|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
waterfalls Veteran
|
Posted: 11.10.2025 23:13 Post subject: |
|
|
Mener dette dukket opp en gang tidligere og at det var noen endringer hos google ads etter en oppdatering eller noe som var årsaken når jeg tenker meg om. Så mulig 2mas eller noen må inn og endre på noen innstillinger eller preferanser eller noe igjen.
Mulig det var et annet sted eller jeg blander med annet problem knyttet til google ads, for jeg forsøkte å lete meg litt tilbake i både denne tråden og hjelp 2mas-tråden uten at jeg helt fant noe om akkurat dette problemet.
Forhåpentligvis får de fikset det over helgen eller noe. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 12.10.2025 00:52 Post subject: |
|
|
Japp samme her. For hver nye side man er på på forumet så kommer den jævelen opp. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.10.2025 12:45 Post subject: |
|
|
| Er på farten, men skal purre leverandøren på hva som har skjedd. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.10.2025 20:39 Post subject: |
|
|
| Ble ordnet på mandag. Sannelig tilbake igjen. Har sagt fra på ny. |
|
| Back to top |
|
 |
jfudh Senior
|
Posted: 26.03.2026 13:18 Post subject: |
|
|
| RÃ¥nny wrote: | Could not insert new word matches
DEBUG MODE
INSERT INTO phpbb_search_wordmatch (post_id, word_id, title_match) SELECT 1270956, word_id, 0 FROM phpbb_search_wordlist WHERE word_text IN ('lurt', 'på', 'chatgpt', 'sier', 'svært', 'sannsynlig', 'liverpool', 'livs', 'ulykkesforsikring', 'd', 'sine', 'spillere', 'særlig', 'markedsverdi', '£50 m', 'slike', 'forsikringer', 'gjelder', 'dødsfall', 'alvorlig', 'skade', 'kamp', 'trening', 'reise', 'detaljer', 'poliser', 'konfidensielle', 'store', 'klubber', 'tradisjonelt', 'dermed', 'trolig', 'motta', 'utbetaling', 'jotas', 'tragiske', 'bortgang', 'dekker', 'verditap', 'fremtidige', 'overganger', 'lønn', 'kommersielle', 'rettigheter')
Line : 251
File : functions_search.php
Denne har jeg ikke sett før.
Fikk den her:
https://www.rbkweb.no/for...hp?t=10128
Den kom opp når jeg posta her også, så antagelig noen ord den ikke liker. |
Denne feilen fikk jeg nå nettopp da jeg skulle poste i Alfred Johansson-tråden. Skjønte ikke at den faktisk ble postet, så sendte inn posten 7 ganger. Klarte ikke å slette alle, så om noen kan slette de ekstra som fortsatt ligger der hadde det vært fint. Ligger nederst på side 119. Og så klart fint om bugen kan fikses (kanskje Claude Code med tilgang til kodebasen kan finne feilen?). |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.03.2026 21:30 Post subject: |
|
|
| Litt usikker på hvor enkelt det er å korrigere. Skal slette innleggene dine i alle fall. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |