderer vi nok flere av spillerne sine faktiske ferdigheter.

Og så til de som (av en eller annen årsak) har behov for å fortelle verden at de vurderer/ikke skal fornye sesongkortet sitt til neste sesong. Det må være det dummeste jeg noen gang har sett. Fotball er lidenskap og kjærlighet. Ikke for treneren eller spillerne, men for klubben. Skuffende å se at man lar en situasjon med dårligere sportslig nivå overgå følelsene. Det er ikke noe mer eller mindre frustrerende for noen, men det handler om å fortsatt være der. Ingen krever naiv optimisme. Møt opp på kamper. Støtt klubben. Støtt laget. Selv om det ser bekmørkt ut, så skal vi forholde oss ydmyke til hvor vi faktisk er. Finnes store klubber både nasjonalt og internasjonalt som har falt langt dypere enn hva vi har gjort. Vi ønsker oss selvfølgelig tilbake i toppen, men den veien kan bli fryktelig mye lengre enn den er i dag. Å «bidra» til et halvfullt Lerkendal kommer i alle fall ikke til å gjøre den sportslige situasjonen noe bedre.

Dette Tommel'n opp! RBK
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Tordenbukser
Junior

PostPosted: 17.10.2025 11:58    Post subject: Reply with quote

Ditto!
Back to top
Troillongan
Veteran

PostPosted: 18.10.2025 20:54    Post subject: Reply with quote

Det snakkes om å «gi det tid». Det er naturligvis helt riktig, om det er et snev av lys i enden av tunnelen. Man kan ikke gi hvem som helst nok tid så vil man få et vinnerlag. Formelen bør inneholde, i tillegget til tid, fremgang + filosofi + et snev av optimisme. Akkurat nå mener jeg vi mangler ALT det andre enn tid i bøtta med ingredienser. AJ kan gjerne få 5 år til, men da må vi se snev av fremgang, vi må om ikke annet se spor av noe vi kjenner igjen. Akkurat nå er det helt bekkmørkt. Jeg har ikke snøring på hvilken type fotball vi prøver å spille. Det er null fremgang i noen av leddene.

Jada vi kan skylde på Broholm og Nypan, men avslører ikke det egentlig at de fiksa biffen som enkeltindivider og ikke som er del av et etablert spill? Nå er det kun Ceide som kan avgjøre ting mutters alene. Tidligere hadde vi et par til.

AJ bør ikke få mer tid om han ikke kan vise til noe som helst som gir prov om bedring på sikt.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 87, 88, 89, 90  Next
Page 88 of 90

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb